Ei tullut sitten vanhalta ystävältä joulukorttia.
Ei ilmeisesti pysty hyväksymään, että olen lapsettomuuden takia sairastunut masennukseen enkä jaksa pitää yhteyttä häneen ja hänen perheeseensä kovinkaan paljon. Kortin laitoin jouluksi heille, mutta eipä kuulunut korttia heiltä. Enpä tiedä, viitsinkö enää olla yhteyksissä. Surullista.
Kommentit (7)
lähettänyt hyvälle ystävälleni korttia. Hän lähetti minulle niin kun joka vuosi lähettää synttäri-, nimppari- ja joulukortit. En tänä vuonna lähettänyt kenellekään korttia. Ei mitään henkilökohtaista, en vain oikeasti jaksanut.
Ehkä on ollut joulun alla kiireitä, lapset kipeänä tai jotakin, että ei tämä jouluna olekaan lähettänyt. En halua kääntää veistä haavassa (itse ole kärsinyt myös lapsettomuudesta), mutta lapsiperheissä voi tosiaan olla hulinaa!
Jospa hän vaikka aattona tekstarin laittaisi.
t. ap
Itse en nimittäin lähettänyt yhtäkään korttia tänä vuonna! Siinä taisi mennä välit niin omiin kummeihin, lapsen kummeihin, sukulaisiin, ystäviin, tuttaviin. :oO
En jaksanut - olen ollut aivan lopen uupunut viimeiset kuukaudet enkä vain jaksanut. Vieläkin meillä on joulusiivot tekemättä, enkä ole ensimmäistäkään asiaa leiponut. Onneksi saamme mennä vanhemmilleni joulua juhlistamaan...
koska vasta kortin vanhalta ystävältäni saatuani muistin, että unohdin hänelle lähettää. Olen varmaan joka joulu tähän asti lähettänyt, mutta tällä kertaa unohtui, kun kortit kirjoitettiin vikana iltana tosi väsyneinä.
Joka joulu saan kortin joltain, jolle en muistanut lähettää ja joka joulu lähetän jollekin, jolta en saa. Sitten seuraavana vuonna saattaa mennä päinvastoin. En pidä asiaa kovin merkityksellisenä!
Minustakin ap ylireagoi asiaan. Voihan olla, että ystävä on ollut väsynyt ja kiireinen tai sairaana. Ajattele ap ystävääsi lämmöllä, jooko?
kortti voi olla mennyt vaikka väärään osoitteeseen tms.
älä hyvä ihminen ota tuota asiaa tuolla lailla!!
Ehkä masennuksesi saa asian tuntumaan suuremmalta kuin on?! Ihan siis hyvällä ja rehellisesti ihmettelen. Itse lähetän joku joulu kortiti kaikille, joku joulu jäävät kaikki lähettämättä. Ja ne kortit jotka itse saan, ovat aina tervetulleet, mutta nyt en edes suorilta osaisi sanoa, onko joku tuttu, joka ei ole korttia laittanut.
Ap, älä tee johtopäätöksiä, ethän? Voit hyvinkin olla ystäväsi lämpöisissä ajatuksissa!