Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ammattimeikkaaja voi meikata huonosti???

Vierailija
14.09.2023 |

Parhaan kaverin häitä varten kävin meikissä ja kampauksenlaitossa.

Peili oli noin metrin päässä ja peilistä meikki näytti hyvältä, mutta läheltä katsottuna ihan hirveä! Mulla on hyvä iho, mutta meikkivoide ja puuteri olivat todella pakkelimaisesti laitettu, kulmat olivat ihmeellisen karvaisen näköiset ja varjostus liian tumma :(
Jos enää koskaan meen meikkaukseen, niin pyydän nähdä käsipeilistä myös miltä meikki näyttää.

Mutta mietin vaan, miten ammattimeikkaaja meikkaa niin huonosti :(

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

:(

Vierailija
2/25 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaista hiihtäjää mahtuu tuon nimikkeen alle. Olitko tsekannut meikkaajan somekanavat etukäteen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikissa ammateissa on huonoja tekijöitä.

Vierailija
4/25 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ha, tais tehdä sulle kunnon "instapakkelin". Näyttikö edes kuvissa hyvältä?

Vierailija
5/25 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut ammattilaisen meikattavana kahdesti. Toinen teki upeaa jälkeä, enkä vuosienkaan jälkeen tiedä, miten hän sai aikaan sen vaikutelman, että ihoni hohti valoa sisältä päin. Toisen ammattilaisen työnjälki sai minut kollegojeni mielestä näyttämään siltä kuin olisin vaihtamassa alaa ja menossa kadunkulmaan asiakkaita houkuttelemaan.

Katselin äskettäin uuden Glow Up -kilpailukauden, jossa melkein kaikki osallistujat ovat meikkauksen ammattilaisia. Ainoa ihmetyksen aiheeni on ollut se, miten suttuista jälkeä he tekevät. Viiden metrin päästä näyttää  ihan hyvältä, mutta parin metrin päästä näkyvät haparoivat rajaukset ja epätasaiset häivytykset. Ilmeisesti mainoskuvat ovat eri juttu kuin "livenä" nähdyt.

Vierailija
6/25 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ha, tais tehdä sulle kunnon "instapakkelin". Näyttikö edes kuvissa hyvältä?

Hämärässä vessapeiliselfiessä on ok, muita kuvia en ottanut itse. Toivottvasti virallisissa kuvissa ois ok näköinen....

Vierailija
7/25 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ollut ammattilaisen meikattavana kahdesti. Toinen teki upeaa jälkeä, enkä vuosienkaan jälkeen tiedä, miten hän sai aikaan sen vaikutelman, että ihoni hohti valoa sisältä päin. Toisen ammattilaisen työnjälki sai minut kollegojeni mielestä näyttämään siltä kuin olisin vaihtamassa alaa ja menossa kadunkulmaan asiakkaita houkuttelemaan.

Katselin äskettäin uuden Glow Up -kilpailukauden, jossa melkein kaikki osallistujat ovat meikkauksen ammattilaisia. Ainoa ihmetyksen aiheeni on ollut se, miten suttuista jälkeä he tekevät. Viiden metrin päästä näyttää  ihan hyvältä, mutta parin metrin päästä näkyvät haparoivat rajaukset ja epätasaiset häivytykset. Ilmeisesti mainoskuvat ovat eri juttu kuin "livenä" nähdyt.

No tämä! Just semmoista kuulasta toivoin, sanoin sen meikkaajalle ääneenkin. Kaukaa näytti hyvältä, mutta läheltä oli suttuinen pakkeli.

Vierailija
8/25 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taito tuokin saada valmiiksi hyvästä ihosta suttuisen pakkelimainen. Jotenkin voisin ymmärtää jos ihosi olisi hyvin haastava meikattava mutta kun siitä ei ollut kyse.

