Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hormonikorvaushoito/vaihdevuodet - onko kenelläkään muulla tällaista (erikoista) kokemusta?

Vierailija
13.09.2023 |

Olen 48-vuotias nainen ja aloittanut hormonikorvaushoidon vaihdevuosioireisiin puoli vuositta sitten. Olen hämmentynyt siitä, kuinka hoito on vaikuttanut libidooni ja haluaisin muiden naisten kokemuksia asiaan. Nimittäin libidoni on noussut hoidon myötä ehkä satakertaiseksi siitä, mitä se on koskaan elämässäni aiemmin ollut. Aina viime vuosiin asti opin pitämään itseäni "harmaana hiirulaisena", joita moinen asia ei juurikaan kiinnosta, saati että sitä kukaan (toki oma mies on halunnut, mutta muut) minun kanssani haluaisi harrastaa. Nyt taas minulla on todella levottomia ajatuksia, todella usein! Siis sellaisia suorastaan omituisia, pakottavia mielihaluja, vähän kuin raskaana ollessa. Eivät vaan tällä kertaa kohdistu ruokaan, vaan vastakkaiseen sukupuoleen ja kaikkeen ihanan kamalaan, mitä heidän kanssaan voisi tehdä.

Onko muilla vastaavia kokemuksia vai olenko sairastumassa johonkin maniaan?

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse aloitin hormonikorvaushoidon muutama kuukausi sitten.

Olen aina ollut himokas, ja nyt jotenkin tuplaten.

Sanokaa mitä sanotte. 🤪

Mihin oireeseen tarvitsit mielestäsi hh-korvauksen?

Vierailija
42/43 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaisi kyllä kovasti tietää mikä hormoonihoito on haluja lisännyt? 

Kloppien fantasiat- hormonihoito.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmaan uskalla aloittaa, jos siitä halut voivat vielä lisääntyä. Olen 48 ja ollut todella vaikeaa pysyä parisuhteessa. Kolme eri rakastajaa ollut aviomiehen lisäksi parin viime vuoden aikana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi