Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämää sitteku-miehen kanssa

Vierailija
23.12.2006 |

Tällä viikolla olemme:

- ostaneet kuusen

- leiponeet pipareita, torttuja, pullia

- paistaneet kinkun

- tehneet laatikot

- koristelleet asunnon

- ostaneet joululahjat (ja vieneet ne perille)

- tehneet joulusiivouksen

- ostaneet joulukukat

(En todellakaan normaalisti laske tehtyjä töitä, mut teen nyt poikkeuksen.)

Anoppini kysyi mieheltä eilen puhelimessa, ollaanko kovasti valmisteltu joulua ja mies sanoi: Ehei (nauraen)! Ei me olla valmisteltu tänne joulua ollenkaan! Valmistellaan sitteku meillä on omakotitalo.

Aaaaaargh!!!

Miten niin ei olla valmisteltu joulua?! Mun mies on jostain syystä päättänyt, että meidän elämä muka alkaa vasta, kun asutaan omakotitalossa.

Oon kuluneen vuoden aikana nähnyt paljon vaivaa ja pistänyt aika kamalasti rahaa palamaan tän asunnon ja sen sisustuksen eteen. Yks päivä mies sanoi (haaveillen): Sitteku meillä on omakotitalo, ni sisustetaan se oikein hienoksi!

Aaaaaaaaaaaaargh!!!!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
23.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo että SINÄ oot sisustanu jne.. kuitenkaan ei välttämättä miehesi makua oo ja haaveilee sitä et sit kun on oma talo niin saa sisustaa myös vähän oman makunsakkin mukaan

Vierailija
2/12 |
23.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuo piirre nyt niin kamala sentään ole, että olis syytä hajottaa perhe sen takia. Pystyn kyllä elämään tän kanssa, välillä vaan ärsyttää.=)

Nobody´s perfect. Eikä sitä voi mun mielestä keneltäkään odottaakaan.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
23.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni aina kuittaa mun entisellä todella huonolla suhteella(väkivaltaa yms) jos erehdyn arvostelemaan jotain hänen tekemisiään tai tekemättä jättämisiä. Viimeksi tänä aamuna, on niin hyvä joulumieli, että tekis mieli itkeä.

Ihan kuin se, että ennen on huonosti kohdeltu niin se saisi jatkua tai sitten pitäisi olla kiitollinen hänen jumalaisesta seurastaan.

Vierailija
4/12 |
23.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

tuo että SINÄ oot sisustanu jne.. kuitenkaan ei välttämättä miehesi makua oo ja haaveilee sitä et sit kun on oma talo niin saa sisustaa myös vähän oman makunsakkin mukaan

kyllä mies on sanonut mulle, että sitteku (taas kerran=)) me rakennetaan omakotitalo, mulla on täysin vapaat kädet sisustuksen suhteen. Eli luulen, että kuitenkin tykkää mun tyylistä.

ap

Vierailija
5/12 |
23.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai puristaa hammastahnaa väärästä päästä, mutta se, ettei kykene nauttimaan tästä hetkestä, ei pysty elämään juuri nyt, on minusta suuri vika. Itse en jaksaisi sellaisen kumppanin kanssa. Sehän tekisi tyhjäksi kaiken, mitä meillä on.

Vierailija
6/12 |
23.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mieheni aina kuittaa mun entisellä todella huonolla suhteella(väkivaltaa yms) jos erehdyn arvostelemaan jotain hänen tekemisiään tai tekemättä jättämisiä. Viimeksi tänä aamuna, on niin hyvä joulumieli, että tekis mieli itkeä.

Ihan kuin se, että ennen on huonosti kohdeltu niin se saisi jatkua tai sitten pitäisi olla kiitollinen hänen jumalaisesta seurastaan.

Eli ihan niinkuin mieheltä ei voisi vaatia muuta kuin sen ettei lyö. Nää on just näitä piirteitä, jotka tekee siitä toisesta ei-täydellisen, mut ei niihin maailma kaadu. Niistä tulee hetkeksi just sellainen aaaargh-olo, mutta sit taas aurinko paistaa, eikös juu?=)

ap

Vierailija
7/12 |
23.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

tai puristaa hammastahnaa väärästä päästä, mutta se, ettei kykene nauttimaan tästä hetkestä, ei pysty elämään juuri nyt, on minusta suuri vika. Itse en jaksaisi sellaisen kumppanin kanssa. Sehän tekisi tyhjäksi kaiken, mitä meillä on.

Nyt mua alkaa kaduttaa koko aloituksen kirjoittaminen. Tuntuu pahalta, että täysin tuntemattomat ihmiset arvostelee noin kärkkäästi sitä miestä, joka rakastaa ja tekee kaikkensa mun ja lasten eteen. Tuo mun aloitus oli tarkoitettu puoliksi huumorilla, mut ilmeisesti mun huumori ei uppoa. (Ei oo ensimmäinen kerta.)

Hyvät joulut kaikille!!

ap

Vierailija
8/12 |
23.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

... antaa anteeksi...

piiloviestin oli huomaavinani-

kaipaat enemmän ARVOSTUSTA mieheltäsi!

--

Itse myös toivon, että mieheni arvostaaa minua anoppien silmissä- eli kyllä miehesi voisi KEHUA miten paljon olet joulua valmistellut-

asuitte sitten vaikka risumajassa-

vuosien varrella voi tulla ongelmia.

jos toinen ei ARVOSTA...

(Arvostus tulee kertoa ääneen...)

---

Vinkkinä vaan- ei kannata kaikkea niellä ja painaa villaisella- Jos viet ratkaisemattomat ongelmat omakotitaloon- eivät ne siellä itsestään katoa.

Ja mies mukaan jouluvalmisteluihin ja sisustamaan-

sitoutuu paremmin ja osaa kertoa anopille paremmin MITÄ KAIKKEA JOULUN VALMISTELUIHIN SISÄLTYY

=tietää MITEN KOVA HOMMA kotitöissä ym, on- oppii myös arvostamaan RAKASTAVAA vaimoaan...

JOULUILOA koko perheellenne!!!

PS: VINKKI- JOTA VOI KAIKKI VAPAASTI LAINATA-

laita mies keittämään kahvit ja laittamaan tarjoilut pöytään, kun jouluvieraita tulee ja pujahda kellariin tms. " hilloja" hakemaan.

TOIMII!!!

Vierailija
9/12 |
23.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

... antaa anteeksi...

piiloviestin oli huomaavinani-

kaipaat enemmän ARVOSTUSTA mieheltäsi!

--

Itse myös toivon, että mieheni arvostaaa minua anoppien silmissä- eli kyllä miehesi voisi KEHUA miten paljon olet joulua valmistellut-

asuitte sitten vaikka risumajassa-

vuosien varrella voi tulla ongelmia.

jos toinen ei ARVOSTA...

(Arvostus tulee kertoa ääneen...)

---

Vinkkinä vaan- ei kannata kaikkea niellä ja painaa villaisella- Jos viet ratkaisemattomat ongelmat omakotitaloon- eivät ne siellä itsestään katoa.

Ja mies mukaan jouluvalmisteluihin ja sisustamaan-

sitoutuu paremmin ja osaa kertoa anopille paremmin MITÄ KAIKKEA JOULUN VALMISTELUIHIN SISÄLTYY

=tietää MITEN KOVA HOMMA kotitöissä ym, on- oppii myös arvostamaan RAKASTAVAA vaimoaan...

JOULUILOA koko perheellenne!!!

PS: VINKKI- JOTA VOI KAIKKI VAPAASTI LAINATA-

laita mies keittämään kahvit ja laittamaan tarjoilut pöytään, kun jouluvieraita tulee ja pujahda kellariin tms. " hilloja" hakemaan.

TOIMII!!!

kyllä mun mies on osallistunut täysin rinnoin jouluvalmisteluihin. Ollaan tehty kaikki tasapuolisesti yhdessä eli luulisi sen tietävän mikä " vaiva" on nähty joulun eteen.

Joo, totta on, että taustalla on ehkä se, että kaipaan enemmän sitä arvostusta kuitenkin. Mies SANOO mulle usein arvostavansa kaikkea mitä teen meidän kodin ja lasten vuoksi, mut välillä heittää noita ihmekommentteja, joista mulle tulee olo, että eikö se HUOMAA mitä kaikkea meillä tällä hetkellä on. Osiks ajattelen, että tuosta " Sitteku meillä on omakotitalo.." -höpötyksestä on tullut sille pelkkä tapa. Omakotitalo on aina ollut yks sen suurimmista haaveista ja varmaan siksi tykkää puhuakin siitä niin paljon.

Mukavaa joulua sullekin!!

ap

Vierailija
10/12 |
23.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

se, ettei kykene nauttimaan tästä hetkestä, ei pysty elämään juuri nyt, on minusta suuri vika. Itse en jaksaisi sellaisen kumppanin kanssa. Sehän tekisi tyhjäksi kaiken, mitä meillä on.

jos täydellisyyttä etsii.

Vierailija
11/12 |
23.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä asia selviää puhumalla siitä. Samoin mulla on välillä tapana laukoa kommentteja, joista hän pahastuu :/

Joten me olemme aika tasoissa. Yleisesti ottaen kummallakaan meillä ei ole tapana haluta alentaa toista, mutta omia sanoja on välillä vaikea nähdä toisen kantilta.

Esim. mulla on tapana sanoa " jos saisin lapsen" - ja mies pahastuu tästä, koska vaikka vitsailisin, niin hän haluaisi, että puhuisin " me" -muodossa.

- sivullinen -

Vierailija
12/12 |
23.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen poikaystäväni oli juuri tuollainen sitten kun -mies. Kun olin laittanut yhteistä kotiamme puolisen vuotta, mies tosiaan haaveili siitä, kuinka joskus laitetaan sitten koti meille. Joo kiitti vaan. Haaveili aina kaikesta muustakin ja ei siinä mitään. Loukkaannuin aina vaan vähän, kun tuli sellainen olo, että nyt tässä eletään sitten tällaista paskaelämää kun ei vielä ole sitä oikeaa ja parempaakaan...

No emme me pelkästään tuon piirteen takia eronneet, mutta nyt muistin tätä lukiessa, miten ärrrrrrsyttävää se oli, että SITTEN KUN *jotakin* meillä on tosi kivaa ja kaikki hyvin..!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän