Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mulla merkittävä ylipaino

Vierailija
11.09.2023 |

Olen 175cm pitkä ja painan 92kg. Silti keväällä gynellä käydessäni se merkkasi ylös, että normaalivartaloinen nainen. Pitäisi saada kyllä 20kg pois mutta jotenkin aineenvaihdunta ihan jumissa. Herkkuja en syö, ne eivät ole ongelma.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kerrot tämän meille? Haluatko neuvoja painon pudotukseen?

Vierailija
2/2 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 160 cm ja 71 kg vielä vähän aikaa sitten. Olen nyt kaksi kuukautta syönyt todella hyvin ja vähäkalorisesti, jätin perunat, pastat, leivät ja kaikki makeat pois. Olen syönyt mm. paljon kevyitä salaatteja, kasvispatoja kesäkurpitsasta ja kaaleista, kalaa ja katkarapuja, munia, maustamatonta jogurttia, raejuustoa ja marjoja. Oliiviöljyä kohtuullisesti, se on ainoa rasva mitä käytän. Syön aamiaisen, lounaan ja päivällisen, en mitään klo 18 jälkeen, paitsi teetä.

Olo on tosi hyvä, eikä ole nälkä. Luulisi, että entiseen napostelu- ja jatkuvaan leivänsyöntitapaani verrattuna säännöllisen ja terveellisen syömisen myötä paino olisi nyt vauhdilla pudonnut, mutta tuskaisen hidasta tämä painon putoaminen on ollut. Vain 4-5 kiloa on lähtenyt eli noin puoli kiloa viikossa. Mutta jatkan sitkeästi ja on kiva huomata, miten suhde lihottavaan ruokaan on muuttunut. Ei tee edes mieli mitään munkkeja tai hampurilaisia. Ette arvaakaan, miten ihanalta uunissa tehty kukkakaali maistuu. Ja miten tämäkin vähä on jo saanut ulkonäön freesaantumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla