Ammattilaisten työn jälki
Onko meillä ja omassa tuttavapiirissä vaan huonoa onnea, vai onko tosiaan ihan tavallista, että kovalla rahalla palkatut remontin tekijät tekee ihan sutta ja sekundaa? Oikeasti ihan ilman mitään koulutusta tekee itse huomattavasti siistimpää jälkeä, mutta ajateltiin nyt kerrankin päästä helpommalla ja palkata remonttifirma pintaremontin tekemään vuokralaisen vaihtuessa. Ihan hirveää työnjälkeä tuli. Kaikki vähän sinnepäin, mitään ei ole tehty kunnolla. Hintaa kuitenkin osaavat periä tuosta sekundatyöstään ihan kiitettävästi. No ei olla maksettu tietenkään, vaan reklamoitu. Nyt odotellaan miten vastaavat. Saavat kyllä korjata jälkensä, tai mennään vaikka oikeuteen. Myös monella tuttavalla ollut samanlaisia ongelmia, nyt kun on asia tullut puheeksi mm työpaikalla. Näin jälkeenpäin harmittaa, ettei vaan tehty itse, kuten aiemminkin monet kerrat on tehty. Ei luulisi laminaatin asentamisen ja maalaamisen, tapetoinnin, listojen vaihtamisen ym perusjuttujen tuottavan hankaluuksia ammattilaisille, mutta eipä se näköjään mennyt kuin Strömsössä. Itse en edes kehtaisi tuollaista työnjälkeä maksavalle asiakkaalle esitellä.