Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt ei enää tiedä mikä on trollausta ja mikä ei. Eikö siellä ollut Bojania? Oikeesti.
Kyllä on B.
Kauanko Btä näkyy? Oleellinen kysymys! Onko vaan lyhyt klippi missä B vai jutteleeko Bkin jotain? Ovatko söpöjä siinä keskenään?
🔥
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt ei enää tiedä mikä on trollausta ja mikä ei. Eikö siellä ollut Bojania? Oikeesti.
Kyllä on B.
Kauanko Btä näkyy? Oleellinen kysymys! Onko vaan lyhyt klippi missä B vai jutteleeko Bkin jotain? Ovatko söpöjä siinä keskenään?
Vähän riutuneita molemmat
Vierailija kirjoitti:
Tuli sitten Europassi hommattua ja kannatti.
Kuvaile miksi! Kova harkinta mulla myös siitä....:D juttelevatko siinä vai lähinnä saapuvat Suomeen?
Mä en kerro ainakaan mitään. Tilatkaa ite.
Minulla myös kiinnostaa, miten pitkä video Bojania näkyy siinä? Onko alle vai yli 10 sekuntia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on B.
Vajaan minuutin näkyy jodelin mukaan.
Piti mennä kylmäkaappiin. Oli sen verran kuumaa tavaraa 🤒
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvaile miksi! Kova harkinta mulla myös siitä....:D juttelevatko siinä vai lähinnä saapuvat Suomeen?
Siis KAIKKI näkyy
Vierailija kirjoitti:
Piti mennä kylmäkaappiin. Oli sen verran kuumaa tavaraa 🤒
Hei nyt vähän tarkennusta! Täällä on niin monenlaista naamioituvaa rölliä, niin muutamalla sanalla kerro, miksi oli kuumaa. Muuten valitettavasti anolaivassa ei voi tietää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ostanut tän vlogin takia, vaan koko kiertueen materiaalin takia. Olen muilta alustoilta lukenut fanien juttuja, jotka ratkaisivat oston.
Helppo oli ostos tehdä.
B ja K tulee lentokentältä Miken autolle. Molemmat hymyilee, näyttää onnellisilta. B halaa Mikkeä ja jutustelevat nopsaa. B etupenkille ja K takapenkille Mikke sanoo. Sit mennään musavideokuvauksiin.
Huomionarvoista on että blogissa Mikke heti sen jälkeen kun on halannu Bojania sanoo jämäkästi että Bojan menee sit etupenkille ja Jere takapenkille. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on B.
Vajaan minuutin näkyy jodelin mukaan.
Ovat lentokentällä ja Mikke on vastassa kun tulevat lennolta.
Mikke tosiaan kuvannut, kun hakee pojat lentokentältä. Ei muita kun he kolme siinä. Bojanin mukaan oli perfect viikko takana.
Jere hyräilee Blle frontside ollieta ei ollut bingolistallani 😂
B&K tulee ulos lentokentältä ja kävelee autolle. That's it.
On pätkä missä Mikke on hakemassa Jereä ja Bojania lentokentältä kun saapuvat Kyprokselta suomeen. Kestoa en jaksa laskeskella, mutta kyllä hyvän hetken siinä näkyy, kun heittävät kamat autoon. Ja bojan laitetaan etupenkille istumaan, Jere taakse, koska Jeren mukaan Bojan on "front man". 😁
Herran jestas, se on oppinut sanoon Joostin nimen. Ei ollut enää Tsuust.😄
Vierailija kirjoitti:
Eli ryyppyreissu ja pojat hyvin kaveri pohjalla. No mitäpäs muutakaan.
No ei ihan siltä näyttänyt 🔥🔥🔥
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai ei meinannut oikein passi myydä riittävästi niin laitetaan sinne Bojan 😅. Käärijän silmissä vaan dollarit vilisee.
Tätä pahoin pelkään. On jotenkin niin ilmeistä, että siitä tässä on kyse. Miksi Bojan olisi näin näkyvästi videolla, kun ei eurotouriin muuten liity.
No, mehän emme vielä tiedä, liittyykö Bojan Eurotouriin. :) Hyvin todennäköisesti ei, mutta nyt viime aikoina monet hyvinkin epätodennäköisiltä vaikuttaneet jutut ovat tapahtuneet.
Vierailija kirjoitti:
Mikke tosiaan kuvannut, kun hakee pojat lentokentältä. Ei muita kun he kolme siinä. Bojanin mukaan oli perfect viikko takana.
Jere hyräilee Blle frontside ollieta ei ollut bingolistallani 😂
Oi että miten yksityisesti.
Ilmeisesti halusivat räjäyttää tässä vaiheessa tällä mutta se onneton fani iski sen kuvan instaan 🤣