Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten totuttaa pulloon?

23.12.2006 |

Hei! Minulla kohta 3,5 kk vanha pieni poika joka on niin tissin perään ettei mikään muu maistu, ei pullo eikä tutti. Kovasti jo tahtoisin esim. yksin kahville tai jumppaan, mutta kun pullo tulee lähellekkin niin huuto alkaa. Olen lypsänyt itse maidon, joten ei se korvikkeestakaan johdu. Onko muilla samanlaisia kokemuksia ja jos on niin miten selvisitte? Olisiko mahdollista esim. hörppäyttää nokkamukista? Esikoisen kanssa ei samanlaista ongelmaa, koska hän ei sitten huolinut tissiä, pelkästään pulloa! Ehkä pitäisi pyöryttää kolmas niin menisi kerrankin sopusoinnussa ruokinnat ;)

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
23.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokemusta, mutta... Voisiko vauvaa yrittää huijaamalla totuttaa pullolle? Eli antaisit pahimpaan nälkään imeä rintaa ja sitten yrittäis vaihtaa tilalle pullon kun on jo imu päällä?? Onnistuiskohan? Voisko kokeilla erilaista pulloa? Eikös Aventilla ole joku sellainen enemmän rintaa muistuttava malli :)

Unen pöpperössä pohdiskeli, pompula

Vierailija
2/2 |
23.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehesi (tai jonkun muun) totuttaa poika pullolle. Meillä tyttö (vajaa 2 kk) syö pullosta kun mieheni syöttää, mutta minulta ei kelpaa pullo! Ilmeisesti tietää, että äidiltä voi saada sitän aitoan tavaraa, kun on yksin isin kanssa pitää tyytyä pulloon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla