Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Orgasmi rintoja nuolemalla/imemällä

Vierailija
10.09.2023 |

Onko mahdollista saada orgasmi rintoja/ nännejä hyväilemällä suulla?
Musta tuntuu, että voisin saada tarpeeksi pitkään jatkamalla. Tuntuu niin hyvälle.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä saan joskus harvoin rintoja imemällä/nuolemalla jos oon ensin tullut useita kertoja klittaa hyväilemällä tai yhdynnässä, mut vain miehen toimesta, en itsenäisesti.

Vierailija
2/27 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imetysorgasmi on ihan tunnettu ilmiö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/27 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmaan.

En oo ite kokeillu, mut luulisin, et pystyisin saamaan, kun se tuntuu sen verran hyvälle.

Edellyttäis, et mies haluais tehdä sitä itse eikä vaan sen takia, et mä haluaisin eli kiihottais miestä myös ja varmaan vaatis aikaa enemmän ku 10minsaa.

Ei varmaankaan tuu kokeiltua.

N47

Vierailija
4/27 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan imeä tissiä, maidolla taikka ilman. Parasta siinä on, jos nainen saa siitä orgasmin.

Vierailija
5/27 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

on saanut jokunen tyttis aikoinaan  vaati toki puristelua ja näykkimistä ja housut oli jalssa mutta sen jälkeen laitoin käden pikkareihin niin se oli limaisempi kuin kalarepun pohja vetäsin handun veke ja heilautin maata kohti samalla lailla kun pensselistä irroitetaan viimeiset vedet niin rapajälki jäi lattiaan limaa

muija hermostui ja kysyi että mitä sä oikein teit

Vierailija
6/27 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiköhän ole jos monet naiset saavat unissaankin orkun.

Vierailija
7/27 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi saada😊

Mun yks tapailunainen saa orgasmeja, kun nuolen ja imen hänen rintoja.

Vierailija
8/27 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

*nami*

Vierailija
9/27 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fica kirjoitti:

On varmaan.

En oo ite kokeillu, mut luulisin, et pystyisin saamaan, kun se tuntuu sen verran hyvälle.

Edellyttäis, et mies haluais tehdä sitä itse eikä vaan sen takia, et mä haluaisin eli kiihottais miestä myös ja varmaan vaatis aikaa enemmän ku 10minsaa.

N47

Näin ne nallekarkit ei mene ikinä tasan. Itsehän voisin imeä vaikka joka kerta nännejä tarvittavan ajan. Minusta se on äärettömän kiihottavaa, vielä kiihottavampaa on nähdä naisen nautinto ja tuntea jälkeenpäin siitä seurannut kosteus. Harmittavasti tätäkin pääse tekemään vain muutaman kerran vuodessa.

10/27 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fica kirjoitti:

On varmaan.

N47

Näin ne nallekarkit ei mene ikinä tasan. Itsehän voisin imeä vaikka joka kerta nännejä tarvittavan ajan. Minusta se on äärettömän kiihottavaa, vielä kiihottavampaa on nähdä naisen nautinto ja tuntea jälkeenpäin siitä seurannut kosteus. Harmittavasti tätäkin pääse tekemään vain muutaman kerran vuodessa.

Joo ei mene ei.

Mut hei aattele, sä saat kuitenkin edes muutaman kerran vuodessa :)

N47

Vierailija
11/27 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi nainen sattunut kohdalle, jolle sain tissejä imemällä orgasmin aikaan. Tosiaan ei menty edes pidemmälle, vaan suutelin, imin ja näykin ihania tissejä pitkään. Nainen sai pieniä jälkijäristyksiä vielä pitkän aikaa, kun suudeltiin imemisen jälkeen.

Hänen rinnat onkin omat suosikit, koko oli B75/C75 liivimerkistä riippuen. Ihanat tissit.

Vierailija
12/27 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän samanlainen tapaus täällä eläkeläispariskunnalla. Minulla vahva lääkitys ja selkäruoto operoitu kolmesti ja pohjalla koulun urheiluvamma, iskias. Ainoa yhdyntätapa on että vaimo ratsastaa. Laitan liukkaria kämmenpohjiin ja hänen nänniensä ympärille ja kun siinä hieman istuu ja keinuu ja rinnat liikkuvat kämmenieni alla, hän välillä laskeutuen alemmaksi että saan huulilla kiinni nänneista suuhoitoa varten vuorotellen niin hyvin nopeasti on rouva muissa maailmoissa ja saa orgasmin. Toimii ihan mukavasti!

Vierailija
13/27 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nännit on kyllä kummallinen kapistus. Joillain saa niille tehdä mitä vaan mutta ei sitten minkäänlaista vaikutusta. Sitten on niitä jotka saa orkun pelkästään nännejä hyväilemällä. Ja sitten se vielä vaihtelee paljon kuun kierron mukaan. Oma puoliso saa tiettynä aikana kuusta isojakin orkkuja nännien hyväilyllä mutta sitten parin päivän päästä niihin ei saa edes koskea... Mutta silloin kun on nännipäivä niin se on kyllä siistiä. Puolihuolimattomasti hivelee nännejä telkkaria katsoessa ja hetken päästä toinen sätkii orkun kourissa...

Vierailija
14/27 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kerran tehnyt orkun naiselle nännejä imemällä. Oli eka kerta hänen kanssa ja vaatteet päällä. Otin rinnan näkyviin ja hän kävi niin kuumana, että tuli nopeasti. Toista kertaa ei enää saanut rintoja imemällä, vaikka naitiin se kesä aika intensiivisesti.

Vierailija
15/27 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen kerran tehnyt orkun naiselle nännejä imemällä. Oli eka kerta hänen kanssa ja vaatteet päällä. Otin rinnan näkyviin ja hän kävi niin kuumana, että tuli nopeasti. Toista kertaa ei enää saanut rintoja imemällä, vaikka naitiin se kesä aika intensiivisesti.

Teininä sain orgasmin aina joskus poikaystävän imiessä, suukotellessa ja hyväillessä rintojani. Hän nosti paitaani ylemmäs niin, että rintsikat lähtivät pois paikoiltaan paidan tai paitojen mukana. Jos topissani oli napit hän avasi ne aina nopeasti. Minua kiihotti hänen malttamattomuutensa. Suutelimme kiivaasti ja hyväilin häntä samalla housujen päältä ja välillä paljasta penistäkin. Teimme tuota koulussakin piilossa. Hän osasi nuoresta iästään huolimatta tehdä kaiken niin taitavasti.

Vierailija
16/27 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintani ovat pienet, mutta hyvin herkät. Saan aivan järkyttäviä orgasmeja, jos rintojani hyvillään ja imetään samalla kun alapäätäni käsitellään joko suulla tai peniksellä. Olen nuorempana jopa saanut orgasmeja pelkästään rintoja stimuloimalla.

Naisten kesken nämä orgasmit tulevat vielä voimakkaampina. Edellisestä kerrasta on aikaa kun olen naisen kanssa seksiä harrastanut. Silti muistelen suu hymyssä ja alapää puolivalmiina niitä selkä kaarella tulevia huuto - orgasmeja, joita sain kun ensimmäinen tyttöystäväni sormetti minua ja nuoli samalla rintojani kaikkialta. Nainen tajuaa rintojen merkityksen paremmin kuin yksikään mies.

Nämä tissimiehet varmaan luulevat vain isojen rintojen tarvitsevan huomiota. Ja se huomio saisi muutenkin kestää pidempään kuin puoli minuuttia, ja sitten panemaan kuten tyypillinen mies. Sama asia alapään nuolemisen kanssa. Moniko mies tekee sitä minuuttia kauempaa ( paitsi aviomieheni )? Siinä ajassa nainen ei vielä ehdi edes vaihtaa vaihdetta ja miehillä on jo loppukiihdytys mielessä.

Vierailija
17/27 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teininä sain orgasmin aina joskus poikaystävän imiessä, suukotellessa ja hyväillessä rintojani. Hän nosti paitaani ylemmäs niin, että rintsikat lähtivät pois paikoiltaan paidan tai paitojen mukana. Jos topissani oli napit hän avasi ne aina nopeasti. Minua kiihotti hänen malttamattomuutensa. Suutelimme kiivaasti ja hyväilin häntä samalla housujen päältä ja välillä paljasta penistäkin. Teimme tuota koulussakin piilossa. Hän osasi nuoresta iästään huolimatta tehdä kaiken niin taitavasti.

Samaistun tähän, vaikka en orgasmiin asti ole koskaan päässyt rintojen hyväilemisellä suulla tai käsin miehen tai itseni toimesta. Mieheni oli nuorena ihan mahdoton mun kanssani ja aina suutelemassa voimakkaasti ja kiinni tisseissä jos vaan tilanne salli. Nautin siitä ehkä liiankin paljon ja toruin häntä: "näpit irti", vaikka todellisuudessa olisin halunnut hänen jatkavan, enkä koskaan lopettavan. Tuntui niin ihanalta. Toruminen ja hänen himonsa ja sitkeytensä yrittää uudestaan ja uudestaan kiihotti niin sairaasti. Se imarteli, koska ajattelin rintojeni olevan hänen mielestään totaalisen vastustamattoman ihanat. Laajensin tuota ajatusta itseeni kokonaisuudessaan ja tunsin oloni haluttavaksi ja naiselliseksi, vaikka olimme kovin nuoria.

Vierailija
18/27 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaistun tähän, vaikka en orgasmiin asti ole koskaan päässyt rintojen hyväilemisellä suulla tai käsin miehen tai itseni toimesta. Mieheni oli nuorena ihan mahdoton mun kanssani ja aina suutelemassa voimakkaasti ja kiinni tisseissä jos vaan tilanne salli. Nautin siitä ehkä liiankin paljon ja toruin häntä: "näpit irti", vaikka todellisuudessa olisin halunnut hänen jatkavan, enkä koskaan lopettavan. Tuntui niin ihanalta. Toruminen ja hänen himonsa ja sitkeytensä yrittää uudestaan ja uudestaan kiihotti niin sairaasti. Se imarteli, koska ajattelin rintojeni olevan hänen mielestään totaalisen vastustamattoman ihanat. Laajensin tuota ajatusta itseeni kokonaisuudessaan ja tunsin oloni haluttavaksi ja naiselliseksi, vaikka olimme kovin nuoria.

Tarkennan tähän vielä, että mieheni olisi kuunnellut ja lopettanut kiusoitteluni joka kerta, jos olisin vakavasti kieltänyt häntä. Mistäkö tiedän? Kerran juhlissa ollessamme jouduin tuohon tilanteeseen. Se oli sellaista suloista "teerenpeliä" hänen taholtaan ja vastasin siihen yhtä kiusoittelevasti.

Vierailija
19/27 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa kovin helposti imemisestä, mutta useasti olen saanut kun sidontaleikkien yhteydessä minulle on laitettu nänninipistimet. Jotenkin se "kipu" ja tieto siitä että en noista itse erroon pääse, saa minut laukeamaan.

Vierailija
20/27 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se on mahdollista. Mun poikaystävä saa orkun kun nuolen ja hyväilen hänen nännejään. Orkku tulee kun on ollut viikon tai pari siveysvyössä, ei muuten. Tykkään pumpata rinnat suuriksi ja käyttää myös nipistimiä.

Riina31

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä