Ystävän uusi mies uhkailee erolla
jos tämä ystäväni näyttää todellisia tunteitaan. Tuntuu pahalta kun ystävä silti jää tuohon, ja hyväksyy tuollaista kohtelua toiselta. Olen yrittänyt puhua hänelle, muttei hän kuuntele.
Kerron yhden esimerkin. Ystävä ja hänen miehensä riitelivät. Ystävä kertoi miltä hänestä tuntuu ja kuinka mies sai hänelle pahan olon. Tuohon mies oli vastannut että: jos et nyt lopeta tuota, niin täytyy varmaan taas erota..
Samankaltaisia tilanteita ollut monia joista ystävä aina kertoo minulle..
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa siltä että ystäväsi on draamakuningatar ja mies ei yksinkertaisesti halua elämäänsä turhaa draamaa.
Voihan mieskin erota
Siis. Eikös tämä mies ole useaan kertaan ilmoittanut haluavansa erota? Mitä hemmetin uhkailua se on, sehän on ilmotus että suhde on ohi? Onko nainen tyyppiä, joka tarrautuu ovenkarmeihin ja valittaa sitten että mies uhkailee erolla?
Et taida kovinkaan paljoa tietää läheisriippuvuudesta? Jopa 2 riippuvaista voivat päätyä yhteen. Yleensä toinen ottaa lopulta niskaotteen.
Puhu asiata ystävälesi ,ei kulu meille asia ei muillekaan.Mikä kieli kello olet ja tuppi suu ystävällesi aihe? Trollinko juttu taas?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa siltä että ystäväsi on draamakuningatar ja mies ei yksinkertaisesti halua elämäänsä turhaa draamaa.
Voihan mieskin erota
Siis. Eikös tämä mies ole useaan kertaan ilmoittanut haluavansa erota? Mitä hemmetin uhkailua se on, sehän on ilmotus että suhde on ohi? Onko nainen tyyppiä, joka tarrautuu ovenkarmeihin ja valittaa sitten että mies uhkailee erolla?
Nainen herkästi ottaa miehen selkeän ilmoituksen eroamisesta uhkauksena,koska sillä hän suojelee vääristynyttä minäkuvaansa täydellisestä itsestään.
"Ei tuo oikeasti halua Minua jättää,sillä olen oikeasti ihana ja kaunis". Kun mies lopulta jättää naisen,ei nainen niinkään itke varsinaisesti eroa,vaan minäkuvansa särkymistä kun lopulta tajuaa, että onkin riittämätön.
Ystävän kannattaa kuunnella miestä ja tarttua tilaisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi mies ei siis eroa draamakuningattaresta?
Siis nainen valittaa miehelle jatkuvasti kuinka naisella on paha olla miehen kanssa, johon mies toteaa, että sitten on varmaan parempi erota ja te tulkitsette tämän uhkailuksi ja olette sitä mieltä, että naisen pitäisi erota miehestä?
Ettekö te tajua, että mies yrittää sanoa ihan samaa kuin te, että suhde ei tällä hetkellä toimi syystä tai toisesta ja mies ei jaksa sitä jatkuvaa draamaa, vaan jonkin pitää muuttua tai mies lähtee...