Vanhempi hoitajatäti hyväili mun hauista, kun kävin luovuttamassa verta
Oli kiusallinen tilanne. En varmaan käy enää toista kertaa.
M24
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi annoit? Oliko vaatteissa viesti? Oma syy
Vaatteissa tosiaan oli viesti, että kyseinen ahdistelija oli sairaanhoitaja.
Ap
Älä syyllistä! Mitä itsellä oli päällä? Pakottivatko vaatteesi hänet siihen?
En tiedä mikä pakotti hänet ahdistelemaan minua vai pakottiko mikään. Ehkä pitäisi kysyä häneltä eikä minulta?
Ap
Nuorilta ja näteiltä hoitajilta kyllä hyväksytään hyväilyt.
Mitäs menit, ihan oma vikasi, että hakeudut tuollaisiin tilanteisiin.
Kaduttaa kun pumppasin nuorempana isot hauvikset. Vuosikymmeniä olen saanut hätistellä näitä hauiksen hierojia baareissa, kaupoissa, päivystyksissä ja jopa apteekissa! Ja useammin ne on miehet, jotka tulee puristelemaan kuin naiset, mutta kyllä naisetkin varsinkin humalassa käy iholle. Kesällä ei terassilla saanut olla rauhassa kun ensin tuli pojat ihailemaan ja loppu illasta humalaiset naiset lääppimään.
Hyi, että joku pervo Irmeli sielä nuorta poikaa"vahingossa" hipelöi. Hyi! Varmaan ajattelee,että saisi tuollaisen nuoren ytm. Tavoittelee rassukka jotain fitness poikia,eikä tyydy tasoiseensa Deeku-Ekiin! Varmaan naama oli uurteilla, kiilteli päänahka harvenevien kananpersetukan hapsien välistä ja roikkui rinnat kuin homeiset riisisäkit thaimaalaisen ravintolan kongissa!
Tekisin itse rikosilmoituksen. Ties mitä tämänkin vanha haahka on 20 vuotta sitten tehnyt ja hyväksikäyttänyt nuoria neitseellisiä miehenalkuja!
Tässä ketjussa voi seurata kuinka miehet uhriutuu tismalleen niistä samoista kuittailuista joita ITSE KIRJOITTAVAT aina kun nainen joutuu vastaavaan tilanteeseen. Only men.
Sinut on raizkattu. Tarvitset heti kriisiapua. Rikosilmoitus ja raizkaajaämmä vankilaan!
Vierailija kirjoitti:
Tässä ketjussa voi seurata kuinka miehet uhriutuu tismalleen niistä samoista kuittailuista joita ITSE KIRJOITTAVAT aina kun nainen joutuu vastaavaan tilanteeseen. Only men.
Hetkinen. Mistä miehet nyt muka uhriutuvat?
Ap
Eihän tuossa mitään ole, mummo on voinut kostua kun ajatellut että jos saisin nuorta miestä, ihan normaalia on.
Hän on ajatellut että onko alempana yhtä muhkea.
Vierailija kirjoitti:
Hän on ajatellut että onko alempana yhtä muhkea.
En tiedä millä logiikalla voisi ajatella treenattujen hauisten korreloivan peniksen koon kanssa. Ehkä naisen logiikalla?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Teitä naisia yaisi nyt kismittää se, että miehet eivät uhriutuneet, kuten naiset olisivat vastaavassa tilanteessa tehneet. Tulitte vain osoittaneeksi sen, millaisia kysymyksiä teidän naisten mielestä on soveliasta esittää seksuaalisen ahdistelun uhriksi joutuneelle. Oh the irony!
Vierailija kirjoitti:
Surkea provo.
Nainen, otaksun?
Asiatonta.
Lähetä palautetta. Tuollainen ei ole hyväksyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teitä naisia yaisi nyt kismittää se, että miehet eivät uhriutuneet, kuten naiset olisivat vastaavassa tilanteessa tehneet. Tulitte vain osoittaneeksi sen, millaisia kysymyksiä teidän naisten mielestä on soveliasta esittää seksuaalisen ahdistelun uhriksi joutuneelle. Oh the irony!
Höpö höpö. Miehillä oli sen verran häpyä etteivät kehdanneet munata miesten mainetta yhtään lisää vaikka varmasti istuivat käsiensä päällä etteivät olisi ulisseet. Sinä itse henkilökohtaisesti olet 100% varmuudella kirjoittanut tänne joskus jokaisen sellaisen kommentin jonka naiset on laittaneet tähän osoittaakseen miten "kivaa" on kun osat kääntyy toisinpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö. Miehillä oli sen verran häpyä etteivät kehdanneet munata miesten mainetta yhtään lisää vaikka varmasti istuivat käsiensä päällä etteivät olisi ulisseet. Sinä itse henkilökohtaisesti olet 100% varmuudella kirjoittanut tänne joskus jokaisen sellaisen kommentin jonka naiset on laittaneet tähän osoittaakseen miten "kivaa" on kun osat kääntyy toisinpäin.
Ensin halvennetaan miesuhria viestitolkulla ja sen jälkeen yritetään vielä syyttää miehiä siitä. Sääli, että ylänuolet paljastavat naisten todelliset ajatukset.
Älä syyllistä! Mitä itsellä oli päällä? Pakottivatko vaatteesi hänet siihen?