Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö sinulla ole elämää, kun nostat 13 vuotta vanhan aloituksen?

Vierailija
10.04.2025 |

Kysyn sinulta, joka nostit vanhan ketjun kirjoittamalla tuon.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen tätä aina. Nauran kun joku vastaa siihen. Saan sairasta mielihyvää tästä. Se se on ainut valo elämässäni. Minulla on vain tietokone ja vauva.fi

Vierailija
2/18 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä teen tätä aina. Nauran kun joku vastaa siihen. Saan sairasta mielihyvää tästä. Se se on ainut valo elämässäni. Minulla on vain tietokone ja vauva.fi

Ja 8 vuotta vanhaan kirjoitit tämän:

"Minä en maksa yhtään mitään,nuoreni vietiin syyttä ja hän itse vastusti. Haista paska yhteiskunta."

Ota nyt ne lääkkeet, jotka sinulle on määrätty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/18 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne vanhat  ketjut pitää sitten poistaa, jos niitä ei saa nostaa tai niissä olevista asioista puhua.

Vierailija
5/18 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinkö, minä luulin että sinulle maksetaan siitä, kun pidät palstaa elossa nostamalla vanhoja korvaamaan poistettuja.

Vierailija
6/18 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten? Niitähän on hauska lukea, ja osa keskusteluista jatkettavissa. Mikä on ongelmasi? 

Vierailija
7/18 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne vanhat  ketjut pitää sitten poistaa, jos niitä ei saa nostaa tai niissä olevista asioista puhua.

Ei tuo nostaja niissä olevista mitään puhu vaan kirjoittaa täysin hömppää. Ja miksi uudet aloitukset poistetaan?

Vierailija
8/18 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja 8 vuotta vanhaan kirjoitit tämän:

"Minä en maksa yhtään mitään,nuoreni vietiin syyttä ja hän itse vastusti. Haista paska yhteiskunta."

Ota nyt ne lääkkeet, jotka sinulle on määrätty.

Tämä on joku muu. Minä yritän kirjoittaa positiivisinpia ja yli 1v vanhoihin. Täällä olen tunnistanut noin 10 ihmistä jotka tätä tekee.

Vierailija
9/18 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten? Niitähän on hauska lukea, ja osa keskusteluista jatkettavissa. Mikä on ongelmasi? 

Uusien poistaminen. Sinustako ei ole hausta lukea uusia?

Enemmän minua harmittaa se, kun kirjoitan asialliseen kerjuun pitkän vastauksen, mutta keskustelu on poistunut ennen kuin ehdin lähettää sen. Ei nuo nostetut erityisen ajankohtaisia ole eikä näköjään ole ollut mitään jatkettavaa niihin, jotka avasin. 

Vierailija
10/18 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ollut siinä käsityksessä, että tällä palstalla on todellakin "Aihe vapaa". Näin se ei kuitenkaan ole ,joidenkin lääkkeensä unhoittaneiden kommentaattorien mielestä, valitettavasti.

Vierailija
11/18 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisten asiat ovat aina ajankohtaisia. Jos jollakin kuoli koira 13 vuotta sitten ja hän halusi asiaa puida täällä, voi ketjun vireyttää koska vain kommentoimalla siihen ja saada muutkin kommentoimaan. Miksi aloittaa samoista asioista aina uusi ketju, jos asian käsittely hoituu vanhassakin.

Vierailija
12/18 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä sun muna tai pimppa? Leiki sillä muutama päivä!

Vierailija
13/18 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisten asiat ovat aina ajankohtaisia. Jos jollakin kuoli koira 13 vuotta sitten ja hän halusi asiaa puida täällä, voi ketjun vireyttää koska vain kommentoimalla siihen ja saada muutkin kommentoimaan. Miksi aloittaa samoista asioista aina uusi ketju, jos asian käsittely hoituu vanhassakin.

Miksi sitä ei sitten kommentoida oikealla viestillä vaan kirjoitetaan täysin turhaa? Sopiihan se, että jatketaan KESKUSTELUA, mutta aika usein vanha on nostettu täysin asiattomalla kirjoituksella niin kuin pari tässä ketjussa mainittua erimerkkiä.

Vierailija
14/18 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina ollut siinä käsityksessä, että tällä palstalla on todellakin "Aihe vapaa". Näin se ei kuitenkaan ole ,joidenkin lääkkeensä unhoittaneiden kommentaattorien mielestä, valitettavasti.

Et sitten ole huomannut, että täältä poistuu alta aikayksikön sellaisia ketjuja, joissa ei keskustella julkkikista, alapääjutuista ja tv-ohjelmista. Että se siitä vapaudesta. Edesmennyt marttapalstakin oli vapaampi.

Vierailija
15/18 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vika vanhassa aloituksessa? 

Vierailija
16/18 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sitten ole huomannut, että täältä poistuu alta aikayksikön sellaisia ketjuja, joissa ei keskustella julkkikista, alapääjutuista ja tv-ohjelmista. Että se siitä vapaudesta. Edesmennyt marttapalstakin oli vapaampi.

ALAPÄÄJUTUT KUULUVAT SEKSIPALSTALLE, MENE SINNE.

Vierailija
17/18 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhoissa ketjuissa voi olla hyviä vinkkejä, hauska juttu tai joku julkkis/leffa/muu asia joka on taas tullut ajankohtaiseksi.

Vierailija
18/18 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mistäs ap tietää, että 13 vuotta sitten aloitettu?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi