Mua ärsyttää ne harsot vaunujen kuomussa muka suojana!!
Miksi, oi miksi niitä täytyy pitää säällä kuin säällä?
Mitä järkeä on viedä lapsi ulos ja ' teljetä' se moisen viritelmän sisään?
Kommentit (14)
Ostin kunnolliset vaunut ja niiden suoja riittää. En ainakaan itse haluaisi mennä ulkoilemaan ja sitten suojata itseni raittiilta ilmalta hengittämällä harson läpi.
Ja koska lapsi nukkuu rattaissa jotka ei ole kovin suojasat ja aina naama menosuuntaan.
Minä en ole käyttänyt kolmella lapsellani niitä kertaakaan. Miksi olisin? Sadesuoja suojaa tarpeeksi sateelta ja tuulelta. Vai minkälaisia avohorokkeja omat suojanne ovat? Hyttysiä varten on olemassa paremmin ilmaa läpäiseviä hyttysverkkoja.
Kun lapsi on tarpeeksi väsynyt, ei sitä enää maisemat kiinnosta.
ap
että maapallolla on kuitenkin aika monta muutakin äitiä.
Jokainen tekee asiat omalla tavallaan, jos muiden harson käyttö on noin iso asia, etttä siitä pitää oikein erikseen aloitus tehdä niin eipö sullakaan kovin mielenkiintoinen elämä voi olla.
Missä olit silloin kun huumoria jaettiin?
Hanki elämä..ihan oikeesti.. Eikö se ole ihan sama onko jollakin harso vaunuissa tai uikkarit päässä. Miten se sua liikuttaa..
Mutta samapa mulle, kuinka tumpattuina lapsianne pidätte. Miksi sitten samat äidit ihmettelee, kun lapsi nukkuu niin huonosti?
mä ostin mielestäni kalliit ja hyvät vaunut, emmaljungan duo edget, mutta ei niidenkään kuomu suojaa kirkkaalta häikäisevältä auringolta
kyllä meillä on täällä suomessa hyvin asiat, kun meitä ärsyttää tämmöset asiat, että meillä on mahdollisuus käyttää jopa aikaamme tämmöisiin pohdintoihin.
ja eikös hyvissä vaunuissa ole heittoaisa...? Sama mistä suunnasta tuulee.
Tai voihan se olla että nykyiset 2-3 tunnin päikkärit venyisivät 5 tuntiin ilman harsoa luukulla...
oot kyllä tosi tosi huvittavan huono provoVierailija:
ja eikös hyvissä vaunuissa ole heittoaisa...? Sama mistä suunnasta tuulee.
tosin tämä aihe on tosi turha, mutta kumminkin..
en käyttäisi harsoa jos rattaat suojaisivat tarpeeksi ja olisi heittoaisa jne..
niin hyvin sulla menee :O jatka samaan malliin
ettei viima pääse iha " sisälle" , tai jos vauva on just unen päästä saamas kiinni, ei se sielt pääse " näkemään" kiinnostavia asioita..
Perustele miksi itse et käytä?