Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pienipalkkaiset ja raskaat työt ei kelpaa ihmisille

Vierailija
13.09.2023 |

Ennemmin ollaan sossun rahoilla.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin sen pitää ollakin. Duunista pitää saada palkkaa etenkin jos sitä tekemällä kehonsakin laittaa tuusan nuuskaksi.

Vierailija
2/8 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kelpaa. Pysyn kunnossa ja saan tehdä työni rauhassa. Tulen myös toimeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni palkka se ongelma lähinnä on. Sillä ei tule toimeen Suomessa, kuten ei sillä sossun luukullakaan. Raskaasta työstä kuuluu raskas palkkapussi.

Vierailija
4/8 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekoäly pitäisi ohjelmoida tekemään nuo raskaat, fyysiset työt.

Vierailija
5/8 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä ihme. Köyhänä pysyy vähemmälläkin. Ap, kaada vain ittelles.

Vierailija
6/8 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No 20 vuotta siivoustyötä. Nyt alkaa nilkka paukkumaan, lonkkaan sattuu. Puhumattakaan ikuisesti jatkuvista väsyneistä jaloista, hartiajumeista, huimauksista. Ei mulla jää rahaa mihinkään hierontaan yms. tai kunnollisiin työkenkiin.

Nythän mun suunnitelma onkin, että en käy näyttämässä nilkkaa tai lonkkaa lääkärille, vaan annan mennä huonommaksi. Jos pääsis aikasemmin sairaseläkkeelle. Kuka tätä jaksaa vielä kiihtyvämmällä tahdilla sinne n. 68 vuotiaaksi asti?

Työvuorossa meitä oli vuosi sitten 6 vuorokaudessa, nyt on 5 työntekijää, eikä ne työt siitä vähene.

Vierailija
7/8 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin mennä, kun olisi riittävän vahva eksoskeleton, vaikka sellainen, jonka kanssa jaksaa pumpata habaa 200kg painoilla ja saisi maasta nostettua ylös keskikokoisen henkilöauton.

Vierailija
8/8 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No 20 vuotta siivoustyötä. Nyt alkaa nilkka paukkumaan, lonkkaan sattuu. Puhumattakaan ikuisesti jatkuvista väsyneistä jaloista, hartiajumeista, huimauksista. Ei mulla jää rahaa mihinkään hierontaan yms. tai kunnollisiin työkenkiin.

Nythän mun suunnitelma onkin, että en käy näyttämässä nilkkaa tai lonkkaa lääkärille, vaan annan mennä huonommaksi. Jos pääsis aikasemmin sairaseläkkeelle. Kuka tätä jaksaa vielä kiihtyvämmällä tahdilla sinne n. 68 vuotiaaksi asti?

Työvuorossa meitä oli vuosi sitten 6 vuorokaudessa, nyt on 5 työntekijää, eikä ne työt siitä vähene.

Teillähän on vielä hyvä tilanne. Meillä 3 työntekijää ja n. 1000 neliömetriä siivottavaa päivittäin...mitoitus kunnossa ja palkka samoin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan