Monelta herätyskellosi soi huomenna?
Kommentit (39)
04.30. Töissä olen 05.30. Puolen tunnin ajomatka. Voisin mennä aiemminkin, jos haluaisin.
Loikoilen huomenna pidempään 9.30 saakka, keskiviikkona duuniin.
Eläkkeellä minäkin olen mutta aamulla soi kello kun lähden lapsenlapsia vahtimaan.
En käytä herätyskelloa, herään automaattisesti klo 6:30 viimeistään. Duuni alkaa ysiltä ja lapsen koulu kasilta.
Ei soi. Vapaarouva. Tai neiti. Lapseton sinkkunainen, joka tekee elantonsa metsäkaupoilla. Välillä käyn töissä, työ on matkatyötä ja silloin herätään mihin kellonaikaan tahansa.
Ei tuo vielä ole herännyt. Pari tuntia sitten söi, joten eiköhän kohta herää.
Juuri soi, laitan lapset kouluun ja jatkan pari tuntia unia. Sitten hoitamaan asioita, lapset tulee koulusta niin heidän kanssa hetki, sitten nukkumaan muutamaksi tunniksi että jaksan aloittaa yövuorot. Tänään edessä siis ensimmäinen viidestä yöstä.
Soi klo 5.00, siirsin herätystä klo 5.30:een, jos nukahdankin uudelleen loikoillessani, mutta nousin kuitenkin ylös klo 5.06 ja otin herätyksen pois.
Samaan aikaan kuin se soi tänäänkin. Ylihuomenna myös.
6:00 joka arkiaamu, ellei ole loma tai joku harvinainen vapaapäivä.
Aaamun virkkuna illan torkuna .nukuttuani yöni herämättä kertaakaan edes pissalle ,siis 7h yö unien jälkeen.Sisäinen kelloni herättä minut kello 5.Herätyskelloa siihen ei tarvita.
En käytä enää herätyskelloa. Heräsin 6:20.
7:20 laitan soimaan mutta herään aina ennen herätystä. Tänäänkin heräsin tunnin aikasemmin enkä saanut enää unta.
Huomenna ei soi, ainakaan tämän hetken tietojen mukaan. Tänään tulee soimaan klo 10 mutta oon ollu jo tuntikausia hereillä.
5 aamulla. Käyn koiran kanssa lenkillä, kun palaan takaisin teen lapsille aamupalaa ja autan aamuaskareiden kanssa ja saatan kouluun.
Sen jälkeen lähettelen työhakemuksia