Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joker Out -fiilistelyketju

Vierailija
09.09.2023 |

Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.

Kommentit (31974)

Vierailija
19861/31974 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas monella naudalla samat ajatukse pyykinpesusta 😂

Vierailija
19862/31974 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä vähän vain ihmettelentätä B:n tuloa suomeen, koska etenkin he ovat olleet viikon kyproksella

Mä en ole keksinyt syytä. Ehkä ei sitten sen kummempaa kuin että halusi vielä venyttää vähän lomaansa, mutta vähän kummalliselta sekin tuntuu. Ei kai myöskään se 30 seconds - keikka niin houkutteleva ollut, että sen takia oli pitempään. Ehkä täällä tosiaan oli jotain töihin liittyvää tekeillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19863/31974 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä vähän vain ihmettelentätä B:n tuloa suomeen, koska etenkin he ovat olleet viikon kyproksella

Huoh. Tekivät ehkä sen musiikkivideon, halusi nähdä muita suomikavereita, kyproksen lennot oli maksettu suomeen niin tuli tänne ja jäi katsomaan helsinkiä? miksi kaikki on aina niiiiiin outoa :D joost tuli turusta helsinkiin ja oli täällä kun tekivät musavideon.

Tai halusi olla Jeren kanssa edes sen verran, mitä ehtivät olemaan.

Vierailija
19864/31974 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huoh. Tekivät ehkä sen musiikkivideon, halusi nähdä muita suomikavereita, kyproksen lennot oli maksettu suomeen niin tuli tänne ja jäi katsomaan helsinkiä? miksi kaikki on aina niiiiiin outoa :D joost tuli turusta helsinkiin ja oli täällä kun tekivät musavideon.

Eikö sillä ollut töitä? tai niin täältä luin :D 

Vierailija
19865/31974 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
19866/31974 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ljubav 💕

Vierailija
19867/31974 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"edes sen verran, mitä ehtivät olemaan"

Vierailija
19868/31974 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut ajattelee, että oli pakko olla jotain töitä, kun tuli vielä tänne. Mä taas ajattelen, että ainakin pääasiallinen syy oli Jerppa :) 

Vierailija
19869/31974 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun Kärtsä ja Bojan perustavat yhteisen bändin, toivon että sen nimeksi tulee Vihreä Tuhmeliini & Ukkelihippuset.

Mietinkin just tänään, että K&B yhdessä viisuihin when? Ja kumpaa maata ne edustais? Menestys vois ainakin olla aika kova.

Vierailija
19870/31974 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt on minullakin ikioma passi. Kovastihan siellä porukkaa oli. 🙂

Vierailija
19871/31974 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erikaltakin uusi seksin myymiseen liittyvä kappale. Kuuntelin ja katsoin ekan kerran

En oikein ihastunut enkä edes täysin ymmärtänyt mistä se kertoo tai mikä sen sanoma on. Ei vissiin ole mitenkään kauhean suurta innostusta herättänyt.

Etpä tainnut kovin tarkkaan kuunnella tai sitten on kuullunymmärtämisessä parantamisen varaa. Jos nyt ratakiskosta väännän niin kyse on siitä, että kaikki meistä myy itseään rahasta työmarkkinoilla. Biisi kertoo siten rahavallasta ja rahan vallasta ihmisten elämässä.

Ne sanoitukset on itse asiassa ihan selvät.

Ai että sitä kautta seksityökin on ok. No samaa ilosanomaako Käärijäkin nyt sitten aikoo julistaa.

Vierailija
19872/31974 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"edes sen verran, mitä ehtivät olemaan"

Niin kun Jerellä ollut paljon töitä ja pitkiä päiviä tällä viikolla, mutta halusivat silti olla yhdessä kaikki ne hetket, jotka on ollut mahdollista olla yhdessä :)

Vierailija
19873/31974 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole keksinyt syytä. Ehkä ei sitten sen kummempaa kuin että halusi vielä venyttää vähän lomaansa, mutta vähän kummalliselta sekin tuntuu. Ei kai myöskään se 30 seconds - keikka niin houkutteleva ollut, että sen takia oli pitempään. Ehkä täällä tosiaan oli jotain töihin liittyvää tekeillä.

Mulle on ollut jo 1,5 vuotta selvää että se on Kärppy. Se syy siis.

Vierailija
19874/31974 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten anonyymi tuo on? Mietin hankkimista mutta en halua omaa nimea sinne minnekään. :(

Vierailija
19875/31974 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko joku vähän tiivistää päivän tapahtumia tähän mennessä? Tiedän että opiskelijat näki B:n baarissa, mutta onko häntä sen jälkeen nähty?

Vierailija
19876/31974 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisko joku vähän tiivistää päivän tapahtumia tähän mennessä? Tiedän että opiskelijat näki B:n baarissa, mutta onko häntä sen jälkeen nähty?

Ei oo tapahtunut mitään 

Vierailija
19877/31974 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten anonyymi tuo on? Mietin hankkimista mutta en halua omaa nimea sinne minnekään. :(

Oma nimi ei mene kuin maksutiedoissa. Itse systeemi luo sulle anonyymin käyttäjätunnuksen, johon voi halutessaan vaihtaa mieleisensä nimimerkin. 

Vierailija
19878/31974 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei oo tapahtunut mitään 

Kiitti, hyvä tietää, niin ei tarvi kahlata koko ketjua läpi.

Vierailija
19879/31974 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärpyllä kuvauksia riittää.

Vierailija
19880/31974 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eurotourin promojako kuvataan vai musavideota?

Oisko Boitsu tuolla messissä?

Ketju on lukittu.