Voi hitsi menin vähän katseleen miehen ostamaa pakettia ja
tein vahingossa reiän siihen. Apua, miten peitän jälkeni. Näin et saan toivomani mariskoolin.
Kommentit (12)
... mutta sisältö ei ole selvinnyt!
Avasin samoin tein. Sain cd:n, dvd:n, seinäkalenterin, design-korun joka teetetty minua varten, vuoden tarpeet sukkia, suklaata, 4 kpl kristalliviinilaseja ja 4kpl kristallisnapsilaseja, keittiöpyyhkeitä varmaan kymmenen, useat setit syömäpuikkoja, pipon idolini kuvalla, uuden nahkaisen käsilaukun, esiliinan ja samaa sarjaa tabletit pöydälle, design-yöpuvun, pizzakivi pihagrilliin...
Hih. Huomenna isäni tuo lahjat minulle. Myöskin muilta sukulaisilta vielä lahjoja saamatta.
sain kynän ja penaalin ja tietokoneen ja glogilaseja ja seinäkellon ja maton ja kitaran ja 5 julistetta ja TV:n ja läppärin ja sohvan ja 3 tuolia ja kirjahyllyn ja Dragon Ball kirjoja koko sarjan ja rullaverhon ja kitaran vahvistimen ja kaapillisen lautapelejä.
mutta unohdin kokonaan ne lahjat, en edes huomannut oliko siellä jotain. Vittu se on kusettanut mua, ei siellä mitään ollut, kun ei osunut silmään. Oishan ne huomannut, vaikka ei niitä silloin just muistanutkaan. Mitäköhän miniatyyrejä se on oikein mulle ostanut.
Minä sain selvänäköisyyden lahjan ja minusta tuli messias. Muuthan olette saaneet vain pelkkää paskaa. Harmi, että joulunne meni vituiksi :(
Vierailija:
TV:n ja läppärin ja sohvan ja 3 tuolia ja kirjahyllyn
Vierailija:
sain kynän ja penaalin ja tietokoneen ja glogilaseja ja seinäkellon ja maton ja kitaran ja 5 julistetta ja TV:n ja läppärin ja sohvan ja 3 tuolia ja kirjahyllyn ja Dragon Ball kirjoja koko sarjan ja rullaverhon ja kitaran vahvistimen ja kaapillisen lautapelejä.
Saan Yön: kolmen illan varietee dvd:n
Meinaan, oma äitini toivoi kovasti tota lahjaa kanssa ja veljeni on sen hänelle ostanutkin. Ajattelin jo hetken, että veli ei ole osannut paketoida ja äitille vienyt sen papereitta, äiti sitten itselleen sen pakannut. :D Minä olen jo likemmäs 30v ja äitilläkin ikää 50v.
15
Mä meinasin kuikkasta yhdestä paketistani sisään kun siinä oli jo valmiiksi repeytymä...siskolta olen saamassa kirjaa, se on jo ulkomuosdosta pääteltävissä, mutta en sitten viitsinytkään katsoa kulmasta sisään...säästän huomiseen:-)