9/25 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut ainakin neljän ammattilaisen meikattavana. Huonoin oli naisammattilainen, jolla on nykyään oma brändi. Parasta jälkeä syntyi mieheltä useallakin eri merkillä nimenomaan selektiivisen ja superselektiivisen kosmetiikkatuotteilla. Kaksi muuta oli ihan jees, mutta itse pääsen samaan lopputulokseen.

10/25 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut ainakin neljän ammattilaisen meikattavana. Huonoin oli naisammattilainen, jolla on nykyään oma brändi. Parasta jälkeä syntyi mieheltä useallakin eri merkillä nimenomaan selektiivisen ja superselektiivisen kosmetiikkatuotteilla. Kaksi muuta oli ihan jees, mutta itse pääsen samaan lopputulokseen.

Vierailija
11/25 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään meikataan kuvia varten. Tuollainen meikki näyttää hyvältä kuvissa, mutta livenä aivan kaamea.

Vierailija
12/25 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taito tuokin saada valmiiksi hyvästä ihosta suttuisen pakkelimainen. Jotenkin voisin ymmärtää jos ihosi olisi hyvin haastava meikattava mutta kun siitä ei ollut kyse.

Niimpä. Mulla on tasainen iho, ei näppyjä, ainoastaan tummat silmänaluset. Kauhea pakkelikerros ja epätasaisesti häivytetty :(

Vierailija
13/25 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään meikataan kuvia varten. Tuollainen meikki näyttää hyvältä kuvissa, mutta livenä aivan kaamea.

Pitää toivoa, että kuvissa näyttää hyvältä! Valokuvaaja otti kuvia sekä ulkona että sisällä juhlatilassa.

Vierailija
14/25 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

90 prossaa meikkaajista ei ymmärrä ihmiskasvoja tai ihoa kunnolla, lämäyttävät vain sen saman pakkelin kaikille kuin valmiin naamion. Jo pelkästään kulmien muoto tekee ison eron. Meikkaajat yleensä aina vääntävät kaikkien kulmat "Disney paha kuningatar"-kaarelle.

Vierailija
15/25 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

90 prossaa meikkaajista ei ymmärrä ihmiskasvoja tai ihoa kunnolla, lämäyttävät vain sen saman pakkelin kaikille kuin valmiin naamion. Jo pelkästään kulmien muoto tekee ison eron. Meikkaajat yleensä aina vääntävät kaikkien kulmat "Disney paha kuningatar"-kaarelle.

En kyl enää mee meikkaajalle, paitsi ehkä omana hääpäivänä koemeikin kanssa.

Meikkaan arkena vaan kulmat ja ripset. Halusin meikin, joka kestää koko päivän ja illan. No se pakkeli pysyikin kyl hyvin kasvoilla pesuun saakka.

Toivoin luonnollista ja kuulasta meikkipohjaa ja klassisen smoky eyen, sain instapakkelin.

Meikkipöytä oli myös järkyttävän kirkkaan lampun alla, joten siinä meikki ei näyttänyt niin tummalta kuin luonnonvalossa.

Vierailija
16/25 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en yhtään epäile. Olen itse aika taitava meikkaamaan, vaikka itse sanonkin, mutta saan omankin meikin joskus tyrittyä tosi pahasti, jos lähden kokeilemaan jotain uusia tuotteita. Lopputulos voi esim pelkästään väärällä meikkivoiteella olla pakkelimainen iho josta paistaa ihohuokoset, ja jopa ilman sitä iho näyttää paremmalta.

Kaikki tuotteet, kaikki tekniikat ei todellakaan sovi kaikille.

Vierailija
17/25 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ns. maanantaikappale, eli krapulassa töissä

Vierailija
18/25 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sait oopperamaskeerauksen meikkauksen sijaan.

Vierailija
19/25 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on käynyt sama. Hävetti mennä juhliin niin suttuisena.

Vierailija
20/25 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen Sokoksen meikkiosaston myyjät järkyttävine pakkelikerroksineen. Kai se heistä on hienon näköistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä