Hemmetin ampiaiset! Koetin mennä parvekkeelle niin eikös yksi jo koettanut livahtaa ovenraosta sisään.
Kommentit (44)
Meillä loppu kaikki pörrääminen kun olen pitänyt Thermaceliä päivisin päällä koko kesän.
MInäkin olen huomannut että ne oikein kyttää tuossa ulko-oven luona ja tunkee sisään kun ovi aukeaa! Kiva lähteä asiolle ja tietää että ekaksi kotiin päästyä pitää etsiä ja tappaa ampiainen/ampiaisia.
En ymmärrä mikä tuo ikkunoihin koputtelu on,iskeekö niihin joku murhamoodi kun ihmisen näkee? Oikein monta kertaa lentävät lasia päin,
Minäkin olen kironnut kun niitä on joka paikka täynnä. Takaovesta tulee heti sisälle, kun avaa ja leikkipuistossa ei pysty käymään kun siellä pörrää jokaisen leikkitelineen luona monta ampparia.
Nauti sitten tässä viimeisistä lämpimistä päivistä kun koko ajan korvan juuressa surisee :( Ne kävelee naamalla,tunkee paidan alle ja teekuppiin.
Eiks Thermacell toimi niihin ihan hyvin?
Mun niskassa mönki amppari ja ehti tuikata kun huitaisin pois 😒
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas huomaa kuinka ihmiset ovat vieraantuneet luonnosta. Huoh... Pelätä nyt jotain ampiaista.
Vakavasti ampiaisen pistolle allergisena ei naurata. On kuin juoksisi murhaajia karkuun pihalla.
99% kansasta ei ole allergisia, joten miksi panikoida.
Mulla on lähipiirissä useita ampiaiselle allergisia. Yksi kävi siedätyshoidossa, muilla on aina EpiPen mukana. Tuntuu, että se on yleistynyt.
Vierailija kirjoitti:
Eiks Thermacell toimi niihin ihan hyvin?
Toimii. Meillä on pihalla ja eipä ole ampiaisia näkynyt.
Ei niitä huidella kannata. Ampiainen on suomen vaarallisin eläin. Mut vaan allergiselle.
Vierailija kirjoitti:
Mulla pörräsi eilen sienimetsällä koko ajan naaman edessä yksi. Ihme hullu seurasi koko ajan :o meinasi tulla äkkilähtö kun yksi poskessa kiinni. Saa edes suppiksia kerätä rauhassa kun amppari hyökkää
Hengityksesi haisee imelälle. Onko sokeritauti?
Se on tää lämmin syksy. Kärpäsetkin on aktiivisia.
Vierailija kirjoitti:
Meillä loppu kaikki pörrääminen kun olen pitänyt Thermaceliä päivisin päällä koko kesän.
Kohta loppuu sinun oma pörtääminen. Joko kädet vapisee?
Vierailija kirjoitti:
Onko kellään antaa selitystä sille miksi yksinäinen talitiainen koputtelee mun parvekkeen ovea nokallaan?
Tuo ennustaa viikatemiehen vierailua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kellään antaa selitystä sille miksi yksinäinen talitiainen koputtelee mun parvekkeen ovea nokallaan?
Tuo ennustaa viikatemiehen vierailua.
Tai sitten tintti oli vain yksinäinen.
Vierailija kirjoitti:
Kyselee ajoissa talviruokinnan mahdollisuutta.
Onneksi Suomessa ei ole Aasian jättiherhiläisiä (Vespa mandarinia), sotilasampiaisia (Synoeca septentrionalis) eikä teloittaja-ampiaisia (Polistes carnifex). Jos joku näistä pistää, niin kylläpä tuntuu imakalta.
Se oli yksi palstalainen. Sellainen joka kiukuttelee usein työttömille. ;)