Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut ihmiset eivät käy koskaan missään

Vierailija
14.09.2023 |

viihteellä, eivät osallistu pikkujouluihin, yhteisiin tapahtumiin tms. siis eivät käy ikinä missään, edes matkoilla. Ja tunnen monia jotka ovat todella sosiaalisia, eli mistään introverteista tms ei ole kyse. Kotona vaan pönöttävät.

Kommentit (869)

Vierailija
421/869 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä vaiheessa työpaikallani oli tosi kivoja pikkujouluja. Oltiin silloin "erossa" muista tomipisteistä, omassa rauhassa. Järkättiin oma kiva pikkujoulu, minä ja työkamu oltiin järkkäämässä. Oli ruokaa, vahvaa boolia, glögiä, kahvia, torttuja, olutta, ja limsaa ainakin. Koristeltiin työpaikan kahvihuone ja aulatila jouluiseksi. Silloin saatiin vielä polttaa oikeita kynttilöitäkin, oli oikeasti tunnelmallista. Sitten alettiin laulaa yhdessä joululauluja, joku (minä) oli hakannut kirjoituskoneella vihkollisen laulun sanoja. En yleensä tykännyt laulaa kun en osaa, mutta boolin jälkeen laulu sujui minultakin :)  Taisi joku tanssiakin, ainakin oli musiikkilaite ja jopa työpaikan bändi kävi esiintymässä. He olivat muista toimipisteistä ja heistä meillä oli aina kivat bileet. Ei tapeltu, ei sekoiltu, vaikka oli vapaitakin miehiä ja naisia. Lähdettiin jatkoille tanssiravintolaan, kaikki eivät lähteneet. Oli joku ihan selvin päinkin mukana.

Siivous hoidettiin seuraavana työpäivänä yhdessä, tai no naiset siivosi tietenkin.

Aina kun tulee ne ikävät loppuajat mieleeni ennen eläkkeelle jäämistä, yritän ajatella noita pikkujouluja. Niitä ei ollut montaa,  muutimme muiden kanssa samoihin tiloihin, juhlakint muuttuivat. Itse en enää niihin mennytkään. Meillä oli keskenämme pienemmässä porukassa kuitenkin aika hyvä henki. Sitä ei voi sanoa enää sitä isosta poppoosta.

Vierailija
422/869 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen, mutta yksin ja silloin kun haluan, en silloin kuin "pitäisi".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/869 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin ei halua käydä missään.

Vierailija
424/869 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kai sitä olisi nytkin jossain Kuubassa tai Hawaijilla, jos tulot olisivat miljoonaluokkaa ja saisi itse päättää ajastaan. Välillä kävisi katsomassa, miten firma pyörii ja sitten palaisi johonkin palmujen alle, josta sitten vaikka Nizzaan tai Monacoon.

425/869 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Viihteellä.". EVVVK ne tylsimykset ja niiden paskat jutut. Onneksi on omat harrastukset.

Vierailija
426/869 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kai sitä olisi nytkin jossain Kuubassa tai Hawaijilla, jos tulot olisivat miljoonaluokkaa ja saisi itse päättää ajastaan. Välillä kävisi katsomassa, miten firma pyörii ja sitten palaisi johonkin palmujen alle, josta sitten vaikka Nizzaan tai Monacoon.

Ite en vaikka olis.

Mulla olis takapihalla iso heittotähtiviidakko. Heittelisin heittotähdillä erilaisiin kohteisiin. Tietenkin ninjamiekalla myös hakkaisin pihakoivua hajalle, mutta kun ei ole edes takapihaa saatana minne voisi mennä tekemään kiertopotkuja.

Töihin aamulla ja takaisin orjankoppiin lepäämään. Se siitä heittotähtiviidakosta saatana.

Hieno mielikuva oli ja miekkarata päälle linkoutuvine meloneineen.

Niitä olisi hauska huitoa miekalla, ihan takapihalla vain!

Mutta kun ei. Ei ei ei.

Pelkkä paska kuutio yksiö ilman sitä pihakoivua.

Vierailija
427/869 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen kävin työkavereiden kanssa mm. karaokessa ja risteilyllä. Kävin firman juhlissa,  pikkujouluissa ja kesäkekkereillä. Sitten minut potkaistiin ulos yt-neuvotteluissa. Sinne jäivät kaikki mököttäjät keskenään taistelemaan viimeisistä töistä. Nyt opiskelen. Kun valmistun ja saan työpaikan, lähden reissaamaan. Olen se tyyppi, joka aina pyydettiin mukaan, kun kanssani oli niin hauskaa. Mikä viihteen järjestäjä minä olen? Keksikööt jokainen möllöttäjä omaa kivaa ja sisältöä elämäänsä.

Vierailija
428/869 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokra-asunnot on usein puolet kuukauden palkasta.

Miksi menisi minnekään muualle, kun kannattaa mieluummin tönöttää koko rahan edestä huisin arvokkaassa omassa maksamassa tilassa ja pierrä asunnon arvoa alemmaksi.

Sipuliset kädet koskee asunnon viileitä pintoja.

Vierailija
429/869 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole varaa. Outoa että joku edes kysyy tällaista tänä aikana.

Vierailija
430/869 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai miksikö? Siksi koska ei ole RAHAA. Siksi.

Myöskin sairas, ja elämään väsynyt. En tunne juuri mitään, miksi tehdä mitään ja terveysongelmat painaa. Olen introvertti ja tunnen oloni turvallisimmaksi yksin.

Vierailija
431/869 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on kaikki niin kallista ettei kannata käyttää mitään palveluja ellei ole hyvätuloinen.

Vierailija
432/869 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen muutenkin miten kaikilla tuntuu olevan varaa vaikka mihin vaikka on inflaatio. Yksi kaveri pitää jotain eläintarhaa suunnilleen eläimiä. Minulle yksi koirakin on kallis. Monet reissailee jatkuvasti inflaatiosta huolimatta.

Vierailija
433/869 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverit varmaan kuvitelee etten ikinä käy missään. En käy heidån kanssaan vaan omien ystävieni ja harrastamme usein esim illanistujaisia meidän tai ystävien kotons

Vierailija
434/869 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhällä on varaa käydä lähinnä vankilassa silloin tällöin. Yrittämällä vankilaan voi olla pääsemättä vankilaan ja saa ilmaiset kaljat tai muuta kivaa.

Lainaa ei saa matalapalkka-alan duunarina tai muutakaan luottoa. Joten matalapalkka-alan ihminen on oletettavasti kuitenkin rikollinen, joten miksi edes yrittää olla rehti.

Lainaa ja luottoa ei tule kun on niin pienet tulot, joten pakko ottaa se mikä irtoaa, jos vaikka voittaisi kuntoisuusloman vankilaan. Vaihtoehtona on käydä töissä ja matkustaa orjakoppiin lepäämään täysin virikkeettömään tilaan.

Vierailija
435/869 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuokra-asunnot on usein puolet kuukauden palkasta.

Miksi menisi minnekään muualle, kun kannattaa mieluummin tönöttää koko rahan edestä huisin arvokkaassa omassa maksamassa tilassa ja pierrä asunnon arvoa alemmaksi.

Sipuliset kädet koskee asunnon viileitä pintoja.

Oma vuokra-asunto on hinnaltaan sellainen että työtätekevä menee aina lomalle sinne neljän seinän sisään sekoamaan ja odottelemaan uutta näytöstä töihinsä.

Vierailija
436/869 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ovat hukassa

Vierailija
437/869 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan työporukoissa kulje.

Ja muista en kerro

Vierailija
438/869 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina metsässä. Puolukat on jo kerätty. Karpaloita ja sieniä löytyy. Kiviäkin pitäisi hankkia lisää. Oksia ja kranssin aineksia.

Vierailija
439/869 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä vanhemmiten samat menot kiinnosta kuin 20-35v

Vierailija
440/869 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eronneet naiset yrittää väkipakolla päästä firman kustannuksella miestä etsimään kaikenmaailman pippaloista ja matkoilta. Sama homma nousukkailla pyrkyreillä, joiden pitäisi päästä kuuluttamaan omaa erinomaisuuttaan maailmalle työkavereiden kanssa kun omaa muuta elämää ei ole.

Tää on niin totta. Ihmetellään miksei onnellisessa parisuhteessa olevat viitsi lähteä laivalle näiden miestenjahtaajien kanssa. Tai johonkin pintapaikkaan vaan sen takia että saa näyttäytyä siellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi