Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ex uhkailee kun on menettämässä lasten huoltajuuden

Vierailija
10.09.2023 |

Sen jutut on vaan niin sairaita.
Yöllä taas spämmätty kymmenen ääniviestiä, kaikki pelkkää uhkailua täynnä, hän on vetämässä lastensuojelun oikeuteen, koska he eivät ole olleet tälle vanhemmalle mieliksi, minua hän aikoo syyttää, kun 16 v sitten mun silloinen avopuoliso teki itsemurhan, kuulema minä olen ajanut hänet tekemään itsarin, ja hän haastaa mut nyt siitä oikeuteen.
Silloin mulle jäi pieni vauva ja toista odotin...ennenkuin tapasin tämän, enkä tajunnut miten sairaaksi voi ihminen osottautua.
Ex vaatii, että jos hän ei saa meidän yhteisiä lapsia, niin hän vaatii heille huostaanottoa. Niin suurta rakkautta omia lapsia kohtaan, että haluaa heidät ennemmin jonnekin vieraaseen perheeseen, kunhan eivät vain saa olla toisen vanhemman kanssa.

Ja kun hän vetää mut oikeuteen, niin siinä tulee olemaan oikein mediakin mukana.
Neljältä aamuyöstä humalassa uhkailee, taas kerran.

Onneksi olosuhdeselvittäjät ovat nähneet, että lasten ei ole hyvä asua hänen luonaan. Lapset joutuisivat kuuntelemaan tätä sairasta puhetta, eivätkä he ole aiemminkaan siltä välttyneet.

Ensiviikolla tuomari antaa päätöksen.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeuden päätöksen jälkeen kannattaa pyrkiä "häviämään" eksän elämästä. Vaihtaa asuinpaikkaa, puhelinnumeroa ym. Tulee lähinnä mieleen useampikin perhesurma, joissa takana on juurikin riitaisa ero ja uhkaileva ex. En halua pelotella, mutta joskus ihminen saattaa seota täysin ja päätyä hyvin äärimmäisiinkin ratkaisuihin. Paljon tsemppiä sinne vaikeaan elämäntilanteeseen!

Vierailija
2/2 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mihinkään menetä, ilman muuta jää myös isälle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla