Suomalaisten miesten rumimmat nimet
Suomalaisten miesten nimet ovat tosi juntteja ja harvinaisen rumia. Maailman hirveimpiä.
Luetellaan kaikki rumat nimet.
Aloitetaan rumimmasta päästä.
Kommentit (302)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jussi. Mikä on tuon nimen alkuperäinen muoto?
Judas?
Juutas, Jussi.
Ap
Jussi tulee nimestä Johannes.
Juhannus on Johannes Kastajan muistopäivä. Juhannusta sanotaan usein Suomessa Jussin päiväksi.
AP on näköjään saanut pakit melko monelta eri nimiseltä mieheltä. 😂
Nyt välähti.
Johannes.
Juhannus Juha, Justus, Jussi. Johannes, Juuso, Jussi. Aivan karseaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Laittakaa TOP 5-pahimmat.
Ap
Ap
Ap
Ap
Ap
Ao
Vierailija kirjoitti:
AP on näköjään saanut pakit melko monelta eri nimiseltä mieheltä. 😂
No ei nyt sentään.
Olen antanut pakit miehelle jolla oli ihan hirveä nimi. Mutta sitten on mies joka on harvinaisen mukava ja jolla on sama nimi. Hyvä ystävä, ei enempää. Tavallaan tämä ei ole henkilökohtaista.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Asiamies kirjoitti:
Tämä aloittaja taitaa olla ilkeän luonteen lisäksi hyvin yksinkertaisen aivotoiminnan omaava. Itse kysyy ja itse vastaa.
Olen mielelläni yksinkertainen.
Ap
Taidan myös olla yksinkertainen, koska olen nauranut ääneen AP:n juttuja. Vaikka rumat nimet kyllä enemmänkin itkettää. Haluaisin olla AP:n ystävä. Lisää kommentteja AP, kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Judas?
Juutas, Jussi.
Ap
Juhannus on Johannes Kastajan muistopäivä. Juhannusta sanotaan usein Suomessa Jussin päiväksi.
Meni tosi kauan ennen kuin tajusin miksi toivotetaan hyvää jussia. En tiennyt ennen kuin muutama vuosi sitten, että juhannus on uskonnollinen juhla. En viettänyt oikeastaan koskaan juhannusta. Luulin, että se on jokin keskikesän aika jolloin ihmiset jostain syystä juopottelevat.
Miksi se ei voi olla Johanneksen nimipäivä?
Ap
kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asiamies kirjoitti:
Tämä aloittaja taitaa olla ilkeän luonteen lisäksi hyvin yksinkertaisen aivotoiminnan omaava. Itse kysyy ja itse vastaa.
Ap
Taidan myös olla yksinkertainen, koska olen nauranut ääneen AP:n juttuja. Vaikka rumat nimet kyllä enemmänkin itkettää. Haluaisin olla AP:n ystävä. Lisää kommentteja AP, kiitos!
Ei kukko käskien laula.
Ap
Voisi pistää kliseisiä ehdotuksia, mutta minusta Jyrki-nimi on sellainen aika turn off. Ja nyt siis kyse ihan vain nimestä, ei välttämättä ihmisistä nimien takana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hannu ja Harri ovat karmeita.
Kuka katsoo vauvaansa ja päättää ettå "Tämähän on selvä Harri!"Harri ei kyllä ole häävi nimi.
Ap
pitäskö olla joku ähälämi nimi niin olis komia
Vierailija kirjoitti:
kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asiamies kirjoitti:
Ap
Ei kukko käskien laula.
Ap
Kelpaako tämä: Voisitko olla niin kiltti, että annat lisää kommentteja?
Ai tää on näitä perus miesten mollaus ketjuja. Heippa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Judas?
Juutas, Jussi.
Ap
Meni tosi kauan ennen kuin tajusin miksi toivotetaan hyvää jussia. En tiennyt ennen kuin muutama vuosi sitten, että juhannus on uskonnollinen juhla. En viettänyt oikeastaan koskaan juhannusta. Luulin, että se on jokin keskikesän aika jolloin ihmiset jostain syystä juopottelevat.
Miksi se ei voi olla Johanneksen nimipäivä?
Ap
Esimerkiksi saksaksi juhannus on Johannestag.
Henkisesti epävakaa av-tantta häiriintyneenä kirjoittelee. Taitaa olla mode itse, kun ketjua ei saa poistettua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi minun ilmiannoillani ei ole merkitystä?
Jotkut saavat kaikki asiallisetkin ketjut poistumaan, mutta minä en edes rikoksiin yllyttäviä ketjuja.
Naismode. Miesviha on sallittua.
Tämä.
Hakemaasi sivua ei voi näyttää.
Tämä voidaan.
Jotenkin näin se ehkä on väännetty: James. Jaakko.
Miten IKINÄ joku on voinut vääntää James-nimestä Jaakon?
Vai olisiko Jakob? Jaakoppi. Jaako. Jaakko.
Ap