Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Seurella(henkilöstöpalvelu) joku musta lista?

Vierailija
14.09.2023 |

Yhdessä vaiheessa pääsin kaikkiin töihin mitä "ehdotin" sovelluksessa ja noin puoli vuotta sitten alkoi aika etten päässyt mihinkään! Nämä kaikki työt ovat olleet sellaisia mihin olen ollut pätevä. Vähän aikaa sitten ehdotin yhteen minkä alku olisi ens ma. Mitään ei ole kuulunut. Nyt työsuhteen alkupäivä on muuttunut ja siellä yhä lukee se "kiinnostunut". Outoa! Onko muilla samoja kokemuksia?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät halua sinua sinne, olet kieltolistalla.

Vierailija
2/7 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin pankissa sama oli kuulemma annettu uudet ohjeet " ettei tällaisille enää myönnetä lainoja ollenkaan". Ei kuitenkaan kertonut millaisille? Nordea oli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät halua sinua sinne, olet kieltolistalla.

No tätä minäkin mietin mutta miksiköhän? Viimeisen pitkän pätkän Tein vuodenvaihteessa ja kaikki meni ihan hyvin. Sen jälkeen satunnaista keikkaa.

Vierailija
4/7 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan varmasti on.

Hyks rekrytoinnilla oli aikoinaan kuulemma sellainen tapa että "älä ota meihin yhteyttä, me otetaan suhun" eli...

Syyksi riitti se, että vaihtoi toimipisteestä toiseen liian usein....

Tietenkin niillä on mustia listoja... laittomia hlörekistereitä toki ovat.

Vierailija
5/7 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan varmasti on.

Hyks rekrytoinnilla oli aikoinaan kuulemma sellainen tapa että "älä ota meihin yhteyttä, me otetaan suhun" eli...

Syyksi riitti se, että vaihtoi toimipisteestä toiseen liian usein....

Tietenkin niillä on mustia listoja... laittomia hlörekistereitä toki ovat.

Kyllä laittomia ovat. Joku tässä hommassa kyllä haiskahtaa. Työt mihin olen ehdottanut itseäni on sellaisia mihin olen hieman ylikoulutettu. Jo pidemmän aikaan miettinyt että Seuressa on jotain outoa. Tuohon että joku vaihtoi toimipisteestä toiseen usein niin Itsekin olen kyllä vaihdellut työpaikkoja mutta monet sijaisuudet tehnyt ihan loppuun asti. Ehkä se voi vaikuttaa.

Ap

Vierailija
6/7 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten he tarvii myös yksittäisiä vuoroja tekeviä kipeämmin.

Vierailija
7/7 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo toi Seuren uus systeemi on omituinen.. Jutellut nyt monien kanssa, ja Kaikilla Seurelaisilla on sama, että vuoroja ei tänä syksynä ole niin paljon kuin ennen joten ei johdu mistään mustasta listasta.

He vaan sanoi että joo syyskuussa tulee enemmän keikkoja, muttei tule??

Olisihan se tosi harmi, jos olisi joku että kuuli puheen perusteella joku pistää mustalle listalle, koska huonoja työyhteisöjäkin on, Seurelaisiakin kiusataan hyvin monissa paikoissa jne joten uskoisin että heillä pitäisi olla ns järki päässä tässä niin etteivät usko jos joku puhuu esim pahaa toisesta jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi