Liitytkö syksyn yleislakkoon?
Iltapaskan mukaan yleislakko tulee. Oletko mukana?
Itse en ole.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En haluaisi, mutta kuulun liittoon. Liittoon kuulumattomia katsotaan työpaikallani pahalla silmällä. Tai katsottaisiin jos joku ei kuuluisi.
miksi joku kuuluu liittoon? ei ne aja duunarin etuja, vaan liiton työntekijät elelee teidän rahoilla. liittojen aika meni jo. vai ettekö osaa itse tehdä työsopimuksia?
Niin, parempi että työläinen on yksin, ilman minkäänlaisia taustavoimia, eikö vain, kokkari?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En haluaisi, mutta kuulun liittoon. Liittoon kuulumattomia katsotaan työpaikallani pahalla silmällä. Tai katsottaisiin jos joku ei kuuluisi.
miksi joku kuuluu liittoon? ei ne aja duunarin etuja, vaan liiton työntekijät elelee teidän rahoilla. liittojen aika meni jo. vai ettekö osaa itse tehdä työsopimuksia?
Tätä minäkin ihmettelen. Kun liitot mainostavat itseään, niin he muistuttavat liittojen saaneen aikaan niinkin tuoreita asioita kuin viisipäiväinen työviikko ja palkallinen kesäloma. Yhtään tekoa viimeiseen 50 vuoteen eivät mainitse.
Ja noita ikiaikaisia uudistuksia varten ei enää tarvita ammattiliittoja. Nuo ovat nykyään jo lakisääteisiä juttuja.
Voishan sitä mennä,jos on makkaratarjoilu,ja töistä joutaa.
En halua liittyä, mutta johonkin lakkolaiseen voisin yhtyä.
Vierailija kirjoitti:
En haluaisi mutta pakko se on mennä, ei näin voi jatkua.
Vähän aikaa kestää,että suunta kääntyy TuholaisSannan hallituksen jäljiltä
Ay-liike uhoaa mutta ei tee mitään, ihan niin kuin Sipilänkin yhteiskuntasopimuksen aikaan. Yleislakko söisi liittojen rahastot, eihän se käy, millä sitten kustannettaisiin luottamusmiesten ja-naisten ryyppyreissut Lappiin???
Kyllä huomaa mikä luuseri
porukka täällä lakosta intoilee , suurin syy ettei
tarvitse mennä töihin.