Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos mies haluaa että naisella on kaikki hyvin

Vierailija
10.09.2023 |

Jos mies toivoo ja tekee asioita sen eteen, että naisella on kaikki hyvin, onko se osoitus jopa rakkaudesta?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Jos mies ei toimi noin, hän ei rakasta.

Vierailija
2/9 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se, osoitus jopa rakkaudesta. Mistä muustakaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Suuresta rakkaudesta.

Vierailija
4/9 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies tekee tuon oman käsityksensä mukaan, eikä ole kiinnostunut naisen käsityksestä siitä, mitä tarkoittaa, että "kaikki on hyvin", niin kyse on ahdistelusta, painostamisesta, gaslightingista ja henkisestä pahoinpitelystä - pahimmillaan myös fyysisestä. Sillä ei ole tekemistä rakkauden kanssa, vaan omistushalun.

Vierailija
5/9 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämääni tuli ihminen, jonka käytös aiheuttaa ongelmia. Hän tekee asioita, joista tulee itselleni huono olo usein, mutta perustelee tekemisiään sanomalla että "haluan että sulla on kaikki hyvin".

Käytös vaikuttaa siltä kuin hän tietäisi paremmin mikä on mulle hyväksi.

Mutta toisaalta hän on usein todella ihana ihminen. Ap

Vierailija
6/9 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Mun elämässä on mies joka haluaa että mulla on kaikki hyvin ja auttaa niissä rajoissa missä voi, mutta en ei pitämistä suurempi tunteita mua kohtaan ole.

Vierailija
7/9 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen terve aikuinen on vastuussa omasta onnestaan. Yhdenkään miehen elämäntehtävä ei ole huolehtia siitä että "oman elämän prinsessa" on onnellinen. Omat toiveet, tavoitteet ja päätökset.

Vierailija
8/9 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen terve aikuinen on vastuussa omasta onnestaan. Yhdenkään miehen elämäntehtävä ei ole huolehtia siitä että "oman elämän prinsessa" on onnellinen. Omat toiveet, tavoitteet ja päätökset.

Ei liity aloitukseen. Taidat olla onneton sinkkunainen.

Vierailija
9/9 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei liity aloitukseen. Taidat olla onneton sinkkunainen.

Turhaa ilkeilyä. Kunhan sinullekin tulee ikää, ymmärrät että ihan itse on oma elämä elettävä. Kukaan muu ei sitä puolesta tee. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi