Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ammattimeikkaaja voi meikata huonosti???

Vierailija
14.09.2023 |

Parhaan kaverin häitä varten kävin meikissä ja kampauksenlaitossa.

Peili oli noin metrin päässä ja peilistä meikki näytti hyvältä, mutta läheltä katsottuna ihan hirveä! Mulla on hyvä iho, mutta meikkivoide ja puuteri olivat todella pakkelimaisesti laitettu, kulmat olivat ihmeellisen karvaisen näköiset ja varjostus liian tumma :(
Jos enää koskaan meen meikkaukseen, niin pyydän nähdä käsipeilistä myös miltä meikki näyttää.

Mutta mietin vaan, miten ammattimeikkaaja meikkaa niin huonosti :(

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salkkareissa on monesti aivan päin persettä meikatut naamat. Monesti naama tosi tummaksi meikattu ja kaulalla sitten näkyy raja.

Vierailija
22/25 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistähän voisi saada lady ursula tyylisen noita-akan pakkelin? Olen suuri pienen merenneidon ystävä ja juhliin haluan nimenomaan todella raskaan, mattaisen ja kakkumaisen transumeikin kokkareisine meikkivoiteineen ja kraaterihuokosineen. Silmänrajaus saa olla silmämunasta ainakin puoli senttiä irrallaan ja varjostus tummaa luumua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo karvaiset kulmat on nykyään joku juttu. Varsinkin jos nuorilla kosmetologilla käy, saa ihan kamalat pörröt. Mun oma lempikosmetologi on 60v lady ja kukaan ei muotoile kulmia niin kauniisti kuin hän.

Vierailija
24/25 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pic or it didnt happen.

Vierailija
25/25 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pic or it didnt happen.

En Halua laittaa tänne omaa kuvaa, ja yton iye vaan yhden kuvan..siinä hämärässä vessapeilikuvassa näyttää ihan hyvältä. Jännittää miltä naama näyttää valokuvaajan ottamissa kuvissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän