Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisitteko tehneet minuna samoin? Annoin kaikkein kalleimman ja parhaimman lahjan jo tänään koska poika oli kipeänä ja

Vierailija
23.12.2006 |

vietämme joulua muualla ja kaikki lahjat roudattava sinne. Ostin siis käytettynä 15kg legoja ja annoin ne jo tänään pojalle, piristyi huomattavasti kun sai ne ja minun ei tarvitse roudailla niitä minnekkään sukulaisten luokse levitettäväksi ympäriinsä. Saa kyllä sukulaisilta muitakin kalliita lahjoja

rupesi vain mietityttämään että oliko viisasta antaa paras lahja jo tänään =(

mutta pääasia että poika piristyi

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta niistä ainakin rakentaa =)

oli tonttu tuonut pojan huoneeseen paketin kun heräsi (nukahti kesken päivää)

ja on niin kovin odottanut joulupukkia että tuo ehkä vähän antoi lisämalttia ylihuomiselle, kyselee kokoajan että koska se tulee

Vierailija
2/5 |
23.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t:toinen äiti joka osti tytöille käytettyjä legoja monta kiloa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pysähdyin eilen miettimään, että mitä järkeä on antaa 2 ja 1 vuotiaille yhden tunnin aikana karmea kasa tavaraa. Hehän leikkivät koko ajan, joten mulla ei ole mitään syytä pihdata noita kaikkia pakettaja yhteen kertaan. Nyt lapset ovat tosi tyytyväisiä:) Tosin nyt ne leikkii tyhjillä kokispulloilla...

Vierailija
4/5 |
23.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin lapset saivat eilen yhdet lahjat avata, koska olimme mummolla käymässä ja mummon piti avata oma lahjansa, jotta saimme opettaa lahjan käyttöohjeet, koska emme tapaa enää tänä jouluna.

Olen aina vastustanut jopa sitä, että lapset avaisivat lahjojaan edes aattoaamuna, koska mielestäni Suomessa oleva tapa juhlia joulua aattona on jotenkin hölmön oloinen. Eilen tein poikkeuksen, enkä kadu. Varsinkin pienimmät olivat tyytyväisiä ja mummokin sai nähdä lasten availevan paketteja. Se tuntui olevan mummolle suuri ilo.

Vierailija
5/5 |
23.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruuvit ja mutterit ja nimenomaan mitä käytetymmän näköiset ja rasvaiset, sen enemmän haltioissaan poika olisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi