Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin olette viimeksi käyneet "vatisaunassa"?

Vierailija
11.09.2023 |

Eli saunassa, jonka yhteydessä ei ole suihkua ja peseytyminen tapahtuu vadin avulla.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

1993 viimeksi olin sellaisessa saunassa.

Vierailija
22/38 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempien mökillä varmaan joku 15-20 vuotta sitten. Myivät mökin 10 vuotta sitten, juuri sopivaan aikaan (jotku vielä osti tuollaisia työleiri-mökkejä, ihme kyllä).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tällainen sauna. Yleensä käydään joka toinen päivä.

Vierailija
24/38 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes joka viikko käyn. Joskus tosin tulen sisälle suihkuun jos ei jaksa läträtä, mutta luonnonvedellä pesusta tulee hiukset paremmaksi joten suosin sitä.

Vierailija
25/38 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari viikkoa sitten oltiin muutama päivä mökillä. Ihana, luonnonkaunis paikka, sauna ihan rannassa. Vesi kannetaan järvestä ja lämmitetään saunan padassa. Saunottiin ja uitiin joka päivä. 

Vierailija
26/38 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksette vaan hanki retkisuihkua? Ei ne paljon maksa ja tekee peseytymisestä mukavampaa ja helpompaa. Padassa edelleen lämmitetään vesi, sekoitetaan sopivan lämpöiseksi saaviin ja suihkuletkun pää saaviin ja simsalabim, voikin nauttia suihkusta!

Vierailija
27/38 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksette vaan hanki retkisuihkua? Ei ne paljon maksa ja tekee peseytymisestä mukavampaa ja helpompaa. Padassa edelleen lämmitetään vesi, sekoitetaan sopivan lämpöiseksi saaviin ja suihkuletkun pää saaviin ja simsalabim, voikin nauttia suihkusta!

On mulla sellainenkin, mutta loppupeleissä aika turha kapistus. Vati ja kauha ajaa ihan saman asian.

Vierailija
28/38 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On mulla sellainenkin, mutta loppupeleissä aika turha kapistus. Vati ja kauha ajaa ihan saman asian.

Mummilla on pihasaunassa ladattava retkisuihku ahkerassa käytössä. Aika lyhytikäisiä kuulemma ovat. Itselle riittäisi hyvin vati ja kuuppa. Pihasaunaan tulee sähköt ja kylmä vesi, joka lämpiää padassa. Käyn tuolla mummin pihasaunassa useammin kuin kotona sähkösaunassa.

Vierailija
29/38 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muistaakseni koskaan.

Vierailija
30/38 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen. Oon etätöissä mökillä. Kätevä systeemi, oli ihana saunoa.

Vierailija
31/38 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä siitä aika monta vuotta on, ex-miesystävän mökillä. Mutta just mietin että peseytyisinkö vain pullovedellä kun ei jaksa lähteä toiseen rakennukseen suihkuun tässä..

Limsapullollisellakin vähän huuhtaisisi.

Ja siis pullolla siksi että kauhalla sitä vettä tulee loiskittua mihin sattuu, pullolla paremmin sattuu sinne minne haluaa.

Mulla on nyt kantovesi siis, ja pulloilla vain tänään hakenut.

Vierailija
32/38 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kesä mökillä

Ennkoe hankalaksi ollenkaan

Vesi tulee tosin kylmänä pumpulla saunaan

Vierailija
33/38 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten se suihku on kätevämpi? Minusta ei helpota peseytymistä mitenkään muuten kuin että veden kantaminen jää pois ja retkisuihku sitä ei poista. Ja mulla on siis takapuoleen saakka yltävät pitkät hiukset, edes niiden pesua ei suihku tee helpommaksi. Vikaa peseyrymistaidoissa, jos suihkua kaipaa.

Vierailija
34/38 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole koskaan käynyt

olen muutenkin käynyt elämäni aikana alle 10 kertaa saunassa, ei ole minua varten hikoilu

Vierailija
35/38 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikolla. Mulla on sellainen pihalla. Ihan parasta.

Vierailija
36/38 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen viimeksi mökillä.

Vierailija
37/38 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vuosiin, mutta se on kyllä todella kiva tapa peseytyä ja vielä saunan lämmössä.

Vierailija
38/38 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä. Ja mitään retkisuihkua en kaipaa. Ihan vapaaehtoisesti asun ikivanhassa mummonmökissä mihin tulee sähköt, mutta ei juoksevaa vettä. Nautin elämästä. 😊

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi