Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos nainen ei laita viikkoon viestiä, voiko kiittää yhteisestä ajasta ja siirtyä taas eteenpäin?

Vierailija
15.09.2023 |

Ymmärrän yskän, en kiinnosta.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä Ole Drama Queen, ap. Aikuisten oikeasti voit laittaa viestiä silleen kevyesti, tyyliin:" Hei, Mitä sinulle kuuluu? Oli kiva viestitellä viimeksi, jatketaanko siitä?

Ja sitten odotat vastausta. Ihmisellä voi olla elämässä kiirettä, hänen viestintätapansa voi olla tuo, tai hän odottaa, että sinä viestittelet.

Sitten odotat 3mesim 3 päivää, kuuluuko mitään. Jos ei kuulu, niin laita kohtelias viesti, jossa kiität, ja kerrot, että tulkitsen vastaamattomuutesi siten, että että sinua ei kiinnosta, ja toivotat hyvää syksyä ja siirryt seuraavaan.

Vierailija
22/30 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teepä niin. Niin on kaikille parempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä Ole Drama Queen, ap. Aikuisten oikeasti voit laittaa viestiä silleen kevyesti, tyyliin:" Hei, Mitä sinulle kuuluu? Oli kiva viestitellä viimeksi, jatketaanko siitä?

Ja sitten odotat vastausta. Ihmisellä voi olla elämässä kiirettä, hänen viestintätapansa voi olla tuo, tai hän odottaa, että sinä viestittelet.

Sitten odotat 3mesim 3 päivää, kuuluuko mitään. Jos ei kuulu, niin laita kohtelias viesti, jossa kiität, ja kerrot, että tulkitsen vastaamattomuutesi siten, että että sinua ei kiinnosta, ja toivotat hyvää syksyä ja siirryt seuraavaan.

"laita kohtelias viesti, jossa kiität, ja kerrot, että tulkitsen vastaamattomuutesi siten, että että sinua ei kiinnosta, ja toivotat hyvää syksyä ja siirryt seuraavaan"

No voi hyvää päivää näitä juttuja. AP, älä missään nimessä rupea mitään erikseen kiittelemään ihmistä, joka just ghostasi sut. Jotain itsekunnioitusta pitää ihmisellä olla. Yksinkertaisesti nyt vaan poistat ja estät kyseisen naisen, ja siirryt seuraavaan.

Vierailija
24/30 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kysynyt asiasta, jos et, vaikutat nyhveröltä, kysymällä selviää onko vielä kiinnostunut sinusta tai ei, ei me täällä palstalla sitä tiedetä.

Vierailija
25/30 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena jos en vastaisi viikkoon, niin en tosiaan olisi kiinnostunut, ainakaan tarpeeksi.

Riippuu tietenkin siitä oletko itsekään viestitellyt ja mitä.

Mielestäni on myös ihan hyvä tapa kiittää ja toivottaa hyvät jatkot. Ei ole itsekunnioituksen puutetta, vaan päinvastoin. Itse voi pitää hyvät käytöstavat vaikka toinen olisikin junttilan väkeä. Saa jotain ajattelemisen aihetta siitä.

Vierailija
26/30 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On miehen vika, jos nainen ei laita "mitä kuuluu" viestiä viikon sisään.

Vierailija
27/30 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun mä olen oikeasti kiinnostunut jostain miehestä, en ikipäivänä jättäisi viikoksi vastaamatta hänelle, koska pelkäisin liikaa menettäväni tilaisuuteni.

AP, tämä kyseinen nainen ei ole sinusta kiinnostunut. Tee itsellesi palvelus, ja siirry elämässä eteenpäin.

Vierailija
28/30 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ghostaa takaisin, älä missään nimessä hyvästele. Tällöin et anna naiselle törkeää käyttäytymistä anteeksi.

Toinen vaihtoehto on että naisella on umpisurkeat kommunikaatiotaidot, joka vaatii että mies tekee aina aloitteen.

Vierailija
29/30 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen voi ajatella mikset sinä laita viestiä?

Minä ainakin olen just odottanut yhden miehen viestiä viikon verran enkä ole itse laittanut mitään. Näen että olen omassa tilanteessani "altavastaajana" ja odotan, että mies tasokkaampana ilmottaa haluaako vielä nähdä. Tai odotin, enää en odota. Meni jo.

Vierailija
30/30 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ghostaa takaisin, älä missään nimessä hyvästele. Tällöin et anna naiselle törkeää käyttäytymistä anteeksi.

Toinen vaihtoehto on että naisella on umpisurkeat kommunikaatiotaidot, joka vaatii että mies tekee aina aloitteen.

Ihan samalla tavalla ap:llla on umpisurkeat kommunikaatiotaidot, kun vaatii, että nainen tekee aina aloitteen.