Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Me erotaan

Vierailija
23.12.2006 |

Nyt on 7 vuotta takana ihan tosi raskasta ja nyt on kummatkin päättäneet. Ei enää jakseta yrittää. Olen vain ihan ja aivan lamaantunut. Tyttö on 6 v ja poika 2, enkä tiedä miten jaksan kahlata tämän asuntoasian ja kaiken. Kotona vielä olen eikä työtä. Miehellä menee hyvin, on vakivirka, talo, auto ja omaisuutta ja mulla vain velkaa. Ja suurin vastuu jää lapsista kuitenkin mulle.

Joulu on jaksettava jotenkin tolpillaan pysyä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutti juuri alkukuusta omaan asuntoonsa ukko.

Vierailija
2/7 |
23.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä mitkä syyt teillä on tohon johtaneet, mutta tämä ystäväni totesi, että on elämä helpottunut huomattavasti eron jälkeen. Vaikka talous ja arjen pyöritys ovat haastavia asioita niin ei tarvitse käyttää enää energiaa toivottomaan eripuraan kotona. Lapsikin (4v) voi paljon paremmin. Ero meni hyvin sopuisasti, mutta mies oli niin kusipää naimisissa ollessaan että oli vaikea katsoa vierestä miten toinen yrittää vaan ymmärtää...

Jaksamista sinulle, yritä rentoutua jouluna jos vaan jaksat... alku aina hankalaa mutta asiat järjestyvät varmasti =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankala selittää lapselle, kun ei ole näkyviä syitä.

Totuus on se, että emme ole olleet viiteen vuoteen muita, kun kavereita. seksiä tai muuta noup.

2

Vierailija
4/7 |
23.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänään tytölle kun se on kuitenkin kuullut jotain kun olen puhelimessa puhunut asuntojen etsimisestä.

Luulen että tytölle se oli helpotus kun sanoin että sitten me ei riidellä enää.

Meillä ei ole muuta syytä riitaan kuin miehen ihan toivoton kylmyys ja välinpitämättömyys ja tylyys juuri minua, ei lapsia kohtaan. Mies on myös poissa paljon, töissä, harrastuksissa ja muuta, minä taas olen kotiäitinä täysin kotiin sidottu.

Viini helpottaa, joo. Mua se helpotti aikansa ja sitten siitä tuli ongelma, nyt ei parane enää alkoon koskea. Valitettavasti. Ihan muutaman lasillisen voin ottaa mut helposti lipsahtaa " helpotusputki" päälle eli tissuttelen sitten joka ilta ja olen ihan raatona väsymyksestä. Ja sitten taas menee hermot kaikkien kanssa.

Mun on oltava vahva nyt, ja olenhan mä sitä ollutkin tämän uusperheen emäntänä, kamala taakka takana, ette usko. Vaikka mies ei olisi väkivaltainen alkoholisti, silti voi olla ihminen vaikea. Ja ulospäin aina niin korrekti, YÖK!

Hyvää joulua kaikille!

Vierailija
5/7 |
23.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten maristaan, kun suksi ei luista, duunissa käytetään hyväksi ja vaimo ei enää halua " täydellistä" seksiä " täydellisen" puhtaassa " täydellisessä" kodissa.

Vierailija
6/7 |
23.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä on hyvä jatkaa. Kyllä se päivä (ex)miehellesi tulee myös vaikea olemaan kun hän joskus ymmärtää mitä tuli tehtyä.

Asuin kerran vastaavan tyyppisen miehen kanssa, joka lopulta yllättäen pahoinpiteli minut humalapäissään. En olisi uskonut, mutta jälkeenpäin jotain merkkejä kyllä oli vähän ennen, kuten lisääntynyt kritiikki minua ja olemassaoloni oikeutusta kohtaan (hän saattoi kutsua kavereita kylään eikä esitellyt minua heille vaikka olin kotona tai arvosteli tapaa, jolla laitoin sukat kuivumaan jne). Hän soitteli pitkään perään ja toisteli olleensa idiootti, minä taas en ole kertaakaan perään itkenyt...

Ja muille hän oli aina mielin kielin, tietty. Ja mullekin, aluksi.

kyllä sä pärjäät, usko pois!

Vierailija
7/7 |
23.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ukko pani cittarin pikkujouluis läskiä av-mammaa rannalla.

söivät samalla perhepitsaa ja olivat lopuksi meidän ulkovarastossa.

akka oli muutes mun äidin siskon naapuri.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan