Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua on alkanu pelottaa kun mulla on yöllä kuuma. hikoiluttaaki välillä...

Vierailija
22.12.2006 |

Ei pitäsi HIViä olla, mut onks mulla nyt joku syöpä?? Apua? Paniikki.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huoli turhista, kaikkia hikoiluttaa välillä öisin. Ihan oikeesti, jos sulla olisi jotain vakavaa niin varmaan olis muitakin oireita.

Vierailija
2/11 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 lämpöö makkarissa ja viime keväänä paleli.

ap-huolissaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulle, joka kyselin omista oireistani. No, jos sinulla on hauskaa minun kustannuksellani, niin siitä vaan. Toivon vain, että joskus sairastut oikeasti, niin tiedät, miltä tuntuu esim. sellainen asia kuin ahdistus.

ap toisesta ketjusta :(

Vierailija
4/11 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisen ketjun ap. Mä en tarkoittanut ivailla sulle vaan laittaa asioita vähän oikeisiin mittasuhteisiin ja kysellä asioista ihmisiltä (lue lääkäreiltä), jotka niistä oikeesti tietää.

Ei se varmasti oo kivaa olla ahdistunut, mutta nää palstat kun on omiaan lisämään sitä ahdistusta.

Vierailija
5/11 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millanen ihminen toivoo, et joku toinen sairastuu??? Ja tiedoksi sulle, mä oon jo ihan riittävän sairas, epilepsia tää mun lepponen pikku sairaus.

Vierailija
6/11 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos luit aloitusviestini siitä toisesta ketjusta, niin huomasit varmaan että olen menossa lääkäriin huomenna. Uskon toki lääkäreitä, he ovat asiantuntijoita. Mutta kyllä saa kysyä sairauksista muiltakin kuin lääkäreiltä, esim. semmoisilta joilla on ollut samoja oireita. Se on sitä kuuluisaa vertaistukea. Jos koen että saan täältä apua (joiltakin vastaajilta), niin eikö se ole ihan hyvä minulle? Mitä sinun täytyy siitä välittää?

toisen ketjun ap

Vierailija
7/11 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kuulostan tosi epäempaattiselta. En todellakaan oikeasti toivo kenenkään sairastuvan, mutta sitä toivon, että jos ihmisillä on oikeasti hätä, niin ei alettaisi heti lyömään ja irvailemaan.

edelleen ap siitä toisesta ketjusta

Vierailija
8/11 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoo se on jos tää sua helpottaa. My bad. :) Joulua sinne.

Vierailija
9/11 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää joulua sinullekin!

Tämä palsta näköjään toimii monella tavalla. Olin ihan rikki ja puhki tänne kirjoittaessani. Nyt sain ihmeesti voimaa, kun " ärsyynnyin" teksteistäsi. Eli kiitos sinulle ;)

Vierailija
10/11 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuules toisen ketjun ap. Sun kans oli kiva väitellä. :D Mulla on pitkä työpäivä takana ja palkka maksettiin tänään väärin. ;) Mut toivottavasti onglema selviää!! :) Ei tarvinnut ukolle naksuttaa! Vertaistukee tämäkin! ;)

Vierailija
11/11 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. Tämän ketjun ap :)oikeasti huolissaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan