Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Orgasmi rintoja nuolemalla/imemällä

Vierailija
10.09.2023 |

Onko mahdollista saada orgasmi rintoja/ nännejä hyväilemällä suulla?
Musta tuntuu, että voisin saada tarpeeksi pitkään jatkamalla. Tuntuu niin hyvälle.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on isot rinnat. Pystyn nuolemaan omia nännejäni, ja usein nuolen ja näykin, kunnes orgasmi tulee. Aivan järisyttäviä orgasmeja saan. Makailen sängyllä pimppa tykyttää, ja usein myös hieron klitorista samalla. Olen todella märkäkin suorastaan valun kun imen rintojani ja nautin.

Vierailija
22/27 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rintani ovat pienet, mutta hyvin herkät. Saan aivan järkyttäviä orgasmeja, jos rintojani hyvillään ja imetään samalla kun alapäätäni käsitellään joko suulla tai peniksellä. Olen nuorempana jopa saanut orgasmeja pelkästään rintoja stimuloimalla.

Naisten kesken nämä orgasmit tulevat vielä voimakkaampina. Edellisestä kerrasta on aikaa kun olen naisen kanssa seksiä harrastanut. Silti muistelen suu hymyssä ja alapää puolivalmiina niitä selkä kaarella tulevia huuto - orgasmeja, joita sain kun ensimmäinen tyttöystäväni sormetti minua ja nuoli samalla rintojani kaikkialta. Nainen tajuaa rintojen merkityksen paremmin kuin yksikään mies.

Nämä tissimiehet varmaan luulevat vain isojen rintojen tarvitsevan huomiota. Ja se huomio saisi muutenkin kestää pidempään kuin puoli minuuttia, ja sitten panemaan kuten tyypillinen mies. Sama asia alapään nuolemisen kanssa. Moniko mies tekee sitä minuuttia kauempaa ( paitsi aviomieheni )? Siinä ajassa nainen ei vielä ehdi edes vaihtaa vaihdetta ja miehillä on jo loppukiihdytys mielessä.

Tässä taas yleistetään oikein huolella kuinka miehiä ei kiinnosta naisen nautinto. No, jatketaan sitten samalla linjalla. Kun minun vaimoni ei anna nauttia hänen rinnoistaan eikä pillusta suuseksin merkeissä niin yleistetään, että näin tekee kaikki naiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rintani ovat pienet, mutta hyvin herkät. Saan aivan järkyttäviä orgasmeja, jos rintojani hyvillään ja imetään samalla kun alapäätäni käsitellään joko suulla tai peniksellä. Olen nuorempana jopa saanut orgasmeja pelkästään rintoja stimuloimalla.

Naisten kesken nämä orgasmit tulevat vielä voimakkaampina. Edellisestä kerrasta on aikaa kun olen naisen kanssa seksiä harrastanut. Silti muistelen suu hymyssä ja alapää puolivalmiina niitä selkä kaarella tulevia huuto - orgasmeja, joita sain kun ensimmäinen tyttöystäväni sormetti minua ja nuoli samalla rintojani kaikkialta. Nainen tajuaa rintojen merkityksen paremmin kuin yksikään mies.

Nämä tissimiehet varmaan luulevat vain isojen rintojen tarvitsevan huomiota. Ja se huomio saisi muutenkin kestää pidempään kuin puoli minuuttia, ja sitten panemaan kuten tyypillinen mies. Sama asia alapään nuolemisen kanssa. Moniko mies tekee sitä minuuttia kauempaa ( paitsi aviomieheni )? Siinä ajassa nainen ei vielä ehdi edes vaihtaa vaihdetta ja miehillä on jo loppukiihdytys mielessä.

Tässä taas yleistetään oikein huolella kuinka miehiä ei kiinnosta naisen nautinto. No, jatketaan sitten samalla linjalla. Kun minun vaimoni ei anna nauttia hänen rinnoistaan eikä pillusta suuseksin merkeissä niin yleistetään, että näin tekee kaikki naiset.

Ton yleistäjän ori onkin ainoa maailmassa, joka nuolee pillua yli minuutin. Tämä on totuus.

24/27 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisin antaa naiselle Orgasmin imemällä klitorista.

Vierailija
25/27 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taasen tykkään rinnoista, niille annan täyshoidon ja vähän ylikin.

Vierailija
26/27 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu oudolta lukea näitä, kun itse en pidä yhtään rintojen koskettelusta.

Sen sijaan koskepa kaulaan, tai vielä parempaa, näykkäise, niin kiitti, se on menoa. Mutta ilmeisesti rintojen kosketteluun suhtautumisessa on tosi paljon eroja aivan laidasta laitaan.

Vierailija
27/27 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu oudolta lukea näitä, kun itse en pidä yhtään rintojen koskettelusta.

Sen sijaan koskepa kaulaan, tai vielä parempaa, näykkäise, niin kiitti, se on menoa. Mutta ilmeisesti rintojen kosketteluun suhtautumisessa on tosi paljon eroja aivan laidasta laitaan.

Kyllä, ihan samoin kuin sen kaulaan tai korvannipukkaan tai niskaan koskettamisen suhtautumisessakin on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme