Tunnetko ketään Markoa? julkkiksia ei lasketa
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sukunimen ensimmäinen kirjain?
Kysyttiin ikää?
No ikä sitten?
Taidan tuntea tai ainakin tietää tosi monta. Yksi on n. 55v serkku, jota en enää mitenkään tunne, lapsena tunsin.
Kaksi niistä on ex-kännituttavia, vähän alta 50, yksi on luokkakaveri/baarikaveri yli 50, ja viimeisimpänä vaan ei vähäisimpänä ex ja lapseni isä, vähän alta 50.
Äkkiseltään kun mietin, tunnen kolme Markoa. Yksi kuusissakymmenissä, toinen viisissäkymmenisdä ja nuorin n. kolmekymppinen
Tunnen yhden joka on 50v. Oli vähän sutinaa hänen kanssaan, vaikka olikin varattu.
Vierailija kirjoitti:
Tunnen, itseni. Hieno kaveri.
Oletko Sinä minä?
T: Marko
Tunnen useamman ovat iältään 48 - 55. v.
Tunnen kaksi, ovat syntyneet 1966 ja 1967.
Kuka ei tuntisi. Yleinen nimi siksi useampi julkkiskin löytyy.
Mun ala-asteen luokalla oli neljä Markoa. En ymmärrä mikä järki oli laittaa kaikki Markot samalle luokalle. Nyt 52 v mä ja Markot.
Vierailija kirjoitti:
Mun ala-asteen luokalla oli neljä Markoa. En ymmärrä mikä järki oli laittaa kaikki Markot samalle luokalle. Nyt 52 v mä ja Markot.
Olen 47, onneksi olin luokkani ainoa Marko, mutta Janeja parhaimmillaan myös tuo neljä.
Meijän keittiön ravintolapäällikön nimi on Marko.
Nuorena piti komeaa pitkää tukkaa poninhännällä. Vikingillä töissä. Jalkapalloa, Olkkua, juhlia ja kovaa meneinkiä: kyylläpä kyllä , Markohan se.
Tunnen 4 Markoa. Pari heistä on nelikymppisiä, yksi on viisikymppinen ja yksi parikymppinen. Kaikki ihan mukavia heppuja.
Tiedän useitakin mutten ikijä.