Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joker Out -fiilistelyketju

Vierailija
09.09.2023 |

Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.

Kommentit (31974)

Vierailija
19781/31974 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko se nyt niin että ne Bojanin aamuiset stoorit tuli silloin kun se Ljubljanan lento oli ilmassa? Eli B on vieläkin Suomessa?

Lento kesto 7:18-9:54 Suomen aikaa, ei siis myöhästynyt edes paljoa.

Ja monelta ne stoorit tuli? Mulla näkyy 4h sitten eli olisi voinut laittaa kun kone laskeutuu.

Sitten se B on varmaan lähtenyt tänään.

Vierailija
19782/31974 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Missä välissä B ehtisi opiskelemaan? Vai meinaatko että bändi jäisi tauolle?"

En meinaa mitään. Bojan vaikuttaa älykkäältä ihmiseltä kaikin tavoin. Mutta en tosiaankaan tiedä, pystyisikö yhdistämään opiskelun ja bändin/musiikin tekemisen. Miten paljon voisi opiskella ihan omaan tahtiinsa, miten paljon olisi pakko olla jossain fyysisesti -nykyään kun tuntuu suurin osa olla etäkurssia ja itsenäistä opiskelua muutenkin. 

Kunhan mietin, mutta en pysty B puolesta vastaamaan. Itse en tuohon pystyisi, mutta minun aivokapasiteettini opiskelun ja työelämän yhdistämisen suhteen on hyyyyyvin pieni. Kokeiltu on.

Okei, mietin vaan kun sanoit että realistisesti voisi. Mun mielestä maisteriopiskelu ulkomailla ja suositussa bändissä soittaminen kotimaassa kuulostaa tosi hankalalta, varsinkin kun nykyään taas läsnäolopakko on lisääntynyt ja Suomessakin yliopistot on tiukentaneet linjaansa ja vaatii etenemistä opinnoissa joka vuosi.

Mun muistaakseni B sanoi että pystyi suorittamaan sen kandin tuntkinnon kun se sattui osumaan pahimpaan korona-aikaan. Kaikki luennot oli etänä ja kursseista pääsi helposti läpi ja bändillä ei ollut keikkoja niin oli aikaa opiskella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19783/31974 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla moni kaveri tekee yliopistoa omien, vaativienkin töidensä ohessa. Joskus ovat muutamien viikkojen pätkiä opintovapailla.

Vierailija
19784/31974 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä huomio Jodelista että onhan se myös vähän kohtaloa että Bojanin syntymäkuukauden kivi on vihreä kun Kärtsän euroviisuväri oli vihreä💚

Mitä mä katsoin, niin ei ollut tammikuun kivissä vihreää?

Vierailija
19785/31974 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko se nyt niin että ne Bojanin aamuiset stoorit tuli silloin kun se Ljubljanan lento oli ilmassa? Eli B on vieläkin Suomessa?

Ja monelta ne stoorit tuli? Mulla näkyy 4h sitten eli olisi voinut laittaa kun kone laskeutuu.

Tavannut K n eilen illalla ja lähtenyt aamulla tänään.

Vierailija
19786/31974 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kaipaako kukaan ficcejä tämän liveficcisaagan keskelle, mutta oh well. :) Uusi ficcini "Unstable" sisältää aikamatkailua, viisuja, kuumistelua sekä "entä jos?" -kysymyksiä, joista jotkut aika villejä ja toiset huomattavasti maanläheisempiä. https://archiveofourown.org/works/59420869/

Vierailija
19787/31974 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuli 1,5h laskeutumisen jälkeen.

Vierailija
19788/31974 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla moni kaveri tekee yliopistoa omien, vaativienkin töidensä ohessa. Joskus ovat muutamien viikkojen pätkiä opintovapailla.

Mut Bojan saattaa välillä olla kuukauden tai pidempään kiertueella tai studiolla kiinni.

Vierailija
19789/31974 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, mutta kuinka moni vieraalla kielellä ja vieraassa maassa ?

Tää myös riippuu tosi paljon kuin paljon on läsnäolopakkoa. Joissakin sitä voi olla joka päivä ja joka viikko. Ei sillon töitä (niitä vaativia ;) ) voi tehdä samalla tavalla.

Vierailija
19790/31974 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuli joskus 10 jälkeen nimenomaan.

Vierailija
19791/31974 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaus:

Nuoli ylös Boitsu on vielä Suomessa

Nuoli alas on jo lähtenyt

Itse veikkaan, että on vielä täällä.

Vierailija
19792/31974 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiologia on yleinen ja laaja-alainen yhteiskuntatiede, joka tutkii yhteiskunnan rakennetta, sosiaalista toimintaa ja yhteiskunnallisia ilmiöitä. Sosiologia pyrkii ymmärtämään yhteiskuntaa yleisellä tasolla sekä tarkastelemaan sitä monista eri erityisaloista ja näkökulmista käsin. Tarkastelun kohteita voivat olla esimerkiksi globalisaatio, kaupunkielämä, kulutussukupuoliseksuaalisuus, eriarvoisuus, työikääntyminentalouskansalaisyhteiskuntaympäristö sekä ihmisten arvot ja puhetavat. Sosiologialla on usein yhteiskuntakriittistä merkitystä, koska se tuottaa uusia todellisuuden hahmotus- ja jäsentämistapoja.[1][2][3] (wikipedia)

Mikäs olisi Boitsun gradun aihe? Nautayhteisön vaikutus yhteiskuntaan ja toimintaan: delulu, annapelleily ja manifestointi, niiden kerrannaisvaikutukset  todellisuuden sosiaalisen rakentumisen konstruktiossa? 

Ylempi oli oma puppulause (ei puppy), mutta puppulausegeneraattorilla saa aikaiseksi myös kaikkea kivaa: 

"Täytyy siitä huolimatta, että maailmalla on viime aikoina tapahtunut paljon, todeta, että sosiologia parantaa toimintaympäristön muutoksia, jotka vaativat sopeutumista."

https://puppulausegeneraattori.fi

Vierailija
19793/31974 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

10.30 kommentoitu palstalla heti stoorien jälkeen.

Vierailija
19794/31974 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sosiologia on yleinen ja laaja-alainen yhteiskuntatiede, joka tutkii yhteiskunnan rakennetta, sosiaalista toimintaa ja yhteiskunnallisia ilmiöitä. Sosiologia pyrkii ymmärtämään yhteiskuntaa yleisellä tasolla sekä tarkastelemaan sitä monista eri erityisaloista ja näkökulmista käsin. Tarkastelun kohteita voivat olla esimerkiksi globalisaatio, kaupunkielämä, kulutussukupuoliseksuaalisuus, eriarvoisuus, työikääntyminentalouskansalaisyhteiskuntaympäristö sekä ihmisten arvot ja puhetavat. Sosiologialla on usein yhteiskuntakriittistä merkitystä, koska se tuottaa uusia todellisuuden hahmotus- ja jäsentämistapoja.[1][2][3] (wikipedia)

Mikäs olisi Boitsun gradun aihe? Nautayhteisön vaikutus yhteiskuntaan ja toimintaan: delulu, annapell

Musiikin sosiologia (sosiomusikologia) on myös ala. :)

Vierailija
19795/31974 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tein maisterin tutkinnon omien vaativien töiden ohella ja se oli ihan perseestä. :D Vapaa-aikaa ei ollut juuri yhtään, en tiedä miksi B haluaisi tehdä niin.

Vierailija
19796/31974 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

10.30 kommentoitu palstalla heti stoorien jälkeen.

Eli 40 min sen jälkeen, kun kone laskeutunut.

Vierailija
19797/31974 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lento oli myöhässä niin eikö se tullut heti laskeutumisen jälkeen?

Vierailija
19798/31974 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä noin 10.20 tuli stoorit, koska mielestäni katsoin klo 11.11, että oli laittanut noin 50 min aiemmin. 

Vierailija
19799/31974 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä noin 10.20 tuli stoorit, koska mielestäni katsoin klo 11.11, että oli laittanut noin 50 min aiemmin. 

Tuosta ajasta on minusta hankala päätellä, tuskin on ollut koneessa enää, mutta on tietysti voinut odotella matkatavaroita. Tai sitten on yhä Suomessa.

Vierailija
19800/31974 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei  kai kukaan täällä nyt ihan tosissaan suunnittele Boitsulle sosiologian opintoja Suomessa ainakaan tällä hetkellä :D

Voisihan se mahdollisesti jollain lailla onnistua, mutta en usko, että olisi siitä ainakaan nyt juuri kiinnostunut. Suomessa olemisesta ja asumisesta ehkä muista syistä kyllä, mutta tuskin nyt kuitenkaan on tänne tulossa vaihto-opiskelijaksi, vaikka tuolla approssa sattui juttelemaan opiskelijoiden kanssa :D

Mutta ainahan näitä voi huvikseen pohtia ja selvitellä, kuka haluaa.

Ketju on lukittu.