Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Mua huvittaa tuo Joksujen kirje, jossa Krisko ihan pokkana antaa ymmärtää, että ovat koko bändi siellä sateisessa Ljubljanassa paiskineet hommia levyn kimpussa. Ja Bojan senkun huitelee maasta toiseen. Eikö Kriskolle ole kukaan kertonut 😂?
Boitsu ilmeisesti on väliaikaisesti heivattu ulos bändistä. :) (Ja tämä oli vitsi, jos joku ei tajunnut.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä kieltä tuossa aivastus videossa kuuluu? Onko Portugalia?
Onnistuin väsyneenä lukemaan tämän jotakuinkin "Millä kielellä aivastus tuossa videossa kuuluu? Onko portugalia?"
Boitsu nyt varmaan kyllä osaa aivastaa myös portugaliksi.
Samaa just kirjoitin😄
Vierailija kirjoitti:
Saadaankohan illalla lomamuisteloita lavalla 🔥
Eiköhän sinne porukka mene ihan muuta kuuntelemaan.
Nuo Ako ja Rknrol taitaa olla uusia biisejä myös?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua huvittaa tuo Joksujen kirje, jossa Krisko ihan pokkana antaa ymmärtää, että ovat koko bändi siellä sateisessa Ljubljanassa paiskineet hommia levyn kimpussa. Ja Bojan senkun huitelee maasta toiseen. Eikö Kriskolle ole kukaan kertonut 😂?
Sehän vittuilee Boitsulle minkä ehtii 🤣
Sai siihen hyvän tilaisuuden, joten käytti hyödyksi 🤣
Vierailija kirjoitti:
Nuo Ako ja Rknrol taitaa olla uusia biisejä myös?
https://www.tumblr.com/musicalislife/750911862700425216/new-titles?sour…
Ako alkuinen biisi löytyy ainakin tuosta listasta.
Kaverikarim on stoorinsa mukaan Berliinissä. Samoin Sanni (artisti Sanni siis).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sit änkee vielä Kärtsyn Hollanin keikalle Boitsun kiusaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krishän koko ajan tuossa B:lle piilokettuilee, että sillä välin kun hän lomailee niin he muut on paiskinut töitä :D
Ei tossa välttis tarvi olla mitään (rakastavaakaan) kettuilua. Jos B:n osuus on jo valmis ja pohdintoihin voi etänäkin osallistua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei haittaa, kun B soitteleekin huilua H:n kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krishän koko ajan tuossa B:lle piilokettuilee, että sillä välin kun hän lomailee niin he muut on paiskinut töitä :D
Ei tossa välttis tarvi olla mitään (rakastavaakaan) kettuilua. Jos B:n osuus on jo valmis ja pohdintoihin voi etänäkin osallistua.
Ei ehkä, mutta huumoriahan tää on 😉
Vierailija kirjoitti:
Kaverikarim on stoorinsa mukaan Berliinissä. Samoin Sanni (artisti Sanni siis).
Viimeks oli Kuumaan pojat (2/3) Berliinin keikalla. Varmaan nää K:n ulkkarikeikat taitaa olla aika kiinnostava kokemus Suomi-kollegoille, kun K on ainoa suomenkielinen artisti joka voi tehdä tämän kokoisia kiertuekeikkoja vain Suomen kielellä laulaen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saadaankohan illalla lomamuisteloita lavalla 🔥
Eiköhän sinne porukka mene ihan muuta kuuntelemaan.
Aika moni menee sinne kuuntelemaan myös K:n välispiikkejä. Tietenkin musiikki on etusijalla, mutta moni fani tykkää K:sta myös siksi ettei keikoilla oo mitään tylsiä lyhyitä vakiovälispiikkejä, vaan koskaan ei tiedä mitä K:n suusta tulee.
Kärppy Härpäkkeen stoorissa <3
Mihin aikaan keikka tänään?
Tein tässä itselleni pienen ET-bingon:
-Uusia esiintymisvaatteita
-Kypros mainitaan
-Välispiikeissä on muitankin kieliä kuin englanti
-K herkistyy yleisön takia (kuten välillä on käynyt, jos esim. alettu huutamaan 'voittaja')
-Joku uusi cancel (valitettavasti...)
-Lavalle heitetään jotain ja K ärähtää heittäjälle
-K kehuu yleisöä paremmaksi kuin Suomen yleisöä
Europassiinkin vois pikkuhiljaa alkaa tipahtelemaan jotain, Mikke. 🙄
Vierailija kirjoitti:
Kärppy Härpäkkeen stoorissa <3
Katsoin, että sillä on joku nauta-huppari päällä, mutta taitaa olla poroja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olis hyvä kun B ei itse ees vois mennä kun on hyväntekeväisyyskeikka samana päivänä.