Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En vieläkään ymmärrä miksi eron jälkeen täytyy estää toinen? Onko se vihaa joka saa niin tekemään?

Vierailija
11.09.2023 |

Kyseessä mies ja lyhyehkö tapailu. Estäminen tapahtui yhtäkkiä, suunnilleen kesken lauseen.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko itsesuojeluvaisto. Eli jos joku pitää unohtaa niin parhaiten se onnistuu kun ei kuule toisesta mitään.

Vierailija
2/28 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa miehistä sanoa, mutta jotkut Tinder-naiset ovat olleet niin sekopäisiä, että ainoa keino oli estää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun suhde on ohi. se on ohi. Kaikki eivät tätä usko millään,  Oma exäni laittoi vielä vuosia jälkeen päin viestiä, ajeli autollaan kotini ohi, ym.  Todella ärsyttävää.  Uteliaisuuttako?

Vierailija
4/28 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä siis torjuit hänet? Alkoiko kaduttamaan vai mitä valitat?

Vierailija
5/28 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä poistin mun ensirakkauden aikoinaan kaikista paikoista koska se kävi liian tuskalliseksi katsoa hänen juttujaan 

Vierailija
6/28 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osaa miehistä sanoa, mutta jotkut Tinder-naiset ovat olleet niin sekopäisiä, että ainoa keino oli estää.

Ei siinä ollut mitään sekopäistä, olen aina hyvin selkeä mitä tunnen ja miksi ja kuinka asiassa tulisi edetä.

Suhde päättyi ja se siitä. Ei pitäisi olla mitän syytä syöksyä estämään, tarkoitus oli ilmeisesti että en ehtisi enää sanomaan mitään.

Vierailija
7/28 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai IG historiasta poistetaan kaikki kuvat

Dunno

Vierailija
8/28 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sen toisen kanssa pitää olla enää yhteydessä. Ero on ero. Onneksi ex ei ole ottanut yhteyttä eron jälkeen. Estäisin välittömästi.

Vierailija
9/28 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei siinä ollut mitään sekopäistä, olen aina hyvin selkeä mitä tunnen ja miksi ja kuinka asiassa tulisi edetä.

Suhde päättyi ja se siitä. Ei pitäisi olla mitän syytä syöksyä estämään, tarkoitus oli ilmeisesti että en ehtisi enää sanomaan mitään.

Mitä väliä sillä estämisellä on?

Jos suhde ei jatku, niin miksi laittaa edes viestiä? En minä ainakaan halua kuulla mitä jättäjälläni on sanottavaa. Minun elämäni ei kuulu enää hänelle.

Vierailija
10/28 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sen toisen kanssa pitää olla enää yhteydessä. Ero on ero. Onneksi ex ei ole ottanut yhteyttä eron jälkeen. Estäisin välittömästi.

Mä jollain sairaalla tavalla nauttisin jos ex ottaisi yhteyttä. Roikottaisin viestiä vastaamatta muutaman päivän, samaan tapaan kuin hän aina teki minun viesteilleni, ja sitten heittäisin jonkun lyhyen v-mäisen vastauksen. Sellaisen ettei varmasti enää toista kertaa laittaisi viestiä.

Vierailija
11/28 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi se toinen pitää estää sillä tavalla että pyritään kesken keskustelun estämään sanomasta enää mitään.

Aika provosoivaa ja turhaa, lapsellistakin.

Vierailija
12/28 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi se toinen pitää estää sillä tavalla että pyritään kesken keskustelun estämään sanomasta enää mitään.

Mitä keskusteltavaa enää on jos olet jo kertonut ettet halua jatkaa? Asiahan on sillä selvä.

Vierailija
13/28 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä keskusteltavaa enää on jos olet jo kertonut ettet halua jatkaa? Asiahan on sillä selvä.

Sinusta on ok estää kesken lauseen? Kesken keskustelun. Itse en kyllä koskaan toimisi niin.

Vierailija
14/28 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko vihaa. Itsellä tuli jonkinlainen inho exää kohtaan.

Mutta kerro miksi eron jälkeen pitää olla yhteydessä. En ymmärrä.

Vierailija
15/28 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinusta on ok estää kesken lauseen? Kesken keskustelun. Itse en kyllä koskaan toimisi niin.

On se ok. Ei mua ainakaan kiinnosta enää toisen selittelyt siinä kohtaa jos hän on ilmaissut, ettei halua enää jatkaa kanssani.

Vierailija
16/28 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo estämiset on sellaista lasten leikkiä ja valtapeliä. Jos haluat oikeasti tuijottaa lopun elämääsi toisen naamaa blokkilistalla ja itseasiassa myöskin säilyttää ikuisesti yhteyden tähän siksi, että blokkilistalta näkee myös nimen vaihdot niin hillotkaan ihmeessä niitä yhteystietoja. Minä poistan yhteystiedot ja jatkan elämääni. 

Vierailija
17/28 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen toisen ajatukset ei kiinnosta enää. Mene eteenpäin, niin se toinenkin jo teki. Vai olisko että odotit hänen yrittävän ylipuhua itsesi jatkamaan?

Vierailija
18/28 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo estämiset on sellaista lasten leikkiä ja valtapeliä. Jos haluat oikeasti tuijottaa lopun elämääsi toisen naamaa blokkilistalla ja itseasiassa myöskin säilyttää ikuisesti yhteyden tähän siksi, että blokkilistalta näkee myös nimen vaihdot niin hillotkaan ihmeessä niitä yhteystietoja. Minä poistan yhteystiedot ja jatkan elämääni. 

Minustakin se on valtapeliä ja viimeinen yritys tehdä jonkinlainen vaikutus.

Itse olisin vain halunnut että hän myöntää jotain, koska aihe ei aikaisemmin keskustelulla auennut.

Sen takia lopetin suhteen, ja mitä saan vastaukseksi? En juuri mitään ja eston.

Kyllä on lapsellista, mutta kävi ainakin ilmi että ratkaisuni oli oikea.

Vierailija
19/28 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minustakin se on valtapeliä ja viimeinen yritys tehdä jonkinlainen vaikutus.

Itse olisin vain halunnut että hän myöntää jotain, koska aihe ei aikaisemmin keskustelulla auennut.

Sen takia lopetin suhteen, ja mitä saan vastaukseksi? En juuri mitään ja eston.

Kyllä on lapsellista, mutta kävi ainakin ilmi että ratkaisuni oli oikea.

Lopetit suhteen, mutta silti yrität jotenkin vielä syyllistää ja yrität saada toisen myöntämään jotain sinun hyväksi, että saat olla voittaja?

Vierailija
20/28 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jospa olit niin ärsyttävä tai ilkeä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän