Oikeessa elämässä kukaan ei uskalla vittuilla mulle
koska tietää aina häviävänsä. Osaan perustella asiat niin hyvin ja väännän vaikka miten itseni voittajaksi ja saan sanottua viimeisen sanan. Oon ehkä aika v-mäinen, mutta rehti.
Kommentit (10)
joku muukin olisi ilmoittanut olevansa tyyppi jolle ei vittuilla. Vittuillanko sulle?
ja vittuilijat lopettaa naamansa aukomisen hyvin nopeasti jos tahdon..ja yleensä tahdon..
En jaksa kuunnella juurikaan naamansa soittajia kovinkaan kauan..
Minusta on ihan sama mitä ihmiset sanoo, koska pidän suurimpaa osaa ihmisistä ikävystyttävinä idiootteina joilla on vain ikävä tapa sattua tielleni.
Toisaaltaa minua huvittaa ihmiset jotka pitävät itseään jotenkin nokkelina. He ovat suloisia omalla typerällä tavallaan.
Vaikutat muutenkin tosi nastalta tyypiltä.
13 kuulostaa ihan minun ex-poikaystävältä!
Joskus joku luulee, että minua kiinnostaa ja se on kiusallista kun oikeasti en ole kiinnostunut kenestäkään. Ihan karmii jos joku menee sanomaan minua ystäväkseen. Mielestäni en ole antanut sellaiseen lupaa ja ihmisillä on liian löyhät perusteet ystävä sanalle. En myöskään vastaa puhelimeen ja tekstiviesteihinkin vain jos minulla on asiaa takaisinpäin. Kotiini en halua kutsua ketään. Ihmisistä tulee helposti riippakivä joita sitten joutuu laahaamaan.
13
Haista paska sinä inhoittava, haiseva ihrakasa.