Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

alkoholi ja....

Vierailija
22.12.2006 |

Moro! Oon isukki Treelta ja tämmötteellä asialla olisin... Mun poika on sairas loppuelemänsä ja mulla on paha olla, joten usein otan illalla muutaman paukun tai oluen, ei niin että se haittaisi elämäämme tai töitä, jaksan herätä kun poika herää öisin tms. Mutta aina välillä tuntuu huoniomatunto kolkuttavan muutaman paukun takia. Ne juon sen takia että itsellä olisi helpompi olla ja elää. Helpottaa stressiä ja auttaa nukahtaan, tätä on jatkunut jo noin 3 vuotta, onko tää hyväksyttävää?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

paremmin ja olisi turvallisempaa tukeutua a) terapiaan b) vertaistukeen ja c) mielialalääkkeisiin.

Lapsen sairaus on varmasti ikävä asia, itsekin olen kroonisesti sairaan tyttären äiti. Mutta yksikin drinkki voi heikentää toimintakykyäsi huomattavasti. Toisekseen, alkoholisoituminen voi tapahtua ja et voi enää hoitaa lastasi. Eikä alkoholi sitä paitsi hoida ongelmaa. Aivan sama kuin vetäisi vahvoja kipulääkkeitä, koska hammasta särkee, eikä menisi hammaslääkäriin.

Voimia. Apua on olemassa.

Vierailija
2/6 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama tilanne kuppi maistuu... keh .vammanen tyttö rassaa väliin mieltä ja tulee otettua reilumminkin, autttaa väliaikaisesti, mutta ei varmaan pitkällä juoksulla. tsemppiä kuiteski

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämä ei ole aina helppoo!! Viina helpottaa, välillä, toisinaan pahentaa oloa...

Vierailija
4/6 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kärsiikö lapsi vai isi enemmän siitä sairaudesta??

Vierailija
5/6 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäpä pulma, kaikille tulee tilanteita että ottaa lastenaikana, niin minäkin. Välillä useammin ja välillä harvemmin. En usko että se haittaa varsinkaan jos ei vedä kunnon kännejä joka ilta.

Vierailija
6/6 |
23.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siihen että otan... helpottaa oloa väliaikaisesti. En ota hoitojaksojen aikana tietystikkään ja eikä me olla pojan äidin kans koskaan yhtaikaa ottanu viinaa jos poika on kotona.