Miksi naisia ei näe näissä töissä?
Mikä on kun ei taidot riitä mikä on kun ei onnistu?
Esimerkkejä.
Autoasentaja
Kaivinkonekuski
Automyyjä
Maanrakennustyöt
Hinausautonkuljettaja
LVI-asentaja
Sähköasentaja
Kommentit (130)
No ei kyllä rehellisesti sanottuna kiinnosta. Itse olen diiva eikä kiinnosta ahavoittaa ihoa rumissa haalareissa ulkoilmatöissä, paljon kivempi tehdä etätöitä hienolla tittelillä oikeudellisella alalla.
Betoniraudoittajana en oo nähny yhtään naista
Raskas työ
Ja sitte verrataan miesten ja naisten keskipalkkaa ja kuinka naisen euro on 80c
Jos nainen tekee saman työn 80c vs mies 1e, miks kukaan palkkaisi yhtäkään miestä?
Tältä siis näyttää, kun aikuinen amis yrittää provoilla AV-palstalla. Aika heikkoa.
Kaikki melko matalapalkkaisia duunarialoja. Naisilla on kapasiteettia suurempaan. Toki joku saa kouluttautua esim. lvi-asentajaksi jos välttämättä tahtoo.
No minua ei kiinnostanut amis, vaan lukio ja mielelläni lähdin yliopistoon opiskelemaan vielä syvemmin ja loppu on työhistoriaa.
Vierailija kirjoitti:
Betoniraudoittajana en oo nähny yhtään naista
Raskas työ
Ja sitte verrataan miesten ja naisten keskipalkkaa ja kuinka naisen euro on 80c
Jos nainen tekee saman työn 80c vs mies 1e, miks kukaan palkkaisi yhtäkään miestä?
No ei ole sitten oltu samaan aikaan töissä tai ainakaan samalla työmaalla. Yhden kesän olin harjoittelussa inssiopiskelujen ohessa raudoittajana. Ei kiitos, mä mieluummin suunnittelen mitä raudoittaja tekee kun raadan pienemmällä palkalla noissa töissä.
Njaa, tässä on nosturifirman osa-omistaja ja näin ollen myös kuski.
Olen nähnyt naisia kuorkkurin,rekan, kaivinkoneen, dumpperin, pyöräkoneen ja tehdaskoneiden ratissa. Enkä edes asu isolla paikkakunnalla.
Joku vihaaja siellä taas änkyröimässä.
Vierailija kirjoitti:
Naiset sopii hyvin OF-töihin
Miehet sopii paremmin. Ovat tyhmempiä ja mukavampia katsella.
Vierailija kirjoitti:
Onhan niitä, mutta kieltämättä vähemmistö. Mutta enemmän ihmettelen, miksei naisia näy täällä koodarina enemmän, koska tämä työ on kevyttä, hyvin palkattua eikä siihen liity stereotypioita miehisestä alasta kuten esim. johonkin koneurakointiin.
Liittyy siihen stereotypiä haisevista lihavista autisti incelnörteistä jotka halveksivat naisia ja vähemmistöjä koska heidän nupit on täytetty andrew tate jordan peterson justpearlythings skeidalla.
Kukaan täysjärkinen nainen ei tuollaisessa työporukassa viihtyisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan niitä, mutta kieltämättä vähemmistö. Mutta enemmän ihmettelen, miksei naisia näy täällä koodarina enemmän, koska tämä työ on kevyttä, hyvin palkattua eikä siihen liity stereotypioita miehisestä alasta kuten esim. johonkin koneurakointiin.
Liittyy siihen stereotypiä haisevista lihavista autisti incelnörteistä jotka halveksivat naisia ja vähemmistöjä koska heidän nupit on täytetty andrew tate jordan peterson justpearlythings skeidalla.
Kukaan täysjärkinen nainen ei tuollaisessa työporukassa viihtyisi.
Ai, meidän toimistossa on paljon kodareita, kohtapuoleen puolet ja puolet joskin miehiä taitaa olla pikkasen enmmän. Joten en yhdy kummankaan mielipiteeseen asiasta. Ja lähes kaikki mukavia ja sosiaalisia ainakin sen verran kuin töissä pitääkin olla. Kansalaisuuksia on monia. Muutama jonkinasteinen autisti/asperger mukaan mahtuu, mutta he ovatkin sitten oma lukunsa ja heidän kanssaan osataan toimia.
Naiset menee korkeakouluihin ja yliopistoihin.
Ja muutenkin Suomessa on ollut tapana olla miesten ja naisten työt. Konservatiivinen maa kun on.
Vierailija kirjoitti:
Naiset on niin heikkoja ja osaamattomia.
Meilläkin vaimo yritti vaihtaa renkaita autoon ja oli yrittänyt avata muttereita väärään suuntaan.
Poikalapsikin tietää mihin suuntaan mutterit aukeaa.
😂 tarkoituksena oli vähätellä naisia, mutta onnistuit vähättelemään poikalapsia. Poikalapsihan on se typerin olento😂
Ei naiset osaa tehdä vaativia töitä eivätkä osaa käyttää työkaluja ja työkoneita ja naisilla ei ole myöskään ongelmienratkaisukykyä.
Koska lääkärinä tienaan kuukaudessa noin 3x näiden palkan, vielä enemmän jos päivystän.
Vierailija kirjoitti:
Koska lääkärinä tienaan kuukaudessa noin 3x näiden palkan, vielä enemmän jos päivystän.
Ovatko lääkärit ahneita rahalle ja siksi hakeutuvat alalle?
Naisia ei kiinnosta juurikaan kyseiset hommat ja alat sekä naiset opiskelee enemmän kuin miehet joten naiset saa niitä siistejä ja helppoja hommia paremmin kuin miehet.
Voisiko seuraavaksi jutella vaikka tasoista?