Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Mikä juttu tää "pretty face" ja "maybe someday" on? Voisko joku ystävällinen valaista?
Vierailija kirjoitti:
K ja B shipin kohdalla kyse ei ole vitseistä vaan siitä yhteydestä jota moni koki havaitsevansa vahvasti euroviisujen aikaan. Ne pelkät vitsit eivät olisi kantaneet tänne asti.
Onko kiva elää elämäänsä fanituskohteiden kautta 😜
Miksi Joksut ei julkaisseet heti kaikkia keikkapaikkoja? Balkanillahan nuo uudetkin varmaan ovat jos logistiikkaa miettii. Eikö uskoneet niiden myyvän vai halusivatko pantata niitä, että ekat myisivät hyvin? Sovittuinahan ne on olleet jo kun niillä jo vihjailevat 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K ja B shipin kohdalla kyse ei ole vitseistä vaan siitä yhteydestä jota moni koki havaitsevansa vahvasti euroviisujen aikaan. Ne pelkät vitsit eivät olisi kantaneet tänne asti.
En ole shippari ja vaikka olisikin ei kyse ole tuosta.
Sinuna miettisin mikä ongelmani on ja hankkisin apua. Et sinä oloasi paremmaksi saa trollaamalla täällä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ajattelen että nuo K:n jutut on jotain totuuden ja vitsin väliltä. Se on totta että tykkää Bojanista ja vaikuttaa että on melkeinpä hullaantunut. Varmasti ajattelee myös että B on kaunis, kuten sanoi. Mut sitten vetää vähän yli sen läpän ja vitsailee että Ehkä jonain päivänä, vaikka tuskin on aikeissa kuitenkaan mennä siihen suuntaan.
Vai tekisikö mieli mennä julkisestikin siihen suuntaan, mutta testailee ensin näillä jutuilla, miten porukat suhtautuu ajatukseen?
Mulle tuli toi mieleen yhtenä mahdollisuutena siitä Maybe some daysta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Joksut ei julkaisseet heti kaikkia keikkapaikkoja? Balkanillahan nuo uudetkin varmaan ovat jos logistiikkaa miettii. Eikö uskoneet niiden myyvän vai halusivatko pantata niitä, että ekat myisivät hyvin? Sovittuinahan ne on olleet jo kun niillä jo vihjailevat 🤔
Ehkä se on eri kiertue. Tuo on levypromoa ja jatko ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi 23.11. on varmaan lisäkeikka Cvetlicarnaan? Noista muista on vaikea sanoa.
26.11. vois olla joku toinen kaupunki Sloveniassa, Maribor?
Kaveri veikkasi 26.11. Serbian Novi Sadia, se olisi kyllä looginen.
Mä uskon myös että 26.11. keikka on Serbiassa ja Novi Sad olis hyvin mahdollinen. Ja 23.11. jossain Slovenian kaupungissa. 6.12. ja 9.12. vois olla muissa maissa kuin aiemmin julkaistut keikat.
Minulla on tullut jo pitkään Kärden käytöksestä mieleen testailu aiheella, että miltä tuntuu ja miten muut reagoi. Sehän ei toki tarkoita, että olisi suhteeseen lähdössä miehen kanssa tai edes halua siihen, mutta joku kiinnostus aiheeseen on
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinuna miettisin mikä ongelmani on ja hankkisin apua. Et sinä oloasi paremmaksi saa trollaamalla täällä
Sinun ongelma 😁. No minäpä mietin.
Olen eri mutta eihän tuo nyt ihan pielessäkään ole tuo kommentti. Kyllä täällä sellaisiakin näkee joiden oma elämä tuntuu jääneen sivuun tämän takia.
Ainakin omaat ongelmia luetun ymmärtämisen puolella
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kavereista vitsaillaan. Varsinkin miehet mieskavereista. Ei rakastetuista. Ei varsinkaan ennenkuin ollaan vakiintuneita ja arkisia.
Miten tää nyt liittyy musiikkiin? Missä täällä ketjussa puhutaan musiikista? Ei missään. Pelkkää pohdintaa seksisuhteista ja shippaamista.
Tyyppi tulee shippiketjuun märisemään että täällä puhutaan shippaamisesta 😂
Käärijä musiikki ja keikat ketju löytynee, jos aihe kiinnostaa siltä kannalta. 😊
Vierailija kirjoitti:
Samat trollersonit paikalla taas. Ja kirjoittelevat näitä samoja onnettomia ja surkeita ärsytysyritelmiä.
Ohitellaan taas vaan nää kirjoittelut. Tarkoituksellista ärsytystä, jolla haetaan jankkausta ja mahdollista ketjun sulkua.
Eli eiköhän jatketa!
Tänään Hampuri! Anna mennä vaan Kärppy, upeasti menee kiertue!
Varmasti upea keikka taas tulossa!
Yleisö laulaa mukana ja tunnelma on katossa, keikkapaikat täynnä rakkautta.
Ei ihme, että Kärppy on näyttänyt niin onnelliselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun ongelma 😁. No minäpä mietin.
Olen eri mutta eihän tuo nyt ihan pielessäkään ole tuo kommentti. Kyllä täällä sellaisiakin näkee joiden oma elämä tuntuu jääneen sivuun tämän takia.
Niitä on yksi tai kaksi. Älkää nyt niitten takia huolitrollatko jooko 😊
Kaveri oli käynyt jo vuosia ennen viisuja Käärijän keikoilla ja sanoi, että hiukan ihmetteli niitä aika fyysisen ihastumiseen liittyviä kommentteja artistilta
Vierailija kirjoitti:
Ehkä panttasivat muita, niin vaikutti että ei ole muita keikkoja alueella niin kalliit EA-liputkin meni. Oudolta kuulosti se selittely, että mennään pienempiin paikkoihin kuin pystyttäisiin. En ole koskaan törmännyt että joku artisti selittelee noin. Kaikkihan tekevät joskus pienempiä keikkoja suurten ohella eikä niiden tarvitse vakuutella mitään et pystyttäisiin kyllä suurempiinkin..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi 23.11. on varmaan lisäkeikka Cvetlicarnaan? Noista muista on vaikea sanoa.
26.11. vois olla joku toinen kaupunki Sloveniassa, Maribor?
Kaveri veikkasi 26.11. Serbian Novi Sadia, se olisi kyllä looginen.
Mä uskon myös että 26.11. keikka on Serbiassa ja Novi Sad olis hyvin mahdollinen. Ja 23.11. jossain Slovenian kaupungissa. 6.12. ja 9.12. vois olla muissa maissa kuin aiemmin julkaistut keikat.
Jos 26.11. on Serbiassa niin lähes varmasti joko Novi Sad tai Dom Omladinen lisäkeikka. Viimeksihän molemmissa oli kahtena peräkkäisenä päivänä keikka. Harmi että itsellä ei kyllä kunto kestä kuin yhden keikan putkeen.
6. ja 9.12. uskon olevan Sloveniassa, mutta ei tietysti mitenkään mahdotonta olla jossain muussa maassa.
Niin. Voihan sitä viettää päivänsä vaan odottaen koska päässee muita haukkuumaan
K: minä rakastan sua, yhä totta on tänään vaan enemmän enemmän se tarkoittaa...
B: whats that, minä rakastan sua ... what are you singing?
K: you know whats minä rakastan sua, don't you?
B: yeah i know that but whats the rest mean?
K: aaaa ootas no siis ... yhä totta on .. its still true ... today, but it means more and more... vaan enemmän enemmän se tarkoittaa
B: wau, beautiful lyrics
K: you like that? thanks! i write it, my new song you see
B: what, really?
K: yes yes, minä rakastan sua yhä totta on tänään vaan enemmän enemmän se tarkoittaa, minä rakastan... i really, really ...i still ... really love YOUUU, its still true todayyyy but it means so much mooooreeee .... toooo-da-y-yyyy ....
B: you didn't write that
K: no, no i didn't
B: (eyes rolling)
K: but its true
B: what?
K: the words, they are true
B: what you mean, how ...?
K: i still love you and today it means so much more
B: Jere ...
K: no, no, its fine, Bojan! i just want to say that
B: okey ... and Jere, you know how i feel about you
K: yes ...but its nice to hear sometimes
B: i love you
K: thank youuuu ... vaan enemmän enemmän se tarkoittaa....
Vierailija kirjoitti:
Olihan ne tulossa joka tapauksessa, kun B puhuin Part 1, kun nää ekat tuli. Mutta ehkä oli vielä jotain säätöä paikkojen suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olihan ne tulossa joka tapauksessa, kun B puhuin Part 1, kun nää ekat tuli. Mutta ehkä oli vielä jotain säätöä paikkojen suhteen.
Bojan sanoi niin, mutta sitten heiltä tuli sen jälkeen informaatiota, mistä sai kyllä toisenlaisen kuvan minusta.
Tästä olen täysin samaa mieltä. Vaikka K asialla vitsailee, niin onhan siellä takana lämmin suhde omaan ukkeliin. Tottakai siitä voi vitsailla ja itseasiassa pitää vitsailla, jotta homma ei näyttäisi ulospäin liian vakavalta.