Mitä jouluvalmisteluja teette vielä tänään?
Mulla on joulupulla paistumassa uunissa. Illemmalla imuroin vielä jo viikolla pestyt lattiat ja nostamme kuusen sisälle.
Kommentit (8)
Illalla torttuja ja pipareita. Huomenna keskitytään sitten vain ruokapolitiikkaan. :D
Jätin siivouksen näin viime tippaan, koska kun on pieniä lapsia, niin koti ei pysy siistinä kauan. Ja saa herätä aattoaamuna puhtaissa lakanoissa! :) Urakkaa kyllä riittää, kun mies on pitkän päivän töissä tänään, joten kaikki on mun harteilla. Saunan ja pesuhuoneen oon onneksi jo pessy viikolla. Nyt tauon paikka...
Olen kyllä jo tehnyt kunnon siivouksen ja laittanut joululiinat ja muuta semmosta. Onpahan joulutunnelmaa tässä odotellessa ja takaisin tullessa.
vielä vähän siivoillaan tänään ja lahjat pitäis paketoida kun lapset nukkuvat.
ja kinkku on uunissa. Kaikki on muuten valmista. Huomenna vaan laatikot uuniin ja ruokaa pöytään :)
heh, jäi parin lahjan viimeistely vähän viime tinkaan. Lankoja pitää päätellä yms. Siivoukset on jo tehty ja huomenna laitetaan ruuat.
Joululeivonnaisia saatiin anopilta. Ei siis suuria hässäköitä, vaan tehokas valmistautuminen ihanaan joulun rauhaan.
Hyvää joulua kaikille!
illalla kinkku uuniin.