Mihin asti kannattaa yrittää laihduttaa!
Tiedän että ei välttämättä onnistu ihan tavoitteeseen pääsemään. Oon nyt 95kg ja laihtunut 25kg. Mitat170/95
Seuraava tavoite on 9kg. Kyllä huomaa jopeilistäkin että jotain on tapahtunut. Pömppövatsa pienentynyt huimasti.
Kommentit (6)
Varmaan siihen asti, kunnes on itse tyytyväinen itseensä. Ei kukaan muu voi tähän antaa vastausta. Toki, jos aletaan menemään pitkälle alipainon puolelle, kannattaa ehkä jutella jonkun kanssa, onko oma käsitys kehonkuvastaan oikea.
-25 kg on jo todella hieno suoritus ja varmasti parantanut oloasi, terveyttäsi ja ulkonäköäsi huikeasti.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan siihen asti, kunnes on itse tyytyväinen itseensä. Ei kukaan muu voi tähän antaa vastausta. Toki, jos aletaan menemään pitkälle alipainon puolelle, kannattaa ehkä jutella jonkun kanssa, onko oma käsitys kehonkuvastaan oikea.
-25 kg on jo todella hieno suoritus ja varmasti parantanut oloasi, terveyttäsi ja ulkonäköäsi huikeasti.
Kiitos. Ainut vaan että vyötärö kaventuu todella hitaasti. On isoissa lukemissa. Olen suora pötkylä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos. Ainut vaan että vyötärö kaventuu todella hitaasti. On isoissa lukemissa. Olen suora pötkylä.
Ap
jos muotoja haluat lisää niin niitä tulee kun tekee painoilla maastavetoja
tai käsipainoilla kyykkyjä..
170/90 on aika vonkale vielä, vaikka olisit mies (sillä alotuksesta selviää, ettei paino ole lihasta). Naiseks tuo on iha järkyttävä valaan mitta jo.
No normaalipainoon tietenkin. Sitten opettelet syömään niin että paino pysyy samana.