Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies sanoi että en saa olla viikonloppuna kotona

Vierailija
15.09.2023 |

Jos mä olen niin hän sitten ei. Hirveitä riitoja ollu viime aikoina, miehellä kova stressi työstä ja purkaa sitten minuun. Halusi nollata kunnolla pään kuulemma ja vetänyt nyt sitten päätä täyteen jo toista päivää.. huomennakaan en kuulemma saa mennä kotiin kun pään nollaus jatkuu. Melko p*skaa tämmönen elämä.

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä aloitus on nyt totta, niin sinun on aika hommata OMA koti. Tuossa tilanteessa vuokraisin vaikka Lumon nettisivuilta.

Vierailija
22/50 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On onneksi sukulaisia jonne nyt sitten lähdin hänen mielikseen pois jaloista.. Tuntuu vaan tosi pahalta että hän kokee että olen joku taakka. Arkielämä sujuu niin hienosti että sitten nämä viikonloput ja muut vapaat tuntuvat että murrun palasiksi..

Onko miehesi juoppo?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus on hieman epälooginen.

Vierailija
24/50 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairas ajatuskin, että juopottelisi koko viikonlopun ja ajaisi puolisonsa pois kotoa. Hän on alkoholisti. Kuka omistaa asunnon?

Vierailija
25/50 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On onneksi sukulaisia jonne nyt sitten lähdin hänen mielikseen pois jaloista.. Tuntuu vaan tosi pahalta että hän kokee että olen joku taakka. Arkielämä sujuu niin hienosti että sitten nämä viikonloput ja muut vapaat tuntuvat että murrun palasiksi..

Onko miehesi juoppo?

On.

Vierailija
26/50 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen yrittänyt kysyä mikä häntä vaivaa mutta ainoa mitä olen rivien välistä saanut selville on työpaineet.. Emme ole seurustelleet kuin vasta vuoden verran ja hän on alusta asti ollut se aktiivisempi osapuoli, halunnut seurustella ja muuttaa yhteen jne, vaikea uskoa että hän olisi vielä kyllästynytkään tai mitään semmoista.

Narsistinen persoonallisuus? Valehtelee ja keksii selityksiä. Omakotitalosta vetoa, että suunnittelee tapaavansa tyttöystävänsä teillä kotona, jolloin sinä et mahdu kuvioon. Jos et suostu lähtemään muualle, niin sitten hänen on mentävä sen daaminsa kanssa muualle.

Tuo voi kuulostaa uskomattomalta, mutta voin kertoa, että ihmisistä paljastuu uskomattomia asioita. Mahdollisena narsistina tuo sinun ukkosi ei itse näe omassa toiminnassaan mitään kummallista.

Olen epäillyt että hän on narsisti, käyttäytyy niin samoin. Mutta sen verran tiedän nyt tästä reissusta että on yhteisten kavereidemme kanssa. Eli tuskin on tyttöystävää nyt kuvioissa ainakaan.

Reissussa kavereitten kanssa ja sinä pois kotoa? Just kirjoitit että on kotona.

Niin siis on kotona mutta käyvät välillä jossain, kavereilla, kylillä. Käytin sanaa "reissu" kun tarkoitin tämmöistä "ryyppyreissua". Yleensä kotiin kertyy porukkaa juomaan, ryyppyremmi. Joku on kuski, sitten ajellaan pitkin kyliä tms.

On siis juoppo, kyllä. Juoppo narsisti, oikea saalis!!

Vierailija
27/50 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan vuokralla, yhdessä maksetaan. Kai mulla oli ajatus että antaa hänen nyt sitten rentoutua ja nollata se pää kun sitä halusi, välttää isoimmat riidat ehkä. Sitten vaan kun tuli tuo luurin lyöminen korvaan ja kiukuttelu niin alkoi v*tuttaa että kyllä kai sitä nyt oikeasti voisi pitää yhteyttä vaikka nyt ei yhdessä tällä hetkellä ollakaan.

Vierailija
28/50 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet juopon jännä miehen kanssa suhteessa. Tule tänne kiltin kunnollisen miehen luokse niin täälä ei ole stressii eikä juoda viinaa. Täällä ollaan rennosti eikä kukaan käske kotoa pois.

Vierailija
29/50 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mikään hyvä suhde jos mies häätää pois kotoa että saa juopotella. Kannattaa oikeesti erota, et kai aio olla sen kanssa koko elämääsi.

Vierailija
30/50 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vuoden verran nyt ollaan asuttu yhdessä, seurusteltu ehkä puolitoista vuotta. Että ei tässä kovin suurta lovea elämästä ole vielä mennyt. Tosin ei varmaan kannata antaa mennä yhtään enempääkään. Suuresti loukkaa etten kelpaa viikonloppua viettämään kanssaan, vaikka mulla onkin mukava paikka mihin mennä. Ei taida tämä viikonloppu päättyä koskaan, tai ei ainakaan hyvin.

Vierailija
31/50 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juopotteleva mies häätää sinut omasta kodistasi?

Muuttaisin pois, hän on pelottava ällötys. 

Vierailija
32/50 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos molempien nimi vuokrasopimuksessa ja maksat puolet niin ei ukolla ole mitään valtaa heittää sua kodistasi ulos. Menkööt itse. Lähde lätkimään tuosta suhteesta nyt ja heti.

Vierailija
33/50 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa. 

Vierailija
34/50 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika heti tänään. Vaikka viestillä, koska tuollainen ei muuta ansaitse. Etkä sitten kuuntele mitään ruinaamista ja tyhjiä lupauksia, että hän muuttuu. Ei muutu kuin korkeintaan pahemmaksi.

Vierailija
35/50 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä mä saisin voimaa erota ja lähteä. Jos olen uhannut erota, mies sanoo että aivan sama hänelle että ei hänellä ole mitään menetettävää. On silti sanonut rakastavansa ja että olen tärkeä, selvinpäin sanonut, mutta uhkailua ei siedä.

Vierailija
36/50 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En puolustele en selittele en mitään, tarvin vaan apua ja voimaa ja tukea lähteä.

Vierailija
37/50 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoolainen parisuhde 🤷🏻

Vierailija
38/50 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet parisuhteessa tuollaisen ihmisen kanssa? Toivottavasti teillä ei ole lapsia.

Miksi olet niin epätoivoinen ja yksinäisyyttä pelkäävä, että roikut miehessä, joka ei sitten haluakaan olla sinun kanssasi enää?

Et  nyt sitten enää mene yhteiseen "kotiin" vaan alat näillä näppäimillä hankkimaan omaa kotia, johon voit mennä ihan milloin vaan.

Vierailija
39/50 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä mä saisin voimaa erota ja lähteä. Jos olen uhannut erota, mies sanoo että aivan sama hänelle että ei hänellä ole mitään menetettävää. On silti sanonut rakastavansa ja että olen tärkeä, selvinpäin sanonut, mutta uhkailua ei siedä.

Älä uhkaile vaan eroa.

Vierailija
40/50 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samankaltaisessa tilanteessa muutama vuosi sitten hankin ihan oman kodin ja kylläpä on elämä ollut mukavaa siitä lähtien.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän