Onko sushi sinusta roskaruokana vai hienoa ruokaa?
Kommentit (31)
Saisi lopettaa koko sushin. Ne voisi keskittää sellaiseen erikoistuneisiin paikkoihin.
Vierailija kirjoitti:
Hetken muoti. Olen maistanut, en välittänyt. Kallista koittaa lapset ruokkia tuolla. Itse syön mieluumin riisini vaikka puurona ja savustan sen kalan kuin yritän yhdistää niitä.
No ei se kyllä hetken muoti ole. Olen syönyt ekat sushit yli 20 vuotta sitten.
Riippuu sushista. Jos menee johonkin bulkki-buffettiin, niin eihän se mitään hienoa ruokaa ole, joskaan en ehkä kutsuisi sitä roskaruoaksikaan. Roskaruoan määritelmään kuuluu mielestäni, että se sitältää paljon prosessoituja ainesosia, kovaa rasvaa jne, mitä sushissa ei ole. Pikaruoka olisi ehkä parempi termi. Jos taas menee johonkin superkalliiseen sushipaikkaan, niin totta kai se on yhtä hienoa ruokaa kuin mikä tahansa saman hintatason länsimaalainen ruoka. Tuollaisia hienompia sushi-paikkoja ei tosin Suomessa taida liiemmin olla.
Aivan kauheaa kuraa. Ei edes roskaruokaa joka on minusta hyvää.
Pahaa on raaka kala. Loisia saatte vaan.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu sushista. Jos menee johonkin bulkki-buffettiin, niin eihän se mitään hienoa ruokaa ole, joskaan en ehkä kutsuisi sitä roskaruoaksikaan. Roskaruoan määritelmään kuuluu mielestäni, että se sitältää paljon prosessoituja ainesosia, kovaa rasvaa jne, mitä sushissa ei ole. Pikaruoka olisi ehkä parempi termi. Jos taas menee johonkin superkalliiseen sushipaikkaan, niin totta kai se on yhtä hienoa ruokaa kuin mikä tahansa saman hintatason länsimaalainen ruoka. Tuollaisia hienompia sushi-paikkoja ei tosin Suomessa taida liiemmin olla.
Joo, kyllä bulkki-sushi bulkki-purilaisen terveellisyydessä voittaa.
Itse jos meinaan tehdä sushia, niin käyn kyllä sitä ennen vaikka mäkkäriltä hampurilaisen alku palaksi, jaksaa sitten vääntää sushia.
Minulle se on herkku, pari kertaa vuoteen ja joku hyvä viini siihen kylkeen.
Vierailija kirjoitti:
Aivan kauheaa kuraa. Ei edes roskaruokaa joka on minusta hyvää.
Pahaa on raaka kala. Loisia saatte vaan.
Mitäköhän se sinä mahdat syödä, kun käyt joka ruokaketjussa haukkumassa ruuat kuriksi? Viimeksi nakkikastike oli kuraa. Veikkaan että elät hampurilaisilla ja eines pizzoilla. Ruuasta et ymmärrä hölkäsenpölyä, se ainakin on varma.
Tylsää ruokaa hyvistä raaka-aineista, jos ovat tuoreita.
Ihan normi safkaa se on. Teen silloin tällöin itse kun kaupassa myytävä ei ole hyvää eikä ole yhtään sushipaikkaa lähellä.