Crotchless -alusvaatteet
Olen ostanut vaimolle jonkun verran Crotchless -alusvaatteita ja sukkahousuja/stay-uppeja. Olen yrittänyt motivoida vaimoa käyttämään niitä myös arkipukeutumisessa, mutta en ole onnistunut. Vaimo sanoo että ei näitä kukaan normaalisti käytä, ainoastaan makuuhuonehommissa. Miten muut naiset? Oletteko käyttäneet tai voisitteko käyttää jos puoliso pyytäisi? Kiihottaako naisia noiden pitäminen?
Kommentit (5)
Crotchlessit uikkarit näin kesällä yhellä naisella. Kyllä sillä pillu näkyi kun istukeli hiekalla. Kävellessä ei olis humannu koko asiaa.
Käytän kyllä, mut en nyt ihan jokapäivä. Töissä toki riippuu siitä et millainen päivä on, jos on jokin tilaisuus et esiinnyn tai pidän puheen niin silloin pukeudun "kauniisti" toki niin, että minä vain tiedän mitä minulla on hameen alla tai mitä ei ole. Se tuo minulle tietynlaista varmuutta esiintymiseen. Yleensä minä puen korsetin (sillä saan paremmin vyötärön esille) ja sukat sukkanauhoilla, korkkarit tietty jalkaan kun on tilaisuus. Ja kaunis hieman korostettu meikkaus. Mut muuten pidän suht normaaleja kauniita aluasuja. Ja viihteelle silloin tällöin jotain "spesiaalia"
No löytyi muutama rohkea vastaaja. Mitenköhän saisi oman vaimon innostumaan?
Olen käyttänyt pyytämättä. Hauskaa vilauttaa mekon alta miehelle ennen kuin lähdetään johonkin. Siinä sitten odottelee, että tullaan taas kotiin.
Käytän kyllä ouvert-sukkahousuja, ne on ihan näppäriä paitsi normi wc-toimissa myös yllättävissä sex-tilanteissa. En siis käytä yleensä pikkareita niiden kanssa.
Sini 38