Punatukkaiset naiset
Facessa sattui silmiini sivusto punatukkaisista naisista. Huomasin, että olen ilmeisesti aina syttynyt punatukkaisista kultakutreista. Havahduin juuri etelän lomalla vaimostani, kum hänen yleensä vaalea iho muuttui kauniin persikan hehkuiseksi ja pisamat täytti naaman. Samoin hänen hiuksiinsa palasi nuoruuden kultainen hohto. Katselin häntä lumoutuneena ja ymmärsin miksi olin nuorena rakastunut. Tosin silloin elin ekan 10v sumussa sokaistuneena ennenkuin edes tajusin hänen kauneutensa.
Vaimoni ymmärsi naismakuni paljon ennen minua. 90-luvun vaihteessa tuli tvstä Belinda Carlislen musiikki video Heaven is a place on Earth. Vaimo siitä tokaisi, että tietää miksi tykkään videosta. Ja totta, Belinda oli hyvinkin saman näköinen ja muotoinen kuin vaimo nuorena. Joten tuli todistettua, että vaimot tietää vaikkei mies itse olisi vielä ymmärtänyt.
Vaimon luonnekin täyttää punatukkaisista kerrotut kliseet, tulinen ja tempperamenttinen ja halukas.
Kommentit (15)
Jos on aito punapää, niin jumala on merkinnyt hiukset. Koska kaikki punapäät ovat syntisiä.
Vierailija kirjoitti:
Jos on aito punapää, niin jumala on merkinnyt hiukset. Koska kaikki punapäät ovat syntisiä.
Ja ihania ja seksikkäitä!
Aah, punahiuksinen nainen vihreillä silmillä, pituutta 155cm, paino 46kg, A kuppi rinnat pienillä nännipihoilla ja pitkät nännit.
Kyllä mua on siunattu kun sain tuollaisen vaimon.
T: 10 vuotta onnellinen
Ai niiin, unohdin mainita kokonaan ne vihertävät silmät.
ap.
Vierailija kirjoitti:
Punaset v'itunkarvat kiinnostaa.
Kerro muillekin kun tulee kohdalle! Taitaa olla melkoinen harvinaisuus!
Mun kouluihastus oli tuuheimman, paksuimman, pisimmän oranssiin vivahtavan punatukan ikinä mielestäni omistanut Susanna. Hiukset peittivät tytön koko selän ja heiluivat hänen kävellessä pepun päällä. Kaunis vartalo ja kasvot niiden hiusten lisäksi täytti myös haaveitani. Olin äärettömän ujo runopoika, hän oli äärettömän ujo runotyttö. Emme koskaan kohdanneet yössä niin sanotusti. Uskon, että rakastimme toisiamme jatkuvista katseista, joissa oli sitä kaihoa. Monta kertaa ns. yllätin hänen katsovan mua tunnilla. Piirtelin hänen kuviaan vihkoon. Sanoin tyynylleni hyvää yötä kuvitellen sen Susannaksi :D<3
Aidoilla punapäillä on myös punertavat häpykarvat.
Aikoinaan kaksikymppisenä seukkasin punatukkaisentytön kanssa. Hänen nimensä oli susanna, ja aivan kyltymätön sängyssä. Piti naida joka reikään, repiä tukasta, läpsiä pyllylle. Vonkui kun naaraskissa kiimaassa, suorataan kiljui kun sai orgasmin, ja niitä vaan tuli ja tuli. Varsinkin kun panin B-rappuun, niin voi sitä mouruamista. Sanoi että saa orgasmin herkemmin anaalista. Muutti sitten toiselle paikkakunnalle ja asia jäi siihen, olen monesti muistellut noita panoja kulli pystyssä.
joo totta. tottakai värillä on väliä: musta, keltainen, ruskea, valkoinen?
ja ei kuitenkaan ole yhtään mitään väliä, ihmisellä.
(ihon. silmien. hiuksien. tms painpn, pituuden,jne suhteen.)
joo kaikki (ihmiset maapallolla) ovat sopivia, toiselle ihmiselle.
(ja ei kuitenkaan? sodat. orjuus. kaikki sadomia, ja rasismi, vaivaa täällä).
Se on vain (vikaa/sairautta) aivoissa.
Löysää vähä kravattia, tai sitten olet todella tiukkapipo.
Nymfomaani eli hyperseksuaali, nain hänen kanssaan kahdessa vuodessa enemmän kuin kolmen edellisen ja nykyisen kanssa tulen yhteensäkään koskaan naimaan. Aluksi oli kivaa, keskellä ihan ok ja lopuksi tuskaa! Sitä ei kestä kukaan että 3-5krt /päivä pitäisi edes jollain tavalla harrastaa seksiä. Oli se vibra, dildo, kylli tai mikä muu tahansa värisevä esine. Elämässä pitää olla muutakin kuin 99% seksi mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Nymfomaani eli hyperseksuaali, nain hänen kanssaan kahdessa vuodessa enemmän kuin kolmen edellisen ja nykyisen kanssa tulen yhteensäkään koskaan naimaan. Aluksi oli kivaa, keskellä ihan ok ja lopuksi tuskaa! Sitä ei kestä kukaan että 3-5krt /päivä pitäisi edes jollain tavalla harrastaa seksiä. Oli se vibra, dildo, kylli tai mikä muu tahansa värisevä esine. Elämässä pitää olla muutakin kuin 99% seksi mielessä.
Totta virkat: " elämässå pitää olla.. " ?
Juice kirjoitti joskus, lauluun että pitää olla:
Runkkua.
(ei paha. ihan ok = maailman yleisin tapa ihmisillä, harrastaa: seksiä.)
Nää on aina henkilökohtaisia mieltymyksiä, enkä suinkaan halua painaa sinun mielipidettä tai sen kohteita alas. Mielestäni osa punatukkaisista on ihan liian kelmeitä tai kalpeita iholtaan ja täynnä pisamia.Joskus kyllä näkyy sellaisia söpöjä punatukkia (aitoja), joilla on tummempi iho ja söpöt pisamat poskipäissä. Niistä tykkään kovasti. Luonteista en ole huomannut etoja muihin sen kummempia.