Mitä ajatuksia herättää? Nainen 21, mies 37
Treffit tulossa perjantaina mutta vähän mietityttää tuo ikäero. Onko se niin paha? Saammeko luultavasti katseita kun kävelemme yhdessä?
Kommentit (20)
Mä olisin ainakin ylpeä jos kainalossa kulkisi nuori kimuli. Katseita, luultavasti kateellisia tai toinen ääripää: halveksuntaa
Miks kukaan normaali mies haluaisi tapailla miltei teiniä?
No ei nyt varmaan ketään jaksa erityisemmin katsella. Mut aikuinen mies, joka hakee seuraa huomattavasti nuoremmista ei varsinaisesti kuulosta saaliilta vaan sellaiselta oman elämänsä Peter panilta joka kieltäytyy kasvamasta aikuiseksi = ottamaan vastuuta itsestään tai muista.
Nainen ei ole vielä ehtinyt kokeilla tarpeeksi eri miehiä, joten se vaihe tulee hänelle myöhemmin. Ei muita.
Tuskin ketään satunnaista vastaantulijaa kiinnostaa, joten tuskin saatte katseita, jos käyttäydytte asiallisesti. Mistä kukaan edes tietäisi, että olette treffeillä :D
Vierailija kirjoitti:
Tuskin ketään satunnaista vastaantulijaa kiinnostaa, joten tuskin saatte katseita, jos käyttäydytte asiallisesti. Mistä kukaan edes tietäisi, että olette treffeillä :D
No jos pidän häntä kädestä? Ehkä se sitten näyttää isi ja tyttäreltä
Naisparka. Se on eksytetty, mutta jonain päivänä se luultavasti katuu että hukkasi elämäänsä jonkun keski-ikäisen kanssa, kun olisi voinut katsella hyvännäköisiä nuoria miehiä.
Luultavasti haluaa vaan sun rahoja
Saatte näyttää joittenkin silmissä jopa isältä ja tyttäreltä.
Ette saa katseita. Suomessa ei onneksi olla ikäerohulluja kuten Amerikassa nykyään. Siellähän jo 5 vuoden ikäero voi tietyissä piireissä aiheutta "iik, groomingia", "kauhea alistussuhde" hössäämistä. Monet näistä on olevinaan feministejä, jotka puolustavat naisia irstailta setämiehiltä, mutta käytännössä he infantilisoivat naisia, kyseenalaistavat nuorten naisten arvostelukyvyn ja oikeuden päättää omista parisuhteistaan. Eli ei kiitos tuota trendiä tänne meille!
Eikä täällä tosiaan vielä ihmetellä, kunhan kummatkin on aikuisia. Ja jos ihmetelläänkin, niin yleensä aika hillitysti ja takanapäin, ei päin näköä. Esim. itseäni luultiin hiljattain isäni vaimoksi kun käytiin syömässä ravintolassa remppahommien kesken. Eipä kellään olisi ollut ilmeisesti nokan koputtamista siihen, että 35 v nainen ja 65 v mies olisi ollut oikeasti pari. Kun selvästi aikuisia molemmat.
Muutenkin, nykyään parisuhteita on monenlaisia, eikä aina kaikki pyri avioliittoon tai loppuelämän suhteeseen. Niinpä ei tarvitse esim. miettiä aina sitä, että tulisiko ikäerosta ongelmia vaikka 20 vuoden päästä kun toisesta alkaa tulla selkeästi vanhus. Mistäpä ulkopuoliset tietää, onko mitään haluakaan kummallakaan olla yhdessä 20 vuoden päästä, hehän voivat vaan pitää hauskaa hetken keskenään.
Miksi aikuinen mies haluaa tapailla noin nuorta tyttöä? Jos tyttö olisi lähemmäs 30, tilanne olisi eri.
Minua ei kiinnosta toisten asiat, miksi pitäisi? Onko joltain pois?
jos nainen ei ole ihan babyface ja mies ikäisekseen vanhan näköinen ni ei tota ohikulkija älyä.
Mulla oli viime vuonna treffit 19v yksinhuoltajan kanssa ja itse olin silloin M36.
Huvittava hetki kun vastaantullut keski-ikäinen nainen katsoi :O ilmeellä kun käveltiin vauvarattaiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos pidän häntä kädestä? Ehkä se sitten näyttää isi ja tyttäreltä
Se taitaa olla tarkoituskin?
Minulle tulisi mieleen sääliä tyttöä. Koska vanha mies hyväksikäyttää nuorta tyttöä. Sen mitä itse olen törmännyt noihin nuoria tyttöjä etsiviin vanhempiin miehiin niin he
- haluavat nuorta koska seisokki heikko mutta nuorta naista katsoessa vielä jotenkin toimii ja nuori kokematon nainen ei tajua että homma ei pelitä normaalisti kun ei ole mihin verrata.
- miehellä on todella pieni tai miehellä muuten huono itsetunto ym niin nuori ja naiivi nainen kiinnosta siksi.
- mies haluaa nimenomaan nuorta naista ja sillä ei ole oikeastaan mitään väliä kuka se nainen on kunhan on nuori. Mies vaihtaa helposti toiseen nuorempaan/kauniimpaan koska naisella itsellään tai hänen persoonallaan ei ole merkitystä vaan pelkästään naisen iällä ja kauneudella. Eli nainen on vain esine tuollaiselle miehelle.
Ja uskon että on niitäkin tilanteita joissa isolla ikäerolla rakastutaan ja voidaan olla ihan hyvässä suhteessa. Mutta tällaisissa tilanteissa on tyypillistä että miehellä on taustalla suhteita ikäisiinsä naisiin ja esim netissä mies ei hae itseään yli 10 v nuorempia naisia vaan tavataan muuten. Ne miehet jotka hakevat netissä nimenomaan itseään paljon nuorempia naisia koen mieleltään epävakaaksi tai muuten oudoiksi ja kannattaa välttää. Siihen on syynsä miksi yrittävät nuorta naista ja ne syyt ei useinkaan ole naisen kannalta hyviä vaan ennustavat ongelmia suhteeseen. Jos ei muuta niin siinä vaiheessa kun nuori nainen on ikääntynyt suhteessa 5-10vuotta niin mies kokee että nainen ei kiinnnosta enää koska ei ole niin nuori mitä miehen fetissi vaatii eli vaihtoon menee. Se siitä erityisestä rakkaudesta ja sielunkumppanuudesta.
Miksi oot menossa reffeillw jos asia mietityttää? Nytkö vasta tajusit asian?
Ei mitään.