Toimin myyjänä pienessä kauppaketjussa ja kyllä sen ihmisestä huomaa jo hänen ovesta sisään astuessa mitä hän kaupasta tulee hakemaan
98% Tiedän jo asiakkaan astuessa ovesta sisään mitä hän tulee hakemaan, ihmisen ruokailutottumukset/alkoholin käyttö/tupakointi ja kaikki muukin paistaa ihmisestä kilometrien päähän.
Ja myös terveellisyys tekee saman, tunnistan myös ihmisen joka elää terveellistä elämää ja tiedän mitä tämmöinen ihminen tulee hakemaan kun hän astuu ovesta sisään.
Turhaan ei ole sitä sanontaa esim että "sinä olet mitä sinä syöt"
Kommentit (9)
Mitenköhän osaat tulkita, kun ostan esimerkiksi alkoholia muutaman kerran vuodessa. Joskus haen unohtuneen yksittäisen tuotteen tai lapsille karkkipussi, vaikken itse syö karkkia.
Minä näytän juopolta, mutten AP:n pettymykseksi osta yhtäkään olutta tai siideriä. Koskaan.
Samaa mieltä aloituksen kanssa.
Ylipainoisilla henkilöillä on poikkeuksetta ostoskärryt täynnä tyydyttynyttä rasvaa ja sokeria ilman mitään vitamiineja, kuitua tai hyviä rasvoja.
Ostan joskus pullaa ja jäätelöä vieraita varten. Laitan ne pakastimeen säilymään. Itse en niitä syö enkä muutenkaan käytä mitään missä on lisättyä sokeria. Mitähän ap näkisi minussa?
Vierailija kirjoitti:
Ylipainoisilla henkilöillä on poikkeuksetta ostoskärryt täynnä tyydyttynyttä rasvaa ja sokeria ilman mitään vitamiineja, kuitua tai hyviä rasvoja.
Tulin just kaupasta ja ostoskärryssäni oli perunoita, porkkanoita, sipulia, tomaattia, kurkkua, paprikaa, salaattia, naudanlihasuikaleita, lohta, ruisleipää, maitoa, piimää, tuoremehua, sitruunavichyä+kissanruokaa. t. ylipainoinen
Vierailija kirjoitti:
Itse olen ylipainoinen joka ostaa ja syö paljon kasviksia ja "terveellistä" ruokaa. Olenkin miettinyt että mitähän myyjät ja muut asiakkaat minusta ajattelevat kun lapan juureksia liukuhihnalle, olen miettinyt että paistaako syömishäiriö kilometrin päähän :)
Mutuilijat kuvittelevat tietävänsä kaiken. Ulkonäön perusteella et tiedä ihmisestä yhtään mitään. Provohan se tämäkin mutta vastaanpa nyt ennen kuin nukahdan...zzzz