Mies sanoi että en saa olla viikonloppuna kotona
Jos mä olen niin hän sitten ei. Hirveitä riitoja ollu viime aikoina, miehellä kova stressi työstä ja purkaa sitten minuun. Halusi nollata kunnolla pään kuulemma ja vetänyt nyt sitten päätä täyteen jo toista päivää.. huomennakaan en kuulemma saa mennä kotiin kun pään nollaus jatkuu. Melko p*skaa tämmönen elämä.
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Mistä mä saisin voimaa erota ja lähteä. Jos olen uhannut erota, mies sanoo että aivan sama hänelle että ei hänellä ole mitään menetettävää. On silti sanonut rakastavansa ja että olen tärkeä, selvinpäin sanonut, mutta uhkailua ei siedä.
Miksi uhkailet etkä toimi? Uhkailuhan on vain sanoja eikä tekoja. Eroa eläkä vain uhkaile.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole yhteisiä lapsia. Hänellä on kaksi, asuvat vuoroviikoin. Nyt tietysti ei, niin on hyvä hetki ajaa kaikki pois ja juoda.
Siihen voi olla ihan syynsä, miksi miehesi on exänsä exä... Nyt olisi sinunkin hyvä hetki avata silmät.
Miehesi ei voisi enää selkeämmin kertoa, että alkoholi on hänelle elämän tärkein asia. Sinä (tai ne lapset edellisestä liitosta) eivät pääse lähellekään alkoholia hänen arvomaailmassaan.
Vierailija kirjoitti:
No vuoden verran nyt ollaan asuttu yhdessä, seurusteltu ehkä puolitoista vuotta. Että ei tässä kovin suurta lovea elämästä ole vielä mennyt. Tosin ei varmaan kannata antaa mennä yhtään enempääkään. Suuresti loukkaa etten kelpaa viikonloppua viettämään kanssaan, vaikka mulla onkin mukava paikka mihin mennä. Ei taida tämä viikonloppu päättyä koskaan, tai ei ainakaan hyvin.
Mitä sä nyt vielä jossittelet. Hommaa oma asunto ja eroa siitä äijästä.
Tässä on syy miksi naiset valittelevat parisuhteistaan. Teidän miesmakunne tiivistyy aika hyvin tähän keskusteluun.
Mies on pettävä juopposika, eikä kunnioita sinua pätkääkään, eikä näköjään edes välitä oletteko yhdessä vai ette. Niin mikä tässä miehessä nyt niin viehättää, että haluat jatkaa hänen kanssaan? Tiedät itsekin ettei hän edes aio muuttua.
Vierailija kirjoitti:
Tässä on syy miksi naiset valittelevat parisuhteistaan. Teidän miesmakunne tiivistyy aika hyvin tähän keskusteluun.
Kaikki sanovat, että potkaise tollanen äijä pihalle. Eikä hehkuta, miten ihana mies on ja juuri omaan miesmakuun sopiva. Mene sen naisvihasi kanssa muualle.
Vierailija kirjoitti:
Niin avoliittohan tämä on. En tiedä, koko ajan ajattelen että kyllä tämä tästä vielä paranee, tai minä totun tähän tai jotain. Aivan järjetöntä, tiedän. Kun yritän soittaa hänelle hän ärjyy ettei jaksa puhua ja lyö luurin korvaan. En ymmärrä yhtään.
No missä sä sitten olet? Nyt se järki käteen ja lähdet menemään. Kumman se asunto muuten on? Omistus vai vuokra?
Vierailija kirjoitti:
En puolustele en selittele en mitään, tarvin vaan apua ja voimaa ja tukea lähteä.
Kun on töissä, menet pakun ja kaverin kanssa, pakkaat omat kamasi ja lähdet. Muista tehdä muuttoilmoitus etteivät vuokrat jää maksettavaksesi.
Miksi olet idiootin kanssa?