Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisit elämällä jos oisit 50v. nainen ja vapaa lähtemään mihin huvittaa. Tilillä 30.000 rahaa.

Vierailija
10.09.2023 |

Niin? Millaiseen käyttöön elämäsi valjastaisit?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo 30 tonttua mihinkään riitä..

Vierailija
22/35 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla ei ole vapautta "lähteä". Jos se vapaus on ja vielä tonneja rahaa niin kai sitä nyt jotain uutta suuntaa elämälleen saa aikaiseksi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuolla summalla tekisi esim maittavan matkan maailman ympäri. Ausseissa pari kuukautta, usa, kanada, aasia, eurooppa, monia kohteita, mutta ei liikaa. Vaikken itse semmoisesta haaveile niin jollekin voisi sopia. Siihen lisäksi ostaa jonkun hienon korun itselleen esim kaulaketjun.

Vierailija
24/35 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankala neuvoa, kun kysymys on niin epämääräinen, ja lähtötilanne tuntematon. Haluatko matkavinkkejä, vai mitä? Tuolla summalla pääsisi kaksi henkilöä vaikka Antarktikselle, mikä olisi oikeasti ihan mielenkiintoinen matkakohde.

Vierailija
25/35 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmaan tekisi mitään. Tuolla summalla ei heittäydytä lopullisesti maailmanmatkaajaksi. Ehkä pyrkisin sijoittamaan sen johonkin muualle kuin tilille.

Vierailija
26/35 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollasella vapaudella ja säästöillä antaisin itseni työkaluksi jollekin järjestölle kuten Greenpeace, koiratarhat, Punainen risti, tms. Sitä se lähtemisen vapaus mulle antaisi.

Vierailija
27/35 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

30 tonnilla ei saa nykyään mitään. Mun tesla maksaa 55 tonnia.

Ei sinulla teslaa ole, mutta siinä olet oikeassa, että 30 000 euroa on nykyään pieni summa. Periaatteessa se on paljon, mutta käytännössä ei.

Se on iso summa säästää, mutta pieni summa kuluttaa. Hassua, eikö?

Vierailija
28/35 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sinulla teslaa ole, mutta siinä olet oikeassa, että 30 000 euroa on nykyään pieni summa. Periaatteessa se on paljon, mutta käytännössä ei.

No ei tuo nyt niin iso summa ole säästääkään. Olen yksistään tänä vuonna laittanut osakkeisiin enemmän kuin 30k€

Vierailija
29/35 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senegal/Gambia ja beach boy asap.

Vierailija
30/35 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Senegal/Gambia ja beach boy asap.

Gambia ja beach boy ja HIV.

Vierailija
31/35 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen N50v. Tilillä on 100 000 ja asunnossa kiinni 300 000. Menen huomenaamulla kiltisti töihin.

Mä oon N50, tilillä noin 30 000€, muu varallisuus noin 2 000 000€, josta noin 500 000€ vielä muiden hallinnassa, menen huomenna kiltisti töihin :)

Joskin lokakuun alusta teen enää 26h viikossa! Nyt teen 30h viikossa.

Mun tilin rahat ovat jo korvamerkittyjä, mutta jos mulla ois irtofyffeä 30 000€, niin menisin Malediiveille. 

Vierailija
32/35 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gambiaan panolomalle lasteni Tenho juniorin ja Jamal juniorin kanssa. Muhammed 2 jäisi isälleen, koska isä osaa piiskata minua paremmin häntä.

Vierailija
33/35 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei tuo nyt niin iso summa ole säästääkään. Olen yksistään tänä vuonna laittanut osakkeisiin enemmän kuin 30k€

On se aika kova saavutus sijoittaa 3 333 euroa kuussa jos otetaan huomioon, että se on kuitenkin hyvin lähelle suomalaisen mediaanipalkkaa - josta pitäisi vielä se eläminenkin rahoittaa.

Hienoa että sinulla on siihen mahdollisuudet!

Vierailija
34/35 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen N50v. Tilillä on 100 000 ja asunnossa kiinni 300 000. Menen huomenaamulla kiltisti töihin.

Mä oon N50, tilillä noin 30 000€, muu varallisuus noin 2 000 000€, josta noin 500 000€ vielä muiden hallinnassa, menen huomenna kiltisti töihin :)

Joskin lokakuun alusta teen enää 26h viikossa! Nyt teen 30h viikossa.

Mun tilin rahat ovat jo korvamerkittyjä, mutta jos mulla ois irtofyffeä 30 000€, niin menisin Malediiveille. 

Katselin alkuvuodesta Malediiveja potentiaalisena matkakohteena syksymmälle. Ei siellä näyttänyt olevan juuri mitään tekemistä. Kauniit rantamaisemat tietysti, haluan kuitenkin lomalta jotain muutakin. Ei siis päässyt jatkoon.

Vierailija
35/35 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökille menisin. Sienestystä, saunomista, naku-uintia, rakastelua, hyvää ruokaa ja lukemista. 30 000 € voi hilloutua jälkipolville.

N40

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä