Ovatko juuri eronneet naiset aina laastarisuhteen kaipuussa?
Onko eroa lapsettamon naisen ja yh-äidin halussa hankkia heti laastarisuhde eron jälkeen?
Kommentit (13)
Mä ainakin huomasin että exä oli tehnyt deittiprofiilin, niin tietysti sitten piti itsekin sellainen tehdä ettei jää huonommaksi. Ja kyllä sieltä heti laastarisuhde löytyi.
Riippuu joskus siitä suhteesta josta on erottu :) Joskus sitä eroa on tehty pitkään ja hartaasti. Usein se on vain helpotus.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa ei halua suhdetta pitkään aikaan. Toipuminen vie aikansa.
Ei välttämättä toipuminen mutta ei vaan kiinnosta, tai on liian kiireinen tai haluton muuttamaan elämäänsä. Joskus kaipaa tasaista arkea ja joskus myöhemmin taas elämänmuutos on ajankohtainen.
Vierailija kirjoitti:
Mä ainakin huomasin että exä oli tehnyt deittiprofiilin, niin tietysti sitten piti itsekin sellainen tehdä ettei jää huonommaksi. Ja kyllä sieltä heti laastarisuhde löytyi.
Saanko kysyä, että mitä tämä huonommaksi tarkoittaa?
Miksi olisit ollut huonompi, jos käsittelisit eron kunnolla ennen uutta suhdetta?
Kysymykseen... en naisena ole koskaan ymmärtänyt laastareita tai sitä, että tarvitsisi koko ajan olla joku.
Vierailija kirjoitti:
Kyselee avulias laastari?
Naapuriin muutti kerran yh-äiti, joka oli innokas tutustumaan. Mietin oliko se ystävyyttä vai laastarin kaipuuta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olisit ollut huonompi, jos käsittelisit eron kunnolla ennen uutta suhdetta?Kysymykseen... en naisena ole koskaan ymmärtänyt laastareita tai sitä, että tarvitsisi koko ajan olla joku.
Minä en ala käsittelemään enää mitään kun saan mulkvistin lopulta pihalle. Joku olisi luullut etten saa ketään ja exällä vientiä, niin ei käy päinsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olisit ollut huonompi, jos käsittelisit eron kunnolla ennen uutta suhdetta?Kysymykseen... en naisena ole koskaan ymmärtänyt laastareita tai sitä, että tarvitsisi koko ajan olla joku.
Minä en ala käsittelemään enää mitään kun saan mulkvistin lopulta pihalle. Joku olisi luullut etten saa ketään ja exällä vientiä, niin ei käy päinsä.
Nykyään tuollaisilla asioilla ei tietenkään ole minulle merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu joskus siitä suhteesta josta on erottu :) Joskus sitä eroa on tehty pitkään ja hartaasti. Usein se on vain helpotus.
Jos exä on pettänyt tai jättänyt, niin onko silloin naisella suurempi kaipuu laastarisuhteeseen?
Mulla meni 2+ vuotta erosta toipumiseen. Pitkä suhde, mies petti. Varmaan, jos olisin itse halunnut alun perin erota, olisi voinut tilanne olla toinen.
Yhtään laastarisuhdetta ei ollut, nyt jo onnellisesti uudessa ei-laastarisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos exä on pettänyt tai jättänyt, niin onko silloin naisella suurempi kaipuu laastarisuhteeseen?
Miksiköhän sä täällä kyselet? Että saisit helppoa? Luuletko, että eronnut nainen ryntää heti jonkun auervaaran lakanoihin. Ei naiset niin tyhmiä ole.
Vierailija kirjoitti:
Kyselee avulias laastari?
Pitäähän sitä naista mäessä auttaa.
Suurin osa ei halua suhdetta pitkään aikaan. Toipuminen vie aikansa.