Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mihin asti kannattaa yrittää laihduttaa!

Vierailija
13.09.2023 |

Tiedän että ei välttämättä onnistu ihan tavoitteeseen pääsemään. Oon nyt 95kg ja laihtunut 25kg. Mitat170/95

Seuraava tavoite on 9kg. Kyllä huomaa jopeilistäkin että jotain on tapahtunut. Pömppövatsa pienentynyt huimasti.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No normaalipainoon tietenkin. Sitten opettelet syömään niin että paino pysyy samana.

Vierailija
2/6 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan siihen asti, kunnes on itse tyytyväinen itseensä. Ei kukaan muu voi tähän antaa vastausta. Toki, jos aletaan menemään pitkälle alipainon puolelle, kannattaa ehkä jutella jonkun kanssa, onko oma käsitys kehonkuvastaan oikea. 

-25 kg on jo todella hieno suoritus ja varmasti parantanut oloasi, terveyttäsi ja ulkonäköäsi huikeasti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan siihen asti, kunnes on itse tyytyväinen itseensä. Ei kukaan muu voi tähän antaa vastausta. Toki, jos aletaan menemään pitkälle alipainon puolelle, kannattaa ehkä jutella jonkun kanssa, onko oma käsitys kehonkuvastaan oikea. 

-25 kg on jo todella hieno suoritus ja varmasti parantanut oloasi, terveyttäsi ja ulkonäköäsi huikeasti. 

Kiitos. Ainut vaan että vyötärö kaventuu todella hitaasti. On isoissa lukemissa. Olen suora pötkylä.

Ap

Vierailija
4/6 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos. Ainut vaan että vyötärö kaventuu todella hitaasti. On isoissa lukemissa. Olen suora pötkylä.

Ap

jos muotoja haluat lisää niin niitä tulee kun tekee painoilla maastavetoja

tai käsipainoilla kyykkyjä..

Vierailija
5/6 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

170/90 on aika vonkale vielä, vaikka olisit mies (sillä alotuksesta selviää, ettei paino ole lihasta). Naiseks tuo on iha järkyttävä valaan mitta jo.

Vierailija
6/6 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

klo 17 asti